جی پی اس خودرو

انتخاب بهترین ردیاب خودرو

4584 بازديد
1399/06/16
بهترین ردیاب خودرو
کپی شد

معمولا کسانی که قصد خرید ردیاب دارند، در انتخاب جی پی اس مناسب، سردرگم می شوند. ویژگی هایی مثل سیمی یا غیر سیمی بودن، برد ردیاب و قیمت باعث سخت تر شدن انتخاب می شود. پرسش های زیادی درباره خرید بهترین ردیاب خودرو وجود دارد. سوالاتی که در این مقاله می خواهیم به آن پاسخ دهیم و با یکدیگر ویژگی های بهترین جی پی اس خودرو را بررسی کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جی پی اس خودرو چیست؟

سیستم موقعیت یابی جهانی پس از موفقیت های اولیه در صنایع نظامی وارد صنعت خودرو سازی شد. جی پی اس خودرو دستگاه کوچکی است که با ماهواره های در حال گردش به دور مدار زمین ارتباط دارند. تجزیه و تحلیل سیگنال های ارسالی باعث تعیین موقعیت دقیق اتومبیل می شود. این تعیین موقعیت به وسیله پردازش داده ها بین 12 ماهواره و ایستگاه های زمینی صورت می گیرد.  

شرکت های آمریکایی اولین خودروسازانی بودند که از جی پی اس ماشین استفاده کردند. در سال های اخیر استفاده از این وسیله در اتومبیل ها بیشتر شده است. تنوع و تعداد بالا انتخاب جی پی اس را سخت می کند. جهت انتخاب بهترین جی پی اس خودرو نیاز است به چند فاکتور مهم توجه کنید که در ادامه توضیح داده ایم.

تصویر یک جی پی اس ماشین

آشنایی با انواع جی پی اس، اولین گام در انتخاب بهترین ردیاب خودرو

ردیاب های خودرو را می توان به دو نوع سیمی و غیر سیمی تقسیم کرد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم. در بازار ایران نیز مدل های مختلفی از موقعیت یاب ها پیدا می شود. اولین گام برای یافتن بهترین ردیاب خودرو، آشنایی با مدل‌های متنوع دستگاه ها است.چراکه آشنایی دقیق می‌تواند به درک بهتر نیازها و انتظارات خریدار کمک کند. 

1- ردیاب های سیمی، مصرف مستقیم برق و دردسر کمتر

ردیاب های سیمی، موقعیت یاب هایی هستند که به طور مستقیم از برق خودرو استفاده می کنند. نصب این ردیاب ها کمی سخت تر از GPS های معمولی است اما مزایای زیادی دارند. برای مثال جی پی اس سیمی خودرو را می توان در داخل داشبورد و حتی کاپوت به خوبی مخفی کرد. از آنجاکه ردیاب های سیمی نیازی به شارژ ندارند، دیگر لازم نیست نگران باتری جی پی اس باشیم. اما توجه داشته باشید که باتری داخلی این نوع ردیاب ها ضعیف هستند، به همین دلیل نیاز به منبع تغذیه با اتصال به خودرو با به هر منبع خارجی دیگری دارند. سیستم ردیاب خودرو GR69، بهترین جی پی اس خودرو در ایران با قیمت ارزان است. 

2- ردیاب های غیرسیمی، قابل حمل و مطمئن 

مسیریاب های کوچک و قابل حمل از نوع غیر سیمی هستند. این جی پی اس ها در هر مکانی نصب می شوند. حتی در جی پی اس های موتورسیکلت نیز از ردیاب های غیر سیمی استفاده می شود. نصب راحت و سایز مناسب اصلی ترین مزیت این جی پی اس هاست.مسیریاب های شخصی مثل جی پی اس همراه سالمند نیز در دسته موقعیت یاب های بی سیم قرار می گیرند.نکته مهم در هنگام نصب  این جی پی اس ها این است که نباید در مکان هایی مثل نزدیک لوله اگزوز نصب شوند. از جمله بهترین جی پی اس خودرو غیر سیمی می توان به ردیاب آهنربایی GR800 و ردیاب آهنربایی نظامی GR1500 اشاره کرد.

در خرید بهترین ردیاب خودرو به چه ویژگی هایی باید توجه کنیم؟

معمولا در خرید وسایل الکترونیکی و پیشرفته قیمت فاکتور اصلی است. اما در خرید جی پی اس باید پارامترهای مهمی دیگری را هم مورد توجه قرار دهیم که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

1- ظرفیت باتری، مهم ترین نکته در انتخاب بهترین جی پی اس خودرو

میزان نگه داری باتری در جی پی اس اهمیت زیادی دارد. باتری قلب تپنده موقعیت یاب است و اگر می خواهید ردیاب تهیه کنید به ظرفیت باتری توجه کنید. بیشتر ردیاب ها مثل ردیاب و شنود خودرو نیاز به شارژ دوره ای باتری دارند. معمولا 450 میلی‌آمپر حداقل ظرفیتی یک جی پی اس است. در انتخاب ردیاب با کمک فروشنده می توانید ردیاب های بهتری هم انتخاب کنید.

نکته دوم مربوط به باتری پشتیبان است. حتما در خرید ردیاب، جی پی اسی را انتخاب کنید که یک باتری پشتیبان داشته باشد. در برخی موارد که شارژ باتری تمام شده و فرصت شارژ دوباره فراهم نیست، باتری پشتیبان ردیاب را فعال نگه می دارد. ردیاب خودرو ردیاب آهنربایی نظامی GR1500 تا یکسال و جی پی اس خودرو GR800  تا 15 روز نگهداری شارژ جز بهترین ردیاب خودرو از نظر باتری هستند.

بهترین ردیاب خودرو در ایران

2- ردیاب های متنوع برای نیازهای مختلف، بهترین راه پیدا کردن بهترین gps برای ماشین 

برخی افراد بدون توجه به نیازشان دست به انتخاب ردیاب می زنند، خریدهایی که بعدا منجر به پشیمانی می شود. برای مثال استفاده از جی پی اس خودرو هر چقدر هم که کوچک و راحت باشد، نمی تواند جای جی پی اس های شخصی را بگیرد. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید انتظارات و نیازتان را مشخص کنید. برای مثال اگر می خواهید جی پی اسی برای خودروهای سنگین بخرید طبیعتا باید به سراغ مدل های خاص از جی پی اس ماشین برویم. از طرفی ردیاب مدل GR59 بهترین ردیاب خودرو به خصوص موتور است.

بهترین gps برای ماشین

3- گارانتی و خدمات پس از فروش، همه چیز با خرید بهترین gps خودرو تمام نمی‌شود

در هنگام خرید بهترین ردیاب خودرو بهتر است شرکتی را انتخاب کنیم که تا مدتی خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه دهد. در هنگام خرابی جی پی اس یا حتی هنگام نصب این ضمانت به کار می آید. مسیریابی که گارانتی و خدمات مناسبی نداشته باشد، در مواقع ضروری خریدار را با دردسر مواجه می کند. شرکت جی پی اس خودرو از جمله شرکت‌هایی است که خدمات کامل پشتیبانی پس از خرید را به مشتریان خود عرضه می‌کند. 

4- اپلیکیشن، هم اندروید و هم آی او اس 

اپلیکیشنی که بر روی گوشی کاربر نصب می شود، پل ارتباط بین خریدار و ردیاب است. بنابراین دقت کنید که اپلیکیشن ردیاب انتخاب شده برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود باشد. همچنین هنگام خرید بهترین جی پی اس خودرو در ایران حتما چند دقیقه‌ای با اپلیکیشین کار کنید. برخی اپ ها گزینه های زیادی دارند و ممکن است کاربر هنگام کار با آنها سردرگم شود. ردیاب GR59 یکی از بهترین جی پی اس خودرو و پرفروش ترین ردیاب خودرو است که قابلیت نصب بر روی گوشی اندروید و ios را دارد.

4-  قیمت مناسب، فاکتور همیشگی در انتخاب ردیاب 

همان طور که انتظار می رود قیمت نقش مهمی در انتخاب جی پی اس دارد. اگر نگاهی واقع بینانه داشته باشیم هزینه جی پی اس در حقیقت سرمایه گذاری برای حفظ امنیت است. بنابراین توصیه می کنیم یک بودجه معقول را برای خرید جی پی اس اختصاص دهید.

بهترین ردیاب خودرو، بهترین جی پی اس خودرو

بهترین جی پی اس خودرو برای ماشین من چیست؟ 

تا اینجا برخی از مهم ترین ویژگی های خرید ردیاب ماشین را بررسی کردیم. اما همیشه باید به یک نکته مهم توجه کنیم. همیشه در هنگام خرید پرفروش ترین ردیاب خودرو باید به نوع خودرو، انتظارات و ویژگی‌های مورد نظر خود را توجه کنیم. البته مدل هایی مثل ردیاب دیاگ، جی پی اس GR69 و ردیاب GR800 را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین و پرفروش ترین ردیاب های بازار معرفی کرد. اما به طور کلی در انتخاب ردیاب باید به نکات مختلفی توجه داشت. پیشنهاد می کنیم اگر با خواندن این مقاله به پاسخ همه سوالات خود نرسیده‌اید، سری هم به مقاله نکات خرید جی پی اس خودرو بزنید. در آن مقاله توضیحات مفصل تری درباره خرید جی پی اس ماشین ارائه کرده ایم. 

معرفی بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران

بهترین مارک ردیاب خودرو چه برندی است؟

بهترین ردیاب برای ماشین در بازار ایران مارک‌های مختلفی دارد. اگر می خواهید بهترین برند ردیاب خودرو را پبدا کنید نیاز به مشورت با کارشناسان و متخصصین این حوزه دارید. اما به طور کلی انتخاب بهترین جی پی اس خودرو بیشتر از آنکه به برند بستگی داشته باشد به نیاز شما و رفع آن مرتبط است. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با انواع ردیاب از طریق شماره تلفن 28426383 – 021 با کارشناسان جی پی اس خودرو به‌صورت رایگان مشورت کنید.

خرید بهترین ردیاب خودرو موجود در بازار از جی پی اس خودرو

نمی توان به طور قطع بهترین ردیاب خودرو و بهترین مارک ردیاب خودرو موجود در بازار را معرفی کرد. در حقیقت همان طور که در این مقاله هم گفتیم توجه به ویژگی های کیفیت، قیمت و انتظار خریدار جی پی اس مناسب را مشخص می کند. توجه به نکاتی که در این یادداشت به آن اشاره کردیم می تواند به شما در خرید ردیاب مناسب کمک کند. 

در پایان پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین ردیاب خودرو با شماره 28426383 – 021 تماس حاصل کنید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

سوالات متداول مشتریان

01بهترین ردیاب خودرو در ایران چیست ؟

در بازار ایران انواع مختلفی از ردیاب ها وجود دارد و نمی‌توان یک جی پی اس را به عنوان بهترین ردیاب خودرو معرفی کرد. برای اطلاع از انواع مدل ردیاب می‌توانید به صفحه انواع ردیاب مراجعه کنید. 

02در خرید یک جی پی اس مناسب به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

ظرفیت باتری، خدمات پشتیبانی و امکانات ردیاب از جمله ویژگی هایی است که باید در هنگام خرید ردیاب به آن توجه کنیم. در این مقاله به طور کامل نکاتی را برای خرید بهترین ردیاب خودرو بیان کرده ایم. 

03از کجا می‌توان بهترین جی پی اس خودرو را تهیه کرد؟

برای تهیه انواع ردیاب می‌توانید وارد سایت جی پی اس خودرو شوید و یا با شماره اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید. همکاران ما راهنمای شما در انتخاب بهترین ردیاب خودرو هستند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.1 از 8 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. قیمت بهترین جی پی اس خودرو در ایران چقدر است؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام به شما دوست عزیز
      در خصوص قیمت بهترین جی پی اس خودرو باید با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید. لطفا از طریق شماره تلفن 28426383 – 021 با واحد فروش جی پی اس خودرو صحبت کنید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

  2. بهترین gps برای ماشین چه مارکی است؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام به شما دوست گرامی
      بهترین gps برای ماشین در بازار ایران مارک‌های مختلفی دارد. بهترین راه برای پیدا کردن بهترین ردیاب خودرو موجود در بازار مشورت با کارشناسان و متخصصین این حوزه است. انتخاب بهترین مدل ردیاب بستگی به بودجه و نیازها و توقعات شما از یک دستگاه ردیاب دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با انواع ردیاب از طریق شماره تلفن 28426383 – 021 با کارشناسان جی پی اس خودرو به‌صورت رایگان مشورت کنید.