جی پی اس خودرو

معرفی بهترین ردیاب پژو 405 + امکانات

1965 بازديد
1399/12/27
ردیاب پژو 405،‌بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت ماشین
کپی شد

نگرانی از سرقت خودرو پایان ندارد. تقریبا همه صاحبان خودروها، خصوصا خودروهای تولید داخل ایران، به دنبال پیدا کردن یک سیستم امنیتی و ضد سرقت برای ماشین‌هایشان هستند. دزدگیرها سال‌های طولانی است که وظیفه محافظت از اتومبیل‌ها را به عهده دارند اما کافی نیستند. سارقان به راحتی پیچیده‌ترین انواع دزدگیر را از کار می‌اندازند و ماشین را به سرقت می‌برند. در چنین شرایطی باید از ابزاری تخصصی‌تر استفاده شود.

ابزاری مانند ردیاب‌ها با درصد بالای اطمینان در عملکرد و با توجه امکاناتی که دارند در پیشگیری از سرقت خودرو موفق ظاهر شده‌اند. در این مقاله به‌طور تخصصی به معرفی ردیاب پژو 405 می‌پردازیم. مطالعه این مقاله برای مالکین خودروی پژو 405 خالی از لطف نخواهد بود.

آشنایی با نحوه عملکرد ردیاب 405، فناوری جی پی اس خودرو را بیشتر بشناسید

وظیفه ردیاب‌ها اعلام موقعیت مکانی و جغرافیایی خودرو است. یک ردیاب ماشین با استفاده از فناوری GPS و GPRS و ارسال و دریافت اطلاعات از ماهواره‌هایی که در ایستگاه‌های فضایی قرار دارند کار می‌کنند. سیستم‌های جی پی اس یکی از دقیق‌ترین سیستم‌های اعلام موقعیت جغرافیایی هستند. قدرت مکان‌یابی جی پی اس‌ها یا همان ردیاب‌ها در حدود فاصله 2 تا 5 متری است. استفاده از فناوری جی پی ای در ردیاب‌ها به میزان قابل توجهی در پیشگیری از سرقت خودرو موثر است.

ردیاب‌ها با ارسال دقیق موقعیت مکانی خودرو به‌صورت آنلاین و آفلاین مالک خودرو را در از وضعیت وسیله نقلیه مطلع می‌کنند. امکانات و ویژگی‌های ردیاب‌ها باعث تمایز آن‌ها با یکدیگر می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب پژو 405 را در بخش بعدی به‌طورکامل معرفی می‌کنیم.

جی پی اس خودرو،‌ مطمئن‌ترین سیستم ضد سرقت ماشین

ردیاب پژو 405 باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ردیاب‌ها به دلیل داشتن امکانات و ویژگی‌های متعددی قابل مقایسه با دزدگیرها نیستند. ویژگی‌هایی مانند قابلیت مخفی شدن، اعلام موقعیت جغرافیایی، آنتن‌دهی در مناطق کور، قابلیت ذخیره اطلاعات و ترددهای خودرو، امکان خاموش کردن و استفاده از باتری‌های داخلی از مهم‌ترین عواملی‌اند که ردیاب‌ها را از دزدگیرها متمایز و پرقدرت می‌کند. غیر قابل باور است اما همه این امکانات در یک ردیاب کوچک و ارزان هم وجود دارد و به اتکا به این فناوری‌ها قابلیت مقابله با سرقت را دارد. بیشتر این امکانات در انواع ردیاب‌ها دیده می‌شود. اما بهتر است با امکانات یک ردیاب خوب برای پژو 405 بیشتر آشنا شوید:

  • خاصیت ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در گرد و غبار
  • مجهز به دکمه O.S و فناوری LBS
  • داشتن دستگاه شنود
  • وزن سبک و ابعاد کوچک
  • قابلیت اتصال به اپلیکیشن‌های موبایل و رایانه
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • مکان یابی دقیق و بدون خطا
  • ارسال هشدار در زمان جابه‌جایی وسیله نقلیه
  • نشان دادن سرعت خودرو و هشدار سرعت غیر مجاز
  • حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات
  • نصب سریع و آسان
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
  • ضمانت اصل بودن کالا

معرفی امکانات و ویژگی‌های ردیاب 405

معرفی بهترین مدل‌های ردیاب برای پژو 405، خودروی پرطرفدار ایرانی

با مطالعه امکانات و قابلیت‌های ردیاب‌ها هر فردی تصمیم می‌گیرد برای تامین امنیت خودروی خود نسبت به خرید جی پی اس خودرو یا همان ردیاب اقدام کند. انتخاب بهترین ردیاب برای پژو 405 نیاز به اطلاعات تخصصی و مشورت با کارشناسان دارد. اما در این بخش از مطلب ما 3 مدل از بهترین انواع ردیاب‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا با اطلاعات بیشتری برای خرید ردیاب و خرید جی پی اس ماشین اقدام کنید.

ردیاب آهنربایی، یک ردیاب قوی، مستحکم و پر از امکانات

یکی از قوی‌ترین و کاربردی‌ترین ردیاب‌های خودرو و پژو 405 جی پی اس آهنربایی نظامی یا همان ردیاب آهنربایی است. ردیاب‌های آهنربایی مجهز به مگنت یا آهنرباهای بسیار قوی هستند که به قسمت‌های فلزی بدنه اتومبیل متصل می‌شوند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب آهنربایی وجود یک باتری قوی است که در سال فقط به یکبار شارژ نیاز دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب‌های مغناطیسی بدنه مستحکم و ضد ضربه است. ردیاب‌های مگنتی بر اثر ضربه‌ها خراب و آسیب دیده نمی‌شوند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.

ردیاب فندکی،‌ بهترین انتخاب برای ردیاب ماشین 405

ردیاب دیاگی، یک جی پی اس ارزان اما پرکاربرد

ردیاب‌های دیاگی یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای جلوگیری از سرقت خودرو است. این ردیاب‌ها با اتصال به دیاگ خودرو کار می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی ردیاب‌های دیاگی قیمت ارزان آن‌هاست که استفاده از این ردیاب را برای عموم مردم امکان‌پذیر کرده است. ردیاب‌های دیاگی ابعاد کوچک و وزن سبکی هم دارند و به راحتی در بخش‌های مورد نظر خودرو نصب می‌شوند.

برق ماشین منبع تغذیه ردیاب‌های دیاگی به شمار می‌رود. برای نصب ردیاب دیاگی به حضور یا مشورت با متخصصین نیاز خواهید داشت. البته اگر کمی هم درباره سیستم برق اتومبیل سررشته داشته باشید نصب ردیاب‌های دیاگی کار چندان سخت و مشکلی نخواهد بود.

ردیاب فندکی، یک دزدگیر مخفی برای خودرو 405

ردیاب‌های فندکی به دزدگیرهای مخفی معروف شده‌اند. اشتباه نکنید ساختار این ردیاب‌ها هیچ ارتباطی به دزدگیر ندارد. اما با توجه به شباهت بیش از اندازه‌ای که بین ردیاب‌های فندکی و دزدگیرها وجود دارد ردیاب‌های فندکی غیر قابل تشخیص می‌شوند. ردیاب‌های فندکی با قرار گرفتن در شارژر یا همان فندک خودرو و با استفاده از برق اتومبیل کار خود را شروع می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌های فندکی علاوه‌بر قابلیت مخفی شدن، این است که به راحتی در هر شرایط آب‌وهوایی کار می‌کنند.

خرید ردیاب خودرو از جی پی اس خودرو با قیمت ارزان و مناسب

خرید جی پی اس خودرو برای پژو 405

در این مطلب سعی کردیم بهترین ردیاب پژو 405 را به‌طورکاملا دقیق معرفی کنیم. به‌یاد داشته باشید هیچ خودرویی ردیاب اختصاصی با عملکردی مجزا ندارد. همه ردیاب‌ها قابل استفاده در انواع خودروهای ایرانی و خارجی هستند. فقط باید در هنگام خرید ردیاب‌ها به برند، کشور سازنده و اصل بودن محصولات توجه کنید.

فروشگاه اینترنتی جی پی اس خودرو با بیش از سال‌ها تجربه در زمینه ورادات و فروش ردیاب‌های خودرو مفتخر به فروش محصولاتی اصل با امکانات کاربردی و با کیفیت است. همکاران ما در جی پی اس خودرو آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انتخاب و خرید ردیاب ماشین هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ردیاب خودرو با شماره تلفن 02128429343 تماس بگیرید

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.6 از 80 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *