جی پی اس خودرو

مزایای استفاده از ردیاب برای پیک موتوری‌ها

649 بازديد
1400/12/21
مزایای استفاده از ردیاب
کپی شد

اگر صاحب یک کسب‌و‌کار باشید می‌دانید که هیچ‌چیز به اندازه به موقع‌ و سالم رسیدن کالا برای مشتریان شما اهمیت ندارد. پیک‎های موتوری احتمالا اولین وسایل نقلیه‌ای هستند که برای رساندن کالا به مشتری از آن‌ها استفاده می‌کنید.

 اما در شهرهای بزرگ و پرترافیک آگاهی از مسیرهای میانبر پیک‌های موتوری، به‌ هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست. در این شرایط نقش ردیاب‌ برای پیک‌ موتوری‌ها پررنگ‌تر می‌شود. چرا که سرقت موتور سیکلت کار دشواری برای سارقین نیست اما دستیابی به سارق موتور و محموله آن کار دشواری است. برای ردیابی و پیدا کردن سارقین، بهترین راه نصب ردیاب روی پیک‌های موتوری است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا درباره مزایای استفاده از ردیاب برای پیک موتوری ها بیشتر بدانید.

یافتن خلوت‌‌ترین مسیر با کمک نقشه جی پی اس ردیاب

در شهرهای پرتردد و شلوغ پیدا کردن مسیر خلوت کار هر شخصی نیست. با این وجود نصب ردیاب برای پیک موتوری‌ها درست مثل ردیاب خودرو در پیدا کردن سریع‌ترین مسیر به شما کمک خواهد کرد. جی پی اس این پروسه را از طریق نقشه جی پی اس برای پیدا کردن مسیر خلوت انجام می‌دهد. با استفاده از ردیاب برای پیک موتوری، دیگر نیازی به تماس مداوم با راننده نیست. چرا که این وسیله با استفاده از نرم‌افزار مخصوص به صاحب کار و مشتری اعلام می‌کند که راننده در کجا قرار دارد. نگرانی بابت محموله و تماس‌های مکرر برای اطلاع از وضعیت آن می‌تواند منجر به تصادف شده و خسارات جبران‌ناپذیر شود. این اتفاق جدا از ضرر و زیان‌های مالی و جانی، تحویل بسته را با اختلال روبرو کرده و به تاخیر می‌اندازد.

ردیاب موتور

کاهش خطر سرقت موتورسیکلت با ردیاب

بسیاری از افراد نصب gps روی موتور را کاری چندان به صرفه نمی‌دانند. اما این یک گمان اشتباه است چرا که سرقت موتورسیکلت بسیار ساده بوده و آمار دزدی موتور نیز رو به رشد است. پس چرا قبل از دزدیده شدن موتورسیکلت یک ردیاب روی آن نصب نکنیم؟

با نصب یک ردیاب کوچک و قوی روی موتور، می‌توانید آن‌ها را آنلاین کنترل کنید. ردیاب‌ها بسته به ویژگی و قابلیت‌هایی که دارند به شما امکانات متنوعی را هم ارائه خواهند کرد. یکی از این ویژگی‌های جذاب برای کاهش خطر سرقت موتور، اعمال محدوده جغرافیایی است. با استفاده از این قابلیت، صاحب موتور یا محموله می‌تواند محدوده جغرافیایی مشخصی را برای موتور اعمال کند. در صورت خروج موتور دزدیده شده از این محدوده، ردیاب با ارسال یک پیامک مالک را از این موضوع اگاه و موتور را از کار می‌اندازد.

آگاهی از کوچک‌ترین حرکت موتورسیکلت

ردیاب موتور سیکلت همه حرکات و توقف‌های یک وسیله را به‌صورت گزارشی کامل در قالب یک فایل pdf  و یا اکسل در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید با نصب جی پی اس روی گوشی خود به این گزارش دسترسی داشته و مسیری که پیک‌های موتوری شما طی کرده را بررسی و تحلیل کنید. در مواقعی که موتور شما به سرقت رفته این گزارش برای ارائه به پلیس به‌منظور یافتن موتورسیکلت شما کمک بزرگی خواهد بود.

نصب ردیاب برای پیک موتوری‌ها و یک مدرک قابل اتکا

در بسیاری از مواقع نیز سارقین با از کار انداختن جی پی اس خودرو یا موتورسیکلت موفق به دزدیدن وسیله نقلیه می‌شوند. مسلما در این مواقع نمی‌توانید بدون مدرک به کسی مظنون شوید. اما با نصب یک gps روی موتور، شما علاوه بر در دست داشتن گزارش ریز حرکات، می‌توانید آن را به‌عنوان مدرک به پلیس ارائه داده و به راحتی سارقان را شناسایی کنید.

در نظر داشته باشید که کاربرد ردیاب‌ها فقط تامین امنیت نیست. برخی از شرکت‌هایی که پیک موتوری دارند نیازمند کنترل پیک موردنظر خود هستند. با استفاده از ردیاب موتورسیکلت می‌توانید از محل موتورسیکلت، مسیرهای پیموده شده و محدوده حرکت وسایل نقلیه مطلع شوید.

ردیاب موتور

صرفه‌جویی در مصرف و هزینه سوخت با خرید gps

پیک‌های موتوری مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند و هزینه بالایی را صرف مصرف سوخت می‌کنند. با نصب دستگاه ردیاب برای پیک موتوری‌ها و از طریق گزارشی که این وسیله از نقشه مسیرهای کوتاه‌تر ارائه می‌دهد، از اتلاف سوخت موتورسیکلت‌ها جلوگیری می‌شود.

کنترل میزان سرعت پیک موتوری با استفاده از ردیاب

از دیگر مزایای نصب ردیاب روی پیک‌های موتوری می‌توان به نمایش و بررسی میزان سرعت موتورسیکلت اشاره  کرد. در سطح جهانی از دستگاه ردیاب موتورسیکلت برای موتورسوارن بعنوان یک وسیله عالی برای موفقیت در مسابقات استفاده می‌شود. موتورسوار با نصب این دستگاه میزان سرعت خود را می‌سنجد و از سرعت خود در کورس معین مطلع می‌شود. در مورد پیک‌های موتوری نیز جی پی اس موتورسیکلت به شما کمک می‌کند تا سرعت پیک‌های موتوری خود را مشاهده و مطمئن شوید که با سرعت لازم رانندگی می‌کند.

ردیاب

خرید بهترین ردیاب برای پیک موتوری‌ها از بهترین فروشگاه

اگر قصد خرید ردیاب را دارید به ظرفیت باتری توجه کنید و داشتن باتری پشتیبان توجه کنید. بیشتر ردیاب‌ها نیاز به شارژ دوره‌ای باتری دارند. معمولا 200 میلی‌آمپر حداقل ظرفیتی یک جی پی اس است. اپلیکیشنی که ردیاب پشتیبانی می‌کند هم از موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اگر نگاهی واقع‌بینانه داشته باشیم هزینه برای جی پی اس در حقیقت سرمایه‌گذاری برای حفظ امنیت وسیله نقلیه شماست. بنابراین توصیه می‌شود بودجه‌ای معقول برای خرید جی پی اس اختصاص دهید و نهایتا باتوجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید، مهم است که بدانید چه انتظاری از یک ردیاب موتور دارید.

شرکت جی پی اس خودرو بیش از ده سال سابقه فروش و خدمات انواع ردیاب خودرو مغناطیسی و شخصی و با کادری ویژه بهترین گزینه برای خرید جی پی اس برای پیک موتوری است. برای انتخاب بهترین سیستم ردیاب از جی پی اس خودرو، کافیست با مشاوران مجرب ما با شماره 02188801325 تماس حاصل کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *