جی پی اس خودرو

آیا خاموش کردن ماشین از راه دور امکان‌پذیر است؟ معرفی بهترین روش‌های خاموش کردن اتومبیل از راه دور

730 بازديد
1400/10/26
خاموش کردن ماشین از راه دور
کپی شد

پیشرفت تکنولوژی همیشه در راستای امنیت و رفاه حال مردم بوده است. در حال حاضر، این امکان برای همه افراد فراهم شده که خودروی خود را از راه دور خاموش یا روشن کنند. افراد بسیاری تصور می‌کنند این قابلیت فقط برای ماشین‌های گران‌قیمت و لاکچری وجود دارد. درصورتی‌که با استفاده از روش‌های مدرن و پیشرفته، می‌توانید هر ماشینی را از راه دور خاموش کنید. این قابلیت برای جلوگیری از سرقت اتومبیل بسیار مفید است. برای آشنایی با روش‌های مختلف خاموش کردن خودرو از راه دور، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

با استفاده از رله خاموشی، خودرو را از راه دور خاموش کنید

رله یک قطعه الکترونیکی است که با باز و بسته کردن کلید، یک مدار الکتریکی را هدایت می‌کند. با استفاده از رله خاموشی فقط کافی است پیام کوتاهی با عبارت «caroff» را به شماره داده‌شده ارسال کنید. با فرستادن این پیامک، سوخت‌رسانی به خودرو قطع شده و در نهایت ماشین خاموش می‌شود. برای فعال‌سازی دوباره اتومبیل، باید دستور «caron» را به همان شماره بفرستید تا ماشین اجازه روشن شدن داشته باشد.

استفاده از رله خاموشی یک روش کاملا ایمن برای جلوگیری از به سرقت رفتن ماشین است. استفاده از رله خاموشی همراه با ردیاب خودرو امنیت خودرو را چندین برابر می‌کند. یعنی علاوه‌بر خاموش کردن از راه دور، به‌راحتی مکان خودرو را پیدا می‌کنید.

خاموش کردن ماشین از راه دور

استارتر؛ یک راهکار قدیمی ولی کاربردی برای خاموش کردن ماشین از راه دور

استارترها از سال‌ها پیش به‌عنوان آپشن روی خودروها به فروش رسیده‌اند. نصب و استفاده از استارتر روی ماشین‌ها یک روش بسیار آسان است که به منظورهای مختلفی انجام می‌شود. روشن و خاموش کردن ماشین، باز و بسته کردن درهای خودرو و روشن کردن کولر یا بخاری از جمله قابلیت‌های استارتر به شمار می‌روند.

استارترها در زمان تولید و رونمایی، یک وسیله کاملا کاربردی به حساب می‌آمدند. هرچند این قابلیت‌ها فقط در مسافت‌های کوتاه و کارهای ساده مفید است، اما مزایای آن قابل مقایسه با ردیاب‌های پیشرفته امروزی نیست. همچنین استارترها نمی‌توانند امنیت چندانی برای ماشین تامین کنند. از همین رو، نصب جی پی اس به‌جای استفاده از استارتر توصیه می‌شود.

خاموش کردن ماشین از راه دور

ردیاب؛ یک جایگزین فوق‌العاده برای رله خاموشی و استارتر

خودروهای گران‌قیمت و لوکس نیاز بیشتری به مراقبت و ایمنی دارند. به همین خاطر معروف‌ترین کارخانه‌های خودروسازی از سال‌ها پیش قابلیتی را در ماشین‌های خود پیاده‌سازی می‌کنند که امکان ردیابی خودرو را فراهم می‌کند. البته در حال حاضر، این قابلیت فقط منحصر به خودروهای لاکچری نیست و ردیاب خودرو برای همه ماشین‌ها قابل استفاده است. نصب ردیاب برای خاموش کردن ماشین از راه دور جایگزین مناسبی برای استارتر‌ها و رله‌های خاموشی هستند.

استفاده از جی پی اس علاوه‌بر خاموش کردن اتومبیل از راه دور، هنگام سرقت ماشین هم کاربرد دارد. فقط کافی است با استفاده از اپلیکیشن مخصوص، خودرو را متوقف و خاموش کنید. به این ترتیب علاوه‌بر جلوگیری از سرقت خودرو، مکان آن هم به شما نمایش داده می‌شود. در حال حاضر، بیشتر خودروها از همان ابتدای خرید مجهز به جی پی اس هستند. با خواندن مقاله چگونه بفهمیم ماشین جی پی اس دارد راه‌های پیدا کردن جی پی اس در خودرو را یاد می‌گیرید.

خاموش کردن ماشین از راه دور

با کمک بهترین ردیاب‌ها ماشینتان را از هر فاصله‌ای خاموش و روشن کنید!

استفاده از جی پی اس در دنیای امروز، کاری بسیار رایج و فراگیر است. هیچ‌کس نمی‌خواهد حاصل تلاش و سرمایه خود را در اختیار دزد بگذارد. به همین خاطر در سال‌های اخیر نصب جی پی اس روی اتومبیل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به لطف پیشرفت تکنولوژی، در حال حاضر جی پی اس‌های ماشین با بهترین قیمت و کیفیت در بازار موجود هستند.

نصب و استفاده از جی پی اس، کار بسیار آسانی است که در کمتر از چند ساعت انجام می‌شود. بعد از نصب این فناوری روی ماشین، باید اپلیکیشنی را روی گوشی نصب کنید تا از موقعیت هر لحظه وسیله خود آگاهی داشته باشید. به این ترتیب، علاوه‌بر مکان‌یابی ماشین می‌توانید از راه دور خودرو را خاموش کنید. بهترین نوع ردیاب‌ها عبارت‌اند از:

استفاده از ردیاب ماهواره‌ای؛ پیشرفته‌ترین روش برای ردیابی آنلاین خودرو

ردیاب‌ها و جی پی اس‌ها انواع مختلفی دارند. با پیشرفت تکنولوژی، تنوع و کاربرد این ردیاب‌ها هم بیشتر شده و امکانات فوق‌العاده‌تری در اختیار کاربران قرار گرفته است. ردیاب ماهواره‌ای یکی از مدل‌های پیشرفته این سیستم‌ها به شمار می‌رود که قابلیت‌های بیشتری نسبت به ردیاب‌های معمولی دارد. با استفاده از این مدل می‌توانید ماشین خود را در هرجایی از جهان و فقط با ارسال یک پیامک، خاموش کنید.

اطلاع از وضعیت مکانی خودرو، شنود داخل ماشین و آگاه شدن از وضعیت آن از جمله مزایای استفاده از ردیاب پیشرفته ماهواره‌ای است. به همین خاطر در ساخت خودروهای لاکچری و گران‌قیمت معمولا از این نوع ردیاب‌ها استفاده شود. مثلا ردیاب ماهواره‌ای برای ردیاب جک S5 که یک خودروی گران و مدرن است، گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آید.

خاموش کردن ماشین از راه دور

ردیاب آهنربایی نظامی؛ قدرتمندترین جی پی اس برای خودروهای لوکس

ردیاب آهنربایی نظامی قدرتمندترین جی پی اس خودرویی در جهان شناخته می‌شود. این ردیاب در مقابل آب، ضربه و گردوغبار مقاوم است و بدون کوچک‌ترین مشکلی، ماشین را مکان‌یابی می‌کند. قدرت مغناطیسی این ردیاب به قدری زیاد است که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را به‌راحتی از خودرو جدا کند. به همین خاطر در صورت سرقت، هیچ راه فراری برای دزد وجود ندارد.

با ردیاب‌های جی پی اس خودرو، امنیت اتومبیل خود را دوچندان کنید

در این مقاله به بررسی کامل روش‌های مختلف خاموش کردن خود از راه دور پرداختیم. بعضی از این روش‌ها فقط برای مکان‌یابی و برخی دیگر صرفا به‌منظور خاموش کردن ماشین از راه دور استفاده می‌شوند. تعداد کمی از ردیاب‌ها یا جی پی اس‌های خودرو هستند که به‌صورت هم‌زمان قابلیت مکان‌یابی و خاموش کردن از راه دور را برایتان فراهم می‌کنند. جی پی اس خودرو بهترین ردیاب برای انواع خودروها به حساب می‌آید که امنیت کامل را برای ماشینتان به ارمغان می‌آورد.

فروشگاه جی پی اس خودرو با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات ردیابی خودرو، جی پی اس آهنربایی و همچنین ردیاب شخصی، آماده ارائه خدمات و محصولات به مشتریان است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید بهترین ردیاب خودروی آنلاین، با شماره 02128426383 تماس بگیرید

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *