جی پی اس خودرو

درباره ردیاب خودرو با سنسور دما بیشتر بدانید

1809 بازديد
1400/03/12
ردیاب با سنسور دما چیست
کپی شد

دنیای پیشرفته ردیاب و جی پی اس منحصر به مکان‌یابی و نمایش موقعیت جغرافیایی نمی‌شود. ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها کاربردی بی‌نظیر و قابل توجهی دارند. برای مثال ردیاب خودرو با سنسور دما مخصوص ماشین‌هایی است که مواد درون آن‌ها نیاز به درجه دما و حرارت تعیین شده‌ای دارد. در ادامه این مطلب درباره اینکه ردیاب خودرو با سنسور دما چیست و چه ویژگی‌هایی دارد و برای چه ماشین‌هایی قابل است بیشتر صحبت خواهیم کرد. اگر به دنیای فناوری جی پی اس و ردیاب علاقه دارید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

ردیاب خودرو با سنسور دما چیست؟ یکی از بهترین انواع ردیاب خودرو

برخی از ماشین‌ها حامل مواد غذایی یا مصرفی هستند که میزان دمای کانتینر یا یخچال خودرو در سلامت اجناس و کالاها تاثیر مستقیمی دارد. ردیاب‌هایی که مجهز به سنسور دما هستند مانند ده‌ها ردیاب دیگر با اتصال به ماهواره‌هایی که در ایستگاه‌های فضایی قرار دارند کار می‌کنند. سنسور دما که مخصوص این ردیاب خودرو است در موتور، یخچال یا کانتینر نصب می‌شوند و وظیفه کنترل دمای محیط را بر عهده دارند. ردیاب خودرو مجهز به سنسور دما از بروز خسارت‌هایی که مربوط به کاهش یا افزایش دمای یخچال و کانتینر است پیشگیری می‌کند.

سامانه ردیابی خودرو

سنسور دما در ردیاب چگونه کار می‌کند؟

ردیاب‌های سنسور دار به‌صورت آنلاین و با استفاده از فناوری GPS کار می‌کنند. ردیاب‌های مجهز به سنسور دما مانند ردیاب‌های دیگر به برق خودرو نیاز دارند. در زمان نصب جی پی اس خودرو باید به‌صورت دقیق به موارد فنی سیم‌کشی برق ماشین دانش و آگاهی داشته باشید.

ردیاب مجهز به سنسور دما قابلیت ردیابی جغرافیایی ماشین را نیز دارد و با استفاده از حسگرها و سنسورهایی که در ردیاب تعبیه شده است موقعیت و هشدارهای مورد نیاز را ثبت، پردازش و ارسال می‌کند. ردیاب با سنسور دما مجهز به حسگرهای مختلفی از جمله سنسور دی اکسید کربن، حسگر دما و رطوبت و سنسور کنتاکتی است.

راهنمای ردیاب خودرو

ردیاب با سنسور دما برای چه ماشین‌هایی مناسب است؟

اگر شما هم با شنیدن نام ردیاب خودرو با سنسور دما تصور کردید که از این ردیاب فقط برای داخل ماشین‌های یخچال‌دار استفاده می‌شود. سخت در اشتباهید. ردیاب سنسور دار مانند جی پی اس نظامی خودرو برای استفاده در هر نوع وسیله نقلیه‌ای کاربرد دارد و قابل استفاده است.

ماشین‌های شخصی و سواری، موتورسیکلت‌های حامل مواد غذایی مانند پیک‌های رستوران، ماشین‌های مخصوص حمل گوشت، مرغ و سایر مواد غذایی، ماشین‌های حامل گل و گیاه طبیعی، ماشین‌های مخصوص حمل جوجه زنده، تانکرهای حمل‌کننده سوخت و مایعات و انواع وانت و کامیونت می‌توانند مجهز به ردیاب با سنسور دما باشند. سنسور دما با ارسال هشدار به رانندگان و مسئولین ناوگان حمل‌ونقل از بروز اتفاقاتی مانند خراب شدن مواد غذایی یا خطراتی مانند افزایش دما در ماشین‌های حامل سوخت پیشگیری می‌کند.

آموزش نصب ردیاب خودرو در جی پی اس خودرو

معرفی ویژگی‌های ردیاب با سنسور دما

نصب ردیاب خودرو اهداف مختلفی از جمله مکان‌یابی، کنترل و پیشگیری از سرقت دارد و دلیل این موضوع قابلیت‌های منحصر‌‌به‌فرد دستگاه‌های جی پی اس در نحوه عملکرد است. نصب ردیاب با سنسور دما هم با هدف پیشگیری از بروز اتفاقاتی مانند فاسد شدن مواد غذایی، خراب نشدن گیاهان یا پیشگیری از خطراتی مانند انفجار مخازن سوخت را به دنبال دارد. اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های ردیاب مجهز به سنسور دما محدود به همین موارد نمی‌شود. مهم‌ترین قابلیت‌های ردیاب‌های مجهز به حسگر دما به شرح زیر است:

  • قابلیت اتصال به اینترنت و شبکه LAN
  • قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات ضروری از طریق پیامک و اینترنت موبایل
  • امکان ردیابی خودرو از طریق GPS
  • قابلیت اندازه‌گیری رطوبت از ۰ تا ۱۰۰ درصد
  • قابلیت اندازه‌گیری دما از -40 تا +125 درجه
  • قابلیت اندازه‌گیری دی اکسید کربن
  • امکان نصب پورت خروجی 2 آمپر

ردیاب نظامی، بهترین ردیاب خودرو

بهترین مدل‌های ردیاب ماشین را از جی پی اس خودرو بخرید

در این مقاله درباره ردیاب خودرو با سنسور دما صحبت کردیم. خرید ردیاب در دنیای پیشرفته امروزی که سرعت رشد فناوری‌های مختلف از جمله جی پی اس قابل اندازه‌گیری نیست یک امر ضروری و لازم به شمار می‌رود. با توجه به استقبال گسترده مردم برای نصب و خرید انواع جی پی اس خودرو و ردیاب اشخاص افراد بسیاری با انگیزه سودجویی اقدام به فروش ردیاب‌های تقلبی و غیر استاندارد کرده‌اند. خرید ردیاب از فروشگاه‌های معتبر با گارانتی و ضمانت فروش نکته بسیار مهمی است که پیش از اقدام به خرید باید در نظر گرفته شود. یک فروشگاه معتبر علاوه‌بر فروش محصولات اصل، گارانتی، ضمانت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ارزنده‌ای برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

شما می‌توانید همین حالا برای خرید جدیدترین مدل‌های ردیاب ماشین از فروشگاه جی پی اس خودرو با شماره تلفن 02128426383 تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش آماده ارائه مشاوره رایگان، شنیدن نظرات و پیشنهادها و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در سراسر ایران هستند. همچنین می‌توانید نقطه نظرات، تجربیات ارزشمندتان درباره استفاده از انواع ردیاب ماشین، موتورسیکلت و ردیاب اشخاص را در انتهای همین صفحه با ما و خوانندگان مجله اینترنتی جی پی اس خودرو به اشتراک بگذارید. همکاران ما در واحد پشتیبانی با خواندن نظرات یا سوالات شما در قسمت کامنت‌ها پاسخگوی سوالاتتان خواهند بود.

سوالات متداول مشتریان

01ردیاب های مجهز به سنسور دما دارای چه نوع حسگر هایی می باشد؟

این نوع ردیاب ها دارای حسگر های مختلفی از قبیل دی اکسید کربن ، دما ،رطوبت و حسگر کنتاکتی می باشد.

02نحوه کار این نوع ردیاب به چه صورت است ؟

ردیاب های دارای سنسور دما علاوه بر مسیر یابی تغیرات دما را به سرعت به راننده هشدار می دهد و خسارات ناشی از تغییر دما جلوگیری می کند.

03سنسور این دستگاه ها تا چه میزان دمارا اندازه گیری می کند؟

قابلیت اندازه گیری دما از -40 تا +125 درجه از ویژگی های منحصربه فرد این نوع ردیاب ها می باشد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.7 از 51 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *