جی پی اس خودرو

ردیاب داخل کفش چیست؟ با یک ردیاب پنهان پوشیدنی آشنا شوید

2844 بازديد
1400/01/17
ردیاب داخل کفش چیست
کپی شد

این روزها به هر یک از لوازم شخصی یا عمومی نگاه که می‌کنیم ردپایی از فناوری جی پی اس می‌‌بینیم. شاید در دسترس‌ترین ابزاری که مجهز به فناوری جی پی اس هستند گوشی‌های تلفن همراهمان باشند. جی پی اس‌ در گوشی‌های موبایل به مسیریابی کمک می‌کنند و در ردیاب‌‌ها باعث حفظ امنیت وسایل ارزشمندی مانند وسایل نقلیه، موبایل، طلا، رایانه و بسیاری از لوازم گران‌قیمت می‌شوند. البته نمی‌توانیم از نقش ردیاب‌ها در تامین امنیت اشخاص هم غافل شویم. یکی از ردیاب‌هایی که برای تامین امنیت و کنترل اشخاص کاربرد دارد ردیاب داخل کفش است. در ادامه این مقاله به‌طور‌کامل به بررسی عملکرد و ویژگی‌های ردیاب داخل کفش می‌پردازیم.

کفش هوشمند یا جی پی اس داخل کفش چگونه عمل می‌کنند؟

ردیاب‌ها مجهز به چیپستی به نام جی پی اس هستند. فرقی نمی‌کند چه نوع ردیابی را مورد استفاده قرار می‌دهید. برای مثال در خرید ردیاب خودرو مهم‌ترین موضوع کیفیت و دقت عملکرد چیپست جی پی اس مد نظر قرار می‌گیرد. ردیاب خودرو، موتور سیکلت، ردیاب اشخاص و حتی ردیاب داخل کفش به وسیله چیپست یا فناوری GPS با اتصال به ماهواره‌های ایستگاه فضایی اقدام به ارسال موقعیت مکانی و جغرافیایی افراد، لوازم و وسایل نقلیه می‌کنند.

فناوری جی پی اس، بازوی اصلی در عملیات‌های رهگیری و موقعیت‌یابی

ردیاب‌های مختلف با استفاده از تکنولوژی جی پی اس و جی پی آر اس دیتاهای به دست آمده را از طریق اپلیکیشن‌های تلفن همراه یا کامپیوترهای خانگی برای گیرنده‌های اصلی ارسال می‌کنند. ردیاب‌ها به دلیل وجود جی پی اس می‌توانند تا میزان قابل توجهی از سرقت، گم شدن یا ربودن اشخاص و وسایل گران‌بها پیشگیری کنند. البته به‌یاد داشته باشید برخی از ردیاب‌های اشخاص ویژه نهادهای امنیتی است و در دسترس همگان قرار ندارد. اما ردیاب‌های خودرو و موتورسیکلت به‌ راحتی قابل خریداری و نصب هستند. به‌یاد داشته باشید برای خرید بهترین ردیاب خودرو باید با کارشناسان و متخصص حوزه ردیاب و جی پی اس مشورت کنید. هر کدام از ردیاب‌های خودرو ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که پاسخگوی نیاز متقاضیان هستند.

ردیاب داخل کفش، ارزانترین ردیاب شخصی

معرفی ویژگی‌های ردیاب داخل کفش، ردیاب شخصی ارزان با کارایی استثنایی

با پیشرفت تکنولوژی شکل ظاهری و شیوه‌های استفاده از ردیاب‌های شخصی تغییر کرده است. این روزها کفش‌های متعددی با نام کفش‌های هوشمند روانه بازار شده‌اند که مجهز به تکنولوژی جی پی اس هستند. این کفش‌ها با شمارش گام بیشتر برای موارد ورزشی و پزشکی استفاده می‌شوند. البته می‌توان از این کفش‌ها برای مراقبت از کودکان و سالمندان نیز استفاده کرد. مهم‌ترین ویژگی ردیاب‌های داخل کفش این است که به‌عنوان یک ردیاب شخصی ارزان قیمت به راحتی قابل استفاده هستند و بدون هیچ دردسری اطلاعات مهمی مانند موقعیت مکانی را از طریق نرم‌افزارهای موبایل یا با ارسال پیامک اطلاع می‌دهند.

مهم‌ترین ویژگی‌ ردیاب کفش این است که برخی از این ردیاب‌ها مجهز به دستگاه شنود مخفی هستند. ردیاب‌های شخصی با استفاده از یک دستگاه شنود به راحتی صداهای محیط اطراف کودکان یا سالمندان را در اختیارتان قرار می‌دهند. به همین سرعت شما از موقعیت‌های خطرناکی که در اطراف فرزندان یا والدین سالمندتان وجود دارد مطلع می‌شوید. قیمت مناسب، عملکرد سریع و دقیق، کاهش خطا، باتری‌های قوی، قابلیت ارسال پیامک، قابلیت اتصال به برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌های موبایل و قابلیت کارکرد در هر نوع آب و هوایی از ویژگی‌های دیگر و مهم ردیاب‌های داخل کفش به شمار می‌روند.

ردیاب داخل کفش، کوچکترین ردیاب شخصی

ردیاب داخل کفش برای چه افرادی مناسب است؟ کوچک‌ترین ردیاب شخصی جهان

ردیاب داخل کفش به‌عنوان کوچک‌ترین ردیاب شخصی جهان نیز شناخته می‌شود. این ردیاب کوچک داخل کفش قرار می‌گیرد و موقعیت مکانی صاحب کفش را گزارش می‌کند. البته صرف نظر از موارد امنیتی استفاده از ردیاب داخل کفش برای سالمندانی که مبتلا به بیماری آلزایمر هستند بسیار کاربردی است. برخی از افراد نمی‌توانند در طول ساعات شبانه‌روز از سالمندانی که در خانه هستند مراقبت کنند. به همین دلیل بهترین راهکار برای پیشگیری از گم شدن افراد سالخورده استفاده از ردیاب‌های همراه، مچ‌بندی یا ردیاب‌های داخل کفش است.

گروه دیگری که استفاده از ردیاب داخل کفش برای آن‌ها مناسب است کودکان و نوجوانان هستند. پدر و مادرها به دلیل مشغله‌های روزمره نمی‌توانند در همه ساعت‌های شب و روز از فرزندان خود مراقبت کنند. از طرفی کنترل نوجوانان و مراقبت از کودکان کم سن و سال از موضوعات مهم تربیتی در خانواده‌هاست. به همین علت بسیاری از خانواده‌ها با استفاده از ردیاب‌های مختلف مانند ردیاب داخل کفش یا جی پی اس جیبی همراه از فرزندان خود در برابر گمشدن یا دزدیده شدن محافظت می‌کنند. برخی از کودکان هم که بیماری‌هایی مانند اوتیسم مبتلا هستند نیاز به مراقبت و محافظت بیشتری نسبت به سایر بچه‌ها دارند. والدین کودکان اوتیسمی به راحتی می‌توانند با استفاده از ردیاب‌های شخصی همراه از فرزندان خود در همه لحظات و حتی از راه دور مراقبت کنند.

خرید ردیاب شخصی ارزان از جی پی اس خودرو

جدیدترین و ارزان‌ترین ردیاب شخصی را از جی پی اس خودرو بخرید

در این مقاله به‌طورکامل درباره ردیاب داخل کفش که یک نوع ردیاب شخصی و کاربردهای شگفت‌انگیزی در مراقبت از کودکان، سالمندان و بیماران دارد صحبت کردیم. کفش‌هایی که مجهز به جی پی اس هستند برای مسائل ورزشی و پزشکی نیز کاربرد دارند. شما هم اگر قصد مراقبت از کودکان خردسال، افراد سالمند خانواده یا افراد بیمار را دارید همین حالا می‌توانید با شماره تلفن 02128429343 تماس بگیرید. همکاران ما در جی پی اس خودرو آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع ردیاب‌های شخصی و همراه هستند.

ما و خوانندگان مجله جی پی اس خودرو از خواندن تجربیات و نظرات شما در زمینه استفاده از دستگاه‌های ردیاب استقبال می‌کنیم. بنابراین نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه برای ما یادداشت کنید.

سوالات متداول مشتریان

01آیا ردیاب های کفش دارای شنود می باشند ؟

بله، این ردیاب ها با استفاده از شنود به راحتی صداهای محیط اطراف را در اختیارتان قرار می دهند.

02بیشترین مصرف ردیاب های کفش در چه مواردی است ؟

بخش عظیمی از این ردیاب ها مورد استفاده سالمندانی که مبتلا به بیماری آلزایمر می باشند است و هم چنین کودکان و نوجوانانی که والدین آن ها به دلیل مشغله زیاد قادر به مراقبت از فرزندان خود در طی روز نمی باشند.

03طریقه استفاده از ردیاب کفش چگونه است ؟

با استفاده از نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی تلفن همراه و یا از طریق پیامک موقعیت مکانی را در اختیارتان قرار میدهند.

04
این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.6 از 75 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *