جی پی اس خودرو

ردیاب دوربین دار، جدیدترین ردیاب خودرو در جهان

2404 بازديد
1400/01/14
ردیاب دوربین دار چیست
کپی شد

به جرات می‌توان گفت ردیاب یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهایی است که وظیفه محافظت از خودرو را در برابر سرقت و حمله سارقین دارد. جی پی اس خودرو امکانات متعددی مانند دستگاه شنود، کنترل از راه دور و مکان‌یابی دقیق دارد که باعث وجه تمایز ردیاب با دزدگیرها می‌شوند. یکی از جدیدترین امکانات ردیاب خودرو دوربین است که به رصد و کنترل بیشتر ماشین کمک می‌کند. در ادامه این مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد که ردیاب دوربین دار چیست و چه امکاناتی دارد. اگر قصد مراقبت از خودروی خود را در برابر حمله سارقین دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد جی پی اس دوربین دار

سال‌های متمادی است که دوربین‌ها در کنار سیستم‌های ضد سرقت به یکی از مهم‌ترین ابزارهای امنیتی تبدیل شده‌اند. این روزها ردیاب‌های دوربین دار متعددی در جهان طراحی و تولید می‌شود تا مالکان خودرو بیش از پیش از وضعیت خودرو مطلع باشند. GPS خودرو با اتصال به سامانه ماهواره‌های فضایی مالکان ماشین‌ها را از وضعیت و موقعیت جغرافیایی ماشین مطلع می‌کنند. اما ردیاب‌های دوربین‌ دار قدرت مانور بیشتری با تصویر برداری و ارسال عکس برای صاحب خودرو به وجود می‌آورند.

ویژگی‌های بی‌نظیر جی پی اس دوربین دار به شرح زیر است:

  • قابلیت عکس و تصویربرداری در شب
  • قابلیت ضد آب و ضد رطوبت
  • نشان دادن تصویر روی مسیریابی خودرو
  • مجهز به حافظه داخلی با قابلیت بیش از هزاران عکس
  • قابلیت ذخیره کردن عکس‌ها به‌صورت جداگانه با توجه به موقعیت جغرافیایی
  • مجهز به نمایش بار خودرو
  • امکان مدیریت آنلاین خودروها

خرید جی پی اس ماشین از جی پی اس خودرو

علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده، برخی از ردیاب‌های دوربین دار قابلیت ارسال تصاویر به‌صورت زنده را نیز دارند. این ردیاب‌ها قادرند تصاویر را با کیفیت HD به‌صورت مستقیم برای گیرنده‌ها ارسال کنند.

برخی از ردیاب‌های دوربین دار نیستند اما امکان نصب دوربین روی آن‌ها وجود دارد. ردیاب‌هایی که قابلیت نصب دوربین را دارند تا 4 عدد دوربین را می‌توان روی آن‌ها نصب کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه قیمت ردیاب خودرو به امکانات جی پی اس بستگی دارد ردیاب‌های دوربین دار نسبت به سایر ردیاب‌ها قیمت بالاتری دارند.

امکانات ردیاب دوربین دار، راهی برای پیشگیری از سرقت ماشین

امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ردیاب دوربین‌ دار بهترین ابزار ضد سرقت را ساخته‌اند

برای خرید یک ردیاب خوب باید به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ردیاب توجه داشت. مهم‌ترین بخش سخت افزاری ردیاب‌ها چیپست جی پی اس است. چیپست‌ها با اتصال به دکل‌های مخابرات و ماهواه‌های مکان یاب فضایی موقعیت جغرافیایی خودرو را به مالکان اطلاع می‌دهند. هر چه چیپست ردیاب دقت بیشتری داشته باشد موقعیت دقیق‌تری را نمایش می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات سخت افزاری ردیاب‌ها آنتن LBS است. آنتن ال بی اس به ردیابی ماشین‌ها در مکان‌های سر پوشیده و مسقف کمک می‌کند. همچنین یکی دیگر از مزایای آنتن‌های ال بی اس این است که میزان دقت جی پی اس را تقویت می‌کند. برای مثال آنتن داخلی یا همان ال بی اس در یک جی پی اس مخفی فندکی خودرو باعث می‌شود علی‌رغم اینکه ردیاب در قسمت‌های پنهان خودرو قرار دارد ارسال اطلاعات با اختلال روبه‌رو نشود.

خرید GPS دوربین دار از جی پی اس خودرو

علاوه‌بر امکانات سخت افزاری ردیاب‌های دوربین دار امکانات نرم افزاری متعددی از جمله اتصال به اپلیکیشن‌های موبایل و رایانه را نیز دارند. یک ردیاب دوربین دار از طریق خطوط اینترنت به موبایل متصل می‌شود و از طریق برنامه‌ها و نرم افزارهای موبایلی اطلاعات ضروری را برای مالک خودرو ارسال می‌کند. همچنین برخی از انواع جی پی اس دوربین دار قابلیت ارسال اطلاعات به‌صورت آفلاین را نیز دارند. اپلیکیشن‌های موبایل ردیاب‌ها امکان خاموش و روشن کردن ماشین از راه دور را نیز فراهم می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از ردیاب‌های دوربین‌ دار این است که این ردیاب‌ها روی انواع خودروهای سنگین مانند کامیونت‌ها و لیفتراک‌ها، ماشین‌های سواری و انواع وانت به راحتی نصب و راه اندازی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مواردی که در عملکرد ردیاب‌های دوربین دار تاثیر دارد نصب صحیح دستگاه است. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه اختلالی در عملکرد جی پی اس خودرو به دلیل ایراد در نصب به وجود نیاید حتما با افراد حرفه‌ای و مطمئن مشورت کنید.

قیمت ردیاب دوربین دار، ارزان ولی اصل بخرید

ردیاب‌های دوربین دار با توجه به اینکه مجهز به دوربین هستند قیمت گران‌تری نسبت به سایر ردیاب‌ها دارند. این ردیاب‌ها قابلیت ارسال اطلاعات در هر لحظه را دارند و با اغلب خودروهای داخلی و خارجی هم سازگارند. به همین دلیل کیفیت ساخت و برند سازنده در تعیین قیمت ردیاب‌های دوربین دار تاثیر دارند. گاهی اوقات استفاده از موبایل به عنوان ردیاب به دلیل قیمت بالای جی پی اس‌ها جایگزین می‌شود که تاثیر چندانی در پیشگیری از سرقت خودرو ندارد. همچنین خرید ردیاب‌های تقلبی به دلیل قیمت ارزان نیز بیشتر در سرقت ماشین موثر هستند.

پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید جی پی اس خودرو قیمت را در الویت‌هایی بعد از برند، اصل بودن و خرید از فروشگاه معتبر قرار دهید.

قیمت ردیاب دوربین دار

خرید GPS دوربین دار از جی پی اس خودرو، در هر لحظه از وضعیت ماشین خود مطلع باشید

در این مقاله به‌طول کامل به معرفی ویژگی‌ها و عملکرد ردیاب دوربین دار پرداختیم. هدف از خرید ردیاب و جی پی اس مراقبت بیشتر از وسایل نقلیه است. با توجه به اهمیت و ضرورت اصل بودن ردیاب، بهتر است از فروشگاه‌های مطمئن و شناخته‌شده خریداری شود. مهم‌ترین مواردی که در خرید ردیاب باید به آن توجه کنید خدمات پس از فروش، گارانتی و ضمانت، نصب و راه اندازی و پشتیبانی است.

فروشگاه اینترنتی جی پی اس خودرو بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات و طراحی انواع ردیاب خودرو دارد. یکی از مهم‌ترین افتخارات این مجموعه فروش محصولات اصل، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب ماشین با شماره تلفن 02128429343 تماس بگیرید. کارشناسان جی پی اس خودرو آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما هموطنان عزیز هستند.

سوالات متداول مشتریان

01آیا دوربین این ردیاب ها در شب نیز فعالیت دارد ؟

بله ، دوربین این ردیاب ها در شب نیز قابلیت عکس و فیلمبرداری را نیز دارد.

02دوربین دستگاه قابلیت ذخیره کردن عکس هارا دارد ؟

دوربین دستگاه ها به گونه ای است که بیش از هزار تصویر را میتوان در آن ذخیره کرد .

03ردیاب های دوربین دار قابلیت ارسال تصاویر را دارند ؟

بله بعضی از ردیاب ها قادرند تصاویر را یه صورت HD به صورت مستقیم برای گیرنده ها ارسال کنند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.6 از 64 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *