جی پی اس خودرو

ردیاب خودرو؛ ساینا، بهترین دزدگیر برای ساینا

3695 بازديد
1399/09/15
ردیاب خودروی ساینا، وسیله‌ای قدرتمند برای پیشگیری از سرقت
کپی شد

ساینا یکی از خودروهای داخلی و محصول شرکت سایپاست. این خودرو نسبت به برخی از ماشین‌های داخلی امکاناتی دارد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. اما باز هم مانند بسیاری از خودروها سیستم امنیت و ضد سرقت قابل توجهی ندارد. عده بسیاری از مردم تصور می‌کنند با نصب دزدگیر برقی یا قفل‌های فرمان و پدال می‌توانند از سرقت خودروی خود پیشگیری کنند. اما متاسفانه این روش‌های قدیمی دیگر کارائی نداشته و سارقان با روش‌های پیشرفته و جدید اقدام به سرقت ماشین می‌کنند.

اگر هم فکر می‌کنید با بیمه بدنه می‌توانید خسارت ناشی از دزدیده شدن خودرو را جبران کنید باید بگوییم که این روش هم پروسه‌ای طولانی و خسته کننده دارد. با توجه به این توضیحات بهترین راه برای پیشگیری از سرقت خودرو چیست؟ ایا ساینا دزدگیر دارد؟ اگر خودرو ساینا دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید چون می‌خواهیم درباره ردیاب خودرو ساینا صحبت کنیم.

بهترین سیستم ضد سرقت ساینا کدام است؟ مقایسه عملکرد دزدگیر و ردیاب

دزدگیرها انواع و مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها براساس نیاز مردم و به منظور پیشگیری از سرقت طراحی و ساخته شدند. اما هر چه تکنولوژی‌های دزدگیر و ضد سرقت پیشرفت کرد، سارقین هم توانستند راه‌های بیشتری را برای خنثی کردن این دستگاه‌ها و ابزارها پیدا کنند. همین موارد باعث شد تا از دستگاه‌های حرفه‌ای‌تری به جای انواع مختلف دزدگیرها استفاده شود. دستگاه‌های ردیاب که با فناوری جی پی اس کار می‌کنند در حال حاضر بهترین روش برای پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند.

جی پی اس یا همان ردیاب‌ها فقط برای تامین امنیت خودرو مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. این دستگاه‌ها برای موارد امنیتی بسیاری مانند مراقبت و محافظت از افراد مهم، تامین امنیت لوازم ارزشمند و حتی برای اطلاع از وضعیت زندانی‌هایی که به‌صورت موقت آزاد هستند استفاده می‌شود. به‌عنوان مثال برای زندانی‌ها پابندهایی تعبیه می‌شود که وضعیت عبور و مرور زندانی را مشخص می‌کند. قیمت پابند الکترونیکی و چگونگی عملکرد آن مواردی تخصصی است که می‌توانید در سایت جی پی اس خودرو مطالعه کنید.

معرفی بهترین ردیاب برای ساینا در جی پی اس خودرو

آشنایی با ویژگی‌های جی پی اس ساینا، روشی مطمئن برای پیشگیری از سرقت ماشین

مهم‌ترین کاربرد جی پی اس خودرو مسیریابی و تامین امنیت خودرو به شمار می‌رود. ردیاب‌ها باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند تا از سرقت خودرو پیشگیری کنند. بیشتر جی پی اس‌ها با ارسال و دریافت اطلاعات از فرستنده‌های داخل خودرو، مالک اصلی را از موقعیت مکانی ماشین مطلع می‌کنند. اما یک ردیاب حرفه‌ای باید امکانات و ویژگی‌های بیشتری داشته باشد که به شرح زیر هستند:

  • پوشش‌دهی مناسب در نقاط مختلف آب‌وهوایی
  • ذخیره اطلاعات در محل‌های خارج از دسترس
  • باتری قوی و ظرفیت بالای نگهداری شارژ باتری
  • تنوع مدل، ابعاد و وزن مناسب با قابلیت مخفی شدن
  • امکان دریافت دستورات پیامکی ردیاب خودرو با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی و رایانه‌ای
  • قیمت مناسب
  • گارانتی خدمات پس از فروش
  • اصالت و اورجینال بودن محصول

اپلیکیشن موبایل در ردیاب، یکی از بهترین امکانات ردیاب‌ها

چه ردیابی برای ساینا بخریم؟

انتخاب بهترین نوع ردیاب برای ساینا بستگی به نیاز و بودجه تعیین شده از طرف شما دارد. پیش از خرید ردیاب بهتر است بودجه خرید جی پی اس خودرو را در نظر بگیرید. در این صورت خیلی بهتر می‌توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن بودجه مورد نظر باید بررسی کنید که یک ردیاب باید چه امکاناتی داشته باشد و نحوه نصب آن‌ها به چه صورت است. ردیاب‌ها به دو دسته سیمی و غیر سیمی تقسیم می‌شوند. در ادامه انواع را به‌طور‌کامل معرفی می‌کنیم تا در هنگام جی پی اس برای تعقیب یا اطلاع از وضعیت خودروی خود اطلاعات کاملی داشته باشید.

ردیاب‌های سیمی، ردیابی کوچک و مخفی دور از چشم سارقان

ردیاب‌های سیمی به وسیله سیم‌کشی داخل ماشین نصب می‌شوند. برای نصب ردیاب سیمی نیاز به دانش تخصصی درباره سیستم برقی خودرو دارید و به همین دلیل بهتر است از کارشناسان مربوطه مشورت بگیرید. ردیاب‌های سیمی با توجه به اینکه داخل خودرو نصب می‌شوند نیازی به شارژ باتری ندارند و دیگر نگران تمام شدن باتری آن‌ها نخواهید بود. همچنین به دلیل ابعاد کوچکی که دارند به راحتی داخل کاپوت یا داشبورد ماشین مخفی می‌شوند و پیدا کردن آن‌ها کار راحتی نخواهد بود.

ردیاب‌های سیمی بهترین انتخاب برای ساینا

ردیاب‌های غیر سیمی، بهترین دزدگیر برای ماشین ساینا

ردیاب‌های غیر سیمی مانند ردیاب‌های آهنربایی یا مغناطیسی از مقاوم‌تری و پرقدرت‌ترین ردیاب‌های حال حاضر هستند. این ردیاب‌ها به بدنه خودرو متصل می‌شوند و نیازی به نصب و سیم کشی ندارند. ردیاب‌های غیر سیمی باید باتری‌های بسیار قوی داشته باشند. از ردیاب‌های غیر سیمی می‌توان برای محافظت و مراقبت از سالمندان و کودکان هم استفاده کرد. این ردیاب‌ها به راحتی داخل کیف یا جیب لباس قرار می‌گیرند یا اینکه مانند ساعت روی مچ دست متصل می‌شوند و اطلاعات مورد نیاز و مهم را ارسال می‌کنند.

با خرید جی پی اس خودرو به‌صورت حرفه‌ای از ماشین خود محافظت کنید

در این مقاله بهترین ردیاب خودرو ساینا را که یک خودروی داخلی است معرفی کردیم. برای خودروی ساینا هم مانند بسیاری از خودروهای دیگر یک ردیاب خاص وجود ندارد. شما می‌توانید بهترین نوع ردیاب را برای هر خودرویی با توجه به بودجه و ویژگی‌های مهم یک ردیاب انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام خرید جی پی اس خدماتی است که فروشنده برای روزهای پس از خرید ارائه می‌دهد.

فروشگاه جی پی اس خودرو با فروش ردیاب‌های اصل و جدید موفق به کسب رضایت کاربران بسیاری شده است. گارانتی و خدمات پس از فروش مهم‌ترین عامل محبوبیت این مجموعه به شمار می‌رود. برای مشورت و خرید جی پی اس می‌توانید با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس بگیرید.

سوالات متداول مشتریان

01آیا در مکان هایی که دستگاه از دسترس خارج می شود اطلاعات از بین می روند؟

خیر، خوبی دستگاه های ردیاب این هست که هرگاه از دسترس خارج شوند  اطلاعات آن ذخیره خواهد شد.

02ردیاب های سیمی را می توان به راحتی در خودرو پیدا کرد؟

ردیاب های نصبی را به دلیل ابعاد کوچکی که دارند پس از نصب به راحتی میتوان داخل خودرو مخفی کرد.

03مناسب ترین ردیاب و سیستم ضد سرقت ساینا کدام مدل است؟

خودرو ساینا از آن دسته اتومبیل هایی است که هم مدل های نصبی و هم مدل های مگنتی برای آن مناسب هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 22 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *