جی پی اس خودرو

جی پی اس دنا پلاس؛ از سرقت دنا پلاس پیشگیری کنید

4376 بازديد
1399/12/16
ردیاب دنا پلاس مزایا و معایب آن
کپی شد

این روزها با افزایش آمار سرقت خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران اتومبیل حفظ امنیت خودرو و پیشگیری از سرقت آن است. راه‌های زیادی برای جلوگیری از سرقت خودرو وجود دارد. ردیاب‌ها به دلیل مزایای منحصربه‌فردی که دارند، مطمئن‌ترین و پیشرفته‌ترین روش پیشگیری از سرقت و حفظ امنیت خودرو پس از سرقت هستند. قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیرهای ساده و پیشرفته نیز برای پیشگیری از سرقت اتومبیل استفاده می‌شوند. هر چند خودروی دنا پلاس یکی از لوکس‌ترین خودروهای ایرانی است اما ضعف امنیتی این خودرو باعث شده تا داشتن ردیاب به یکی از نیازهای اساسی دنا پلاس تبدیل شود. اما ردیاب دنا پلاس به دلیل ویژگی‌های کاربردی و امنیت بالایی که دارد، بهترین انتخاب برای حفظ امنیت وسیله نقلیه است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های ردیاب دنا پلاس و انواع ردیاب‌های این خودرو در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی ویژگی‌های ردیاب دنا پلاس، بهترین دزدگیر برای دنا

ویژگی مهمی مانند پیشگیری از سرقت و اطلاع رسانی موقعیت جغرافیایی ماشین از مهم‌ترین دلایل خرید ردیاب خودرو به شمار می‌رود. ردیاب دنا پلاس هم به دلیل ویژگی و امکانات منحصربه‌فردی که دارد به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در ردیاب دنا پلاس مشاهده می‌شود به شرح زیر است:

  • قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور
  • توانایی شنود صدای داخل خودرو با بالاترین کیفیت
  • ارسال موقعیت لحظه‌ای خودرو بدون محدودیت مکانی
  • ردیابی خودرو از همه‌ نقاط دنیا با استفاده از یک سیم کارت تلفن
  • نصب آسان و راحت در برخی از مدل‌ها
  • ضدآب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار

نحوه کار با جی پی اس دنا پلاس چگونه است؟ آموزش طریقه راه اندازی جی پی اس دنا

دزدگیر خودرو دنا پلاس یک ابزار بازدارنده و هشدار دهنده برای جلوگیری از سرقت خودرو است. اما به دلیل حساسیت بالایی که دزدگیرها دارند در اغلب موارد با برخورد یک گربه و رد شدن با سرعت یک خودرو شروع به آژیر کشیدن می‌کنند. این ضعف دزدگیرها علاوه‌بر آلودگی‌های صوتی، باعث کاهش اعتماد و عدم تشخیص آژیر واقعی یا خطاهای معمول می‌شود.

ردیاب‌ها با استفاده از ماهواره‌هایی که در ایستگاه‌های فضایی قرار دارند در هر ثانیه موقعیت و وضعیت خودرو را به طور آنلاین یا آفلاین و از طریق پیامک به شما اعلام می‌کنند. عملکرد بی‌نظیر ردیاب‌ها در تشخیص و اطلاع‌رسانی موقعیت جغرافیایی و تامین امنیت وسیله نقلیه افراد بسیاری را به خرید و نصب ردیاب خودرو تشویق می‌کند.

جی پی اس دنا پلاس، بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت خودرو

معرفی 3 ردیاب مهم و کاربردی، بهترین جی پی اس دنا پلاس را بخرید

شاید پس از مطالعه تفاوت میان دزدگیر و ردیاب خودرو به دنبال بهترین ردیاب خودرو دنا پلاس باشید. ما در اینجا قصد داریم شما را با 3 نوع جی پی اس کاربردی و پیشرفته خودروی دنا پلاس آشنا کنیم.

1. ردیاب دیاگی، بهترین جایگزین برای دزدگیر دنا پلاس

اگر به دنبال یک ردیاب ساده و ارزان قیمت می‌گردید، ردیاب دیاگی بهترین انتخاب برای خودروی دنا پلاس‌ است. قابلیت‌هایی مانند شنود و ضبط صدا با کیفیت بالا، ضد آب و ضد ضربه بودن، مقاوت بالا در برابر گرد و غبار، نصب سریع و آسان بدون نیاز به سیم‌کشی، خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور و قابلیت نصب روی خودروهای سواری و سنگین ردیاب دیاگی را به یکی از پر فروش‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار تبدیل شده است. با نصب ردیاب دیاگی دنا پلاس دیگر نگران امنیت خودرو نخواهید بود.

2. ردیاب فندکی،جی پی اس مخفی خودرو دنا پلاس

ردیاب فندکی خودرو به دلیل شباهت بسیاری که به شارژر فندکی دارد به این نام شناخته می‌شود. ابعاد کوچک ردیاب فندکی آن را به یک دزدگیر پیشرفته مخفی تبدیل کرده است. ردیاب فندکی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته SOS در شرایط اضطراری علاوه‌بر حفظ امنیت خودروز سلامت و امنیت سرنشینان خودرو نیز با ارسال پیام‌های ضروری محافظت می‌کند.

از مزایای دیگر جی پی اس فندکی دنا پلاس می‌توان به اخطار سریع پس از جدا شدن دستگاه از خودرو، شنود و ضبط صدای کابین خودرو، مقاومت در برابر رطوبت و آب‌وهوا اشاره کرد.

خرید و نصب ردیاب مخفی خودرو دنا پلاس در جی پی اس خودرو

3. ردیاب مغناطیسی، ردیابی ضد آب، ضد ضربه و بهترین دزدگیر برای دنا

ردیاب مغناطیسی خودرو با خاصیت آهنربایی بالایی که دارد، بدون نیاز به سیم کشی در کمترین زمان و با ساده‌ترین روش نصب می‌شود. این ردیاب یکی از پر قدرت‌ترین و دقیق‌ترین ردیاب‌های در جهان است. ردیاب مغناطیسی علاوه‌بر خودرو دنا پلاس، قابل استفاده و نصب روی انواع خودروهای سواری، خودروهای سنگین و موتور سیکلت است. از مزایای جی‌ پی اس مغناطیسی دنا پلاس می‌توان به عدم نیاز به سیم‌کشی، مقاومت در برابر سرما و گرما، عایق رطوبت، گرد و غبار و قابلیت شنود صدا اشاره کرد. علاوه‌بر این ویژگی‌ها، ردیاب مغناطیسی خودرو مجهز به دکمه SOS است که در کمترین زمان درخواست کمک و وضعیت اضطراری را به نزدیکان‌تان اطلاع می‌دهد.

 یکی دیگر از روش‌های آسان و کاربردی ردیابی خودرو، ردیابی خودرو با موبایل است. برای استفاده از این روش کافی است نرم افزار ردیابی را روی موبایل نصب کرده و موبایل را در قسمتی از ماشین مخفی کنید. البته ریسک انجام این روش به نسبت استفاده از ردیاب‌های معتبر، بسیار بالا و خطرناک است.

خرید پیشرفته‌ترین ردیاب خودرو دنا پلاس از جی پی اس خودرو

خرید بهترین ردیاب دنا پلاس از جی پی اس خودرو با خدمات پس از فروش ویژه

همان‌طور که در این مقاله خواندید ردیاب دنا پلاس با ویژگی‌ها‌ و مزایای منحصر‌به‌فرد و پیشرفته‌ای که دارد مطمئن‌ترین راه برای حفظ امنیت یک وسیله نقلیه است. با خرید یک دستگاه جی پی اس مطمئن، با گارانتی و خدمات پس از فروش دیگر نگران امنیت خودرو خود نخواهید بود.

مجموعه جی پی اس خودرو بزرگ‌ترین فروشنده و وارد کننده ردیاب در ایران است. این مجموعه با ارائه پیشرفته‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02128426383 تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه خرید، نصب و راه اندازی انواع جی پی اس ماشین هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 52 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *