جی پی اس خودرو

همه آنچه که باید درباره ردیاب جک S5 بدانید!

1625 بازديد
1400/09/23
ردیاب جک S5
کپی شد

خودرو جک S5 در سال 1394 روانه بازار ایران شد و در مدت زمان کوتاهی طرفدارن زیادی پیدا کرد. خودرو‌های چینی به خصوص جک  S5 از امکانات و تجهیزات رفاهی خوبی برخوردار هستند؛ اما از نظر امنیت قابل اطمینان نیستند و مانند دیگر خودرو‌های داخلی سارقان به سرعت می‌توانند این خودروهای گران‌قیمت را به سرقت ببرند. اگر قصد دارید از سرقت خودرو جک S5 خود پیشگیری کنید یا حتی در صورت سرقت بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن خودروی خود را به کمک پلیس بیابید، حتماً به فکر تهیه یک ردیاب دقیق باشید. در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین ردیاب‌هایی که می‌توانید برای جکs5  استفاده کنید را به شما معرفی کنیم.

ردیاب  خودرو جک S5

ردیاب خودرو جک S5 چگونه کار می‌کند؟

ردیاب خودرو جک s5 مجهز به جی پی اس قدرتمندی است و با اتصال به ماهواره‌ها موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو را به‌صورت آنلاین و آفلاین گزارش می‌دهد. متاسفانه دزدگیر‌ها امروزه کارایی خود را از دست داده‌اند و نمی‌توان برای تامین امنیت جک s5 خود که قیمت قابل توجهی نیز دارد، فقط به دزدگیر ساده‌ای اکتفا کرد. دزدگیر به راحتی قابل تشخیص است و در سریع‌ترین زمان ممکن نیز توسط سارقان از کار می‌افتد. در این صورت نیز بعد از سرقت نیز هیچ راه مطمئنی برای پیدا کردن خودرو در دسترس نیست. اما ردیاب خودرو غیرقابل شناسایی است و حتی در صورت سرقت نیز می‌توان خودرو را از راه دور ردیابی کرد.

بهترین مدل دستگاه ردیاب خودرو برای جک S5 چیست؟

قیمت خودرو به خصوص خودروی خارجی گران است؛ به همین دلیل با نصب جی پی اس روی خودرو جک s5 می‌توان از سرقت احتمالی آن جلوگیری کرد. توجه کنید که برای هر خودرویی ردیاب اختصاصی وجود ندارد؛ جی پی اس خودرو را می‌توان در هر نقطه از ماشین نصب کرد به همین دلیل تفاوتی ندارد که ردیاب را روی خودروی جک s5 یا پژو پارس نصب می‌کنید؛ در هر صورت ردیاب برای کلیه خودرو‌ها و وسایل نقلیه قابل استفاده است. در ادامه 3 ردیاب برای خودروی جک  S5 را به‌طور ویژه بررسی می‌کنیم.

ردیاب آهنربای نظامی جک S5

با ردیاب آهنربایی نظامی، خودروی جک S5 خود را از راه دور خاموش کنید!

ردیاب نظامی و آهنربایی یکی از قدرتمندترین‌ترین جی پی اس‌های خودرو در جهان است. این ردیاب قدرتمند مجهز به باتری داخلی است و با یک بار شارژ تا یکسال شارژ نگه می‌دارد. جی پی اس نظامی ضد آب، ضد ضربه و گرد و غبار است و تحت هر شرایطی اطلاعات دقیق موقعیت جغرافیایی را به اطلاع شما می‌رساند. جی پی اس آهنربای نظامی بهترین ردیاب خودرو بوده و مجهز به آهنربا‌های قدرتمندی است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید آن را در هر نقطه از خودرو نصب کنید.

خوشبختانه با آهنربا‌های قدرتمندی که ردیاب نظامی دارد به راحتی نمی‌توان آن را از بدنه خودرو جدا کرد. به همین دلیل می‌توان اطمینان حاصل کرد که حتی در صورت سرقت خودرو نیز می‌توان ماشین خود را به کمک پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

ردیاب فندکی جک S5 قابلیت شنود دخل کابین راننده را دارد.

ردیاب فندکی خودرو با قابلیت شنود داخل کابین راننده!

واقعیت این است که ردیاب نباید در دسترس سارق باشد. باید کاری کرد که سارق نتواند به راحتی ردیاب خودرو را شناسایی کند. به همین دلیل یکی از بهترین ردیاب‌ها برای خودرو جکs5 ردیاب فندکی است. همانطور که از نام این جی پی اس مشخص است ردیاب داخل فندک خودرو جاسازی شده و مجهز به درگاه USB است و می‌توان گوشی خود را نیز با آن شارژ کرد. ردیاب فندکی از سیم‌کارت تمامی اپراتور‌ها پشتیبانی می‌کند و به‌صورت آنلاین و آفلاین امکان ردیابی خودرو را به شما می‌دهد.

روی بدنه ردیاب فندکی دکمه کمک اضطرای s.o.s تعبیه شده است که در صورت لزوم بتوانید با فشار دادن آن درخواست کمک کنید. یکی از مهم‌ترین امکانات ردیاب فندکی امکان شنود داخل کابین راننده است. در داخل ردیاب فندکی میکروفون‌های باکیفیتی قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید از راه دور صدای داخل کابین راننده را به وضوح شنود کنید.

با ردیاب دیاگی بدون نیاز به باتری برای همیشه جک S5 در سراسر ایران ردیابی کنید!

ردیاب دیاگی یکی از ساده‌ترین ردیاب‌ها در ایران است که روی دیاگ خودرو نصب می‌شود. به محض روشن شدن خودرو ردیاب فعال می‌شود و فرایند ثبت اطلاعات را شروع می‌کند. خوشبختانه ردیاب دیاگی از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و اگر از مدار خارج شود بلافاصله برای مالک خودرو پیامک هشدار ارسال می‌کند. ردیاب دیاگی برای خوردوی جک s5 و سایر وسایل نقلیه قابل استفاده بوده و قیمت بسیار به صرفه‌ای دارد. باتوجه به اینکه ردیاب روی دیاگ نصب می‌شود به هیچ‌گونه باتری داخلی نیاز ندارد و برای همیشه می‌توان خودرو را در سراسر ایران ردیاب کرد!

ایران رهیاب تخصصی‌ترین شرکت عرضه‌کننده ردیاب خودرو در ایران

در این مقاله بهترین ردیاب برای جک s5 که شامل ردیاب آهنربای نظامی، دیاگی و فندکی است را به‌طور ویژه بررسی کردیم. با استفاده از ردیاب‌های استاندارد و دقیق می‌توان اطمینان حاصل کرد که در صورت سرقت می‌توان خودروی جک s5 خود را از راه دور ردیابی و با کمک پلیس قبل از اینکه سارق خودرو را ناپدید کند، دستگیر کرد.

ایران رهیاب بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده انواع ردیاب خودرو در ایران است. چنانچه در خصوص خرید ردیاب جک s5 خود سوالی دارید با کارشناسان متخصص ایران رهیاب به شماره تلفن 22171602-021 تماس بگیرید. کارشناسان فروش ایران رهیاب آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما کاربران عزیز هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
2.4 از 5 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *