جی پی اس خودرو

ردیاب جی پی اس در شرکت های اجاره و رنت خودرو

619 بازديد
1400/12/21
ردیاب جی پی اس در شرکت های اجاره و رنت خودرو
کپی شد

در دنیای امروز بسیاری از افراد، توانایی خرید خودرو و وسایل نقلیه را ندارند. در چنین شرایطی شرکت‌های اجاره و رنت خودرو با اجاره دادن وسایل نقلیه، کار مشتریان خود را راه می اندازند. اما در مواردی ممکن است شرکت‌های اجاره و رنت خودرو با مشکلاتی از قبیل نقص فنی یا حتی سرقت مواجه شوند. با نصب یک ردیاب روی این خودروها از رخ دادن چنین مشکلاتی پیشگیری کرده و رضایت مشتریان را افزایش خواهید داد. در ادامه این مقاله به بررسی و کاربرد ردیاب جی پی اس در شرکت های اجاره و رنت خودرو می‌پردازیم.

تعریف و بررسی انواع جی پی اس خودرو

Gps قبل از اینکه درباره مزایای ردیاب جی پی اس در شرکت های اجاره و رنت خودرو صحبت کنیم، باید بگوییم که تکنولوژی جی پی اس ماشین به دو گروه شارژی و سیمی تقسیم می‌شود. جی پی اس شارژی خودرو نصب راحتی داشته و به آسانی قابل جا‌به‌جایی است. پس می‌توانید در صورت تعویض خودرو نیز جی پی اس را به وسیله جدید منتقل کنید. اما در هر حال باید این gps ها را در فواصل زمانی مشخص شارژ کنید. gps سیمی نصب سخت‌تری داشته و طبیعی است که پروسه جابه‌جایی کمی مشکل‌تر باشد.

ردیاب جی پی اس در شرکت های اجاره و رنت خودرو

معرفی دستگاه جی پی اس مخفی برای ردیابی خودرو‌های اجاره‌ای

نباید گمان کنید که ردیاب‌های کوچک فقط مختص به خودرو‌ها هستند، شما می‌توانید این وسایل کوچک و کاربردی را روی موتورسیکلت و دوچرخه نیز قرار دهید. دستگاه جی پی اس مخفی برای عملکرد بهتر و بیشتر از تکنولوژی GSM و GPRS استفاده می‌کنند. امکان ردیابی، برقراری تماس، موقعیت‌یابی دقیق و ثبت اطلاعات جغرافیایی تنها برخی از امکانات دستگاه جی پی اس مخفی است. ردیاب های مغناطیسی با داشتن آهن ربای قوی به آسانی روی هر سطح صافی نصب شوند. عوامل بیرونی و محیطی روی کیفیت ردیاب تاثیری نداشته و می‌توان بدون نگرانی از جدا شدن آن از ردیاب استفاده کرد.

استفاده از ردیاب شنوددار برای افزایش امنیت خودرو

باید قبول کرد که آمار سرقت خودرو در کشور ما بسیار بالا بوده و فقط در شهر تهران ماهانه بیش از 1000 خودرو به سرقت می‌رود. به همین دلیل است که اغلب مالکان خودرو و شرکت‌های رنت با استفاده از ردیاب شنوددار به دنبال راهی برای افزایش امنیت خودرو هستند. یکی از اقدامات موثر برای حفظ و جلوگیری از سرقت خودرو استفاده از ردیاب شنوددار است. این ردیاب‌ها با میکروفن داخلی قدرتمندی که دارند صدای محیط را با دقت شنود کرده و آن را ضبط و نگهداری می‌کنند. ردیاب شنوددار موقعیت دقیق خودرو را با شما پیامک کرده و در صورت باز و بسته شدن درب خودرو بدون هماهنگی، شما را باخبر می‌کند. قیمت ردیاب شنوددار بسته به متریال و کیفیتی که دارد متفاوت خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار پيدا كردن دستگاه شنود سری به محصولات سایت gps خودرو بزنید.

تعریف و بررسی انواع جی پی اس خودرو

فواید نصب ردیاب روی ماشین‌های اجاره‌ای و رنت خودرو

به موقع تحویل ندادن اتومبیل، عدم رعایت قوانین، سرعت بالا، اطلاع نداشتن از محل خودروی پارک شده، آسیب به خودرو برخی از مشکلاتی است که شرکت‌های اجاره و رنت خودرو با آن مواجه می‌شوند.

به همین دلیل وجود ردیاب جی پی اس در شرکت های اجاره و رنت خودرو ضروری به نظر می‌رسد. با نصب ردیاب شارژی و سیمی روی خودرو‌های اجاره‌ای در صورت به موقع تحویل ندادن اتومبیل، می‌توان جای آن را به سرعت پیدا کرد. در مواردی حتی می‌توان، خودرو را کنترل کرده و درب آن را قفل و از روشن کردنش جلوگیری کرد.

بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو نمی‌دانند که کاربر از اجاره وسیله نقلیه چه منظوری دارد؟ بدون تردید شرکت‌های اجاره خودرو نمی‌توانند به طور دقیق و مطمئن از هدف رنت اتومبیل توسط مشتریان آگاه باشند. به همین منظور برای جلوگیری از سرقت خودرو و پیشگیری از هرگونه اعمال مجرمانه باید از یک ردیاب روی ماشین استفاده کرد. در چنین شرایطی ردیاب می‌تواند ابتدا به مشتری هشدار داده و سپس در صورت نیاز خودرو را از راه دور از کار بیاندازد. با استفاده از همین ویژگی است که در صورت انجام امور خلاف قانون توسط مشتری می‌توان به راحتی اعمال مجرمانه را پیگیری و با پلیس همکاری کرد. در موارد دیگر مثل اطلاع نداشتن از محل خودروی پارک شده و یا در حال تردد نیز به راحتی با ارسال سیگنال ردیاب می توان از محل خودرو اطلاع پیدا کرد.

ردیاب شنوددار

اهمیت استفاده از ردیاب در شرکت‌های اجاره و رنت خودرو

استفاده از انواع ردیاب در شرکت‌های اجاره و رنت خودرو، می‌تواند امنیت خودرو را افزایش داده و شرکت را مشکلات حقوقی و درگیری با مشتریان و ارگان‌های ثالث دور نگه دارد. اگر به دنبال خرید بهترین ردیاب شنوددار یا مگنتی برای اتومبیل خود هستید جی پی اس خودرو را فراموش نکنید.

جی پی اس خودرو بهترین محصولات را به شما عرضه کرده و ایمنی و امنیت کامل را برای خودروی شما به ارمغان می‌آورد. فروشگاه gps خودرو با بیش از 10 سال تجربه و سابقه در زمینه فروش و ارائه ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و جی پی اس آهنربایی بهترین خدمات را به شما عرضه می‌کند.  

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *