جی پی اس خودرو

ردیاب، بهترین راه حل جلوگیری از دزدیده شدن حیوانات وحشی

3116 بازديد
1398/11/26
ردیاب حیوانات وحشی
کپی شد

در سال های اخیر تمایل به نگه داری حیوانات مختلف در منزل افزایش پیدا کرده است. جدای از نگه داری از سگ و گربه، بسیاری از افراد علاقه مند به نگه داری حیوانات گران قیمتی مثل پرندگان وحشی هستند. دغدغه این افراد بیشتر از گم شدن، جلوگیری از سرقت این حیوانات با ارزش است. در این مقاله قصد داریم بهترین راه جلوگیری از سرقت حیوانات وحشی را بررسی کنیم. پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه جی پی اس خودرو باشید.

جی پی اس بهترین راه حل جلوگیری از سرقت حیوانات وحشی است

نگه داری درست از حیوانات خانگی کار دشواری است. جدای از مراقبت های اولیه مثل تغذیه و رعایت نکات بهداشتی تامین امنیت نیز همیشه در ذهن صاحبان حیوان قرار دارد. افراد بسیاری اوقات فراغت خود مثل زمان پیاده روی را با حیوانات خانگی می گذرانند. در این مواقع امکان گم شدن حیوانات بالاست. احتمال گم شدن حیوانات وحشی مثل پرندگان خاص نیز بیشتر از سایر حیوانات است. در حقیقت حیوانات وحشی به دلیل قیمت و ارزش بالا مورد طمع سارقان هم قرار می گیرند.

خرید ردیاب حیوانات وحشی

امکان گم یا دزدیده شدن حیوانات باعث شده که بسیاری از افراد روش های مختلف امنیتی را امتحان کنند. در بین تمامی روش ها، استفاده از ردیاب برای حیوانات وحشی بهترین راه حل است. معمولا افراد ردیاب ها را تنها محدود به جی پی اس خودرو می دانند. اما در سال های اخیر انواع مختلفی از ردیاب مثل ردیاب حیوانات وحشی وارد بازار شده است. جالب است بدانید کاربرد جی پی اس های حیوانات وحشی صرفا به افراد محدود نمی شود. سازمان های متولی حمایت از حیوانات نیز با کمک همین جی پی اس ها وضعیت حیوانات خاص مثل یوزپلنگ های در حال انقراض را تحت نظر دارند. در ادامه به بررسی دقیق تر ردیاب حیوانات وحشی می پردازیم.

چرا جی پی اس حیوانات وحشی بهترین راه حل جلوگیری از سرقت آن هاست؟

همان طور که اشاره کردیم، نگه داری حیوانات سختی ها خاص خود را دارد. Gps یا همان سیستم تعیین موقعیت جغرافیایی می تواند در هر نقطه مکان دقیق حیوان را مشخص کند. این ویژگی برای حیوانات وحشی بسیار کاربردی است. به کمک جی پی اس می توان در هر لحظه از وضعیت حیوان مطلع شد. حتی به کمک اطلاعات ثبت شده در جی پی اس می توان وضعیت سلامتی حیوانات را زیر نظر داشت.

نگه داری از حیوانات وحشی با ردیاب

برخی جی پی اس ها نیز قابلیت تعریف محدوده امن دارند. محدوده امن به وضعیتی اطلاق می شود که خیابان یا منطقه ای محدود برای رفت و آمد را تعیین می شود. زمانی که حیوان از این محدوده خارج شود، ردیاب به صاحب حیوان هشدار می دهد. از آنجا که بسیاری حیوانات را برای هوا خوری بیرون می برند، تعریف محدوده امن بسیار کاربردی است.

چه نوع ردیاب هایی برای حیوانات وحشی وجود دارد؟ معرفی 3 مدل جی پی اس حیوانات وحشی

جی پی اس حیوانات، را می توان به سه دسته تقسیم کرد. ردیاب های شخصی، قلاده ای و زیر پوستی 3 مدل اصلی جی پی اس های حیوانات وحشی را تشکیل می دهد. در ادامه این سه مدل را بررسی می کنیم.

1- جی پی اس شخصی با کاربرد استفاده برای حیوانات

برخی افراد ترجیح می دهند که برای حیوان خانگی یا وحشی خود هزینه زیادی نکنند. یکی از راهکارها استفاده از جی پی اس شخصی است. در حقیقت این راهکار برای حیوانات موثر است که تحرک زیادی ندارند. از آنجا که این حیوانات بیشتر اوقات را در منزل و کنار صاحب خود هستند، می توان از جی پی اس شخصی برای آن ها استفاده کرد. البته به دلیل کاربرد متفاوت جی پی اس های شخصی با GPS حیوانات، استفاده از این نوع ردیاب ها در همه موارد توصیه نمی شود.

2- جی پی اس قلاده ای برای حیوانات، رایج ترین نوع جی پی اس است

جی پی اس های قلاده به شکل یک قلاده به گردن حیوان وصل می شوند. این نوع جی پی اس ها شناخته شده ترین ردیاب برای حیوانات است. این جی پی اس ها به سادگی نصب می شوند و همیشه همراه حیوان هستند. البته جی پی اس قلاده ای حیوانات بیشتر برای حیوانات اهلی مثل سگ و گربه کاربردی است.

جی پی اس حیوانات، بهترین راه حل نگه داری از حیوانات وحشی

3- جی پی اس زیر پوستی، بهترین راه حل حفظ امنیت حیوانات وحشی و گران قیمت

همان طور که در ابتدای بررسی گفتیم، دزدیده شدن حیوانات وحشی یک از خطراتی است که همواره آن ها را تهدید می کند. طبیعی است که سارق به سادگی می توان جی پی اس شخصی یا قلاده ای را پیدا کند. به همین دلیل باید به سراغ راهکار دیگری رفت. نسل جدید جی پی اس های حیوانات که به جی پی اس ها زیر پوستی مشهور هستند، می توانند این مشکل را برطرف کنند. این جی پی اس ها بسیار کوچک هستند و در زیر پوست حیوان قرار می گیرند. استفاده از جی پی اس زیر پوستی برای حیوان راحت تر از ردیاب های قلاده ای است و فشار زیادی را به او تحمیل نمی کند. از طرف دیگر به دلیل مخفی بودن امکان پیدا کردن جی پی اس زیر پوستی حیوانات وحشی بسیار کم است.

یکی از ویژگی های ردیاب حیوانات استفاده از فناوری ال بی اس است که به کاربر اجازه می دهد که در نقاط کور نیز امکان ردیابی فراهم باشد. از آنجا که ممکن است حیوانات به هر نقطه ای بروند این قابلیت بسیار کاربردی است. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی کامل با قابلیت های ردیاب حیوانات و فناوری LBS به صفحه LBS ال بی اس چیست مراجعه کنید.  

کدام ردیاب بهرین انتخاب برای حیوانات وحشی است؟

با توجه به قیمت و ارزش بالای حیوانات وحشی و پرندگان پیشنهاد می کنیم از ردیاب های ویژه حیوانات استفاده کنید. در حقیقت ردیاب های شخصی نمی تواند به اندازه موقعیت یاب هایی که مخصوصا برای حیوانات ساخته شده اند کاربردی باشد. کاربرد موقعیت یابی در تمامی ردیاب ها تقریبا یکسان است و فقط نوع استفاده آن فرق می کند. این ردیاب ها با تمامی اپراتورهای داخلی سازگاری دارند و به راحتی می توان از طریق پیامک یا اپلیکیشن با جی پی اس در ارتباط بود.ردیاب حیوانات وحشی در کنار تامین امنیت، آزادی و بازیگوشی حیوان را محدود نمی کند. بنابراین به راحتی و در آرامش می توانیم اوقات فراغت خود را با حیوان بگذرانیم.

فروش gps حیوانات وحشی در جی پی اس خودرو

چند نکته برای خرید ردیاب حیوانات وحشی

در پایان پیشنهاد می کنیم برای خرید ردیاب حیوانات وحشی چند نکته را به خاطر داشته باشید. اول اینکه حیوانات وحشی ارزش بالایی دارند و بنابراین به صرفه است که به خرید یک ردیاب با کیفیت فکر کنید. نکته دوم درباره نوع حیوان و ردیاب است. پیش از خرید ردیاب حتما مشورت کنید و ردیابی را انتخاب کنید که کارایی مناسبی داشته باشد.  

توجه به برد ردیاب و نوع اپلیکیشن نیز از دیگر نکاتی است که در خرید ردیاب حیوانات وحشتی بایستی به آن دقت کرد.پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به خرید ردیاب حیوانات وحشی با کارشناسان ما در جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید. همکاران ما شما را در انتخاب و خرید یک جی پی اس مناسب راهنمایی می کنند.

سوالات متداول مشتریان

01ردیاب حیوانات وحشی چیست؟

جی پی اس حیوانات وحشی دستگاهی کوچک است که برای تامین امنیت به حیوان متصل شده و به کمک آن می توان مکان دقیق حیوان را مشخص کرد. 

02چه نوع جی پی اس هایی برای مراقبت از حیوانات وحشی وجود دارد؟

برای مراقبت از حیوانات وحشی می توان از جی پی اس های شخصی، قلاده ای و زیرپوستی استفاده کرد. نحوه استفاده و کابرد هر کدام از این جی پی اس ها بسته به نوع حیوان متفاوت است. 

03آیا استفاده از جی پی اس باعث آزار حیوان نمی شود؟

استفاده از جی پی اس حیوانات وحشی آسیب و آزاری به حیوان وارد نمی کند. در حقیقت استفاده از جی پی اس بسیار بهتر از روش هایی مثل استفاده از قلاده است. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام، من اگر برای گربم بخوام ازین جی پی اس های گردنی بخرم از کجا باید بگیرم؟ قیمتش چنده؟ بعد ضد اب هست یا نه؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام و احترام فراوان به شما دوست عزیز، جی پی اس حیوانات GK130 را با قیمت 800000 تومان میتوانید با استفاده از لینک زیر تهیه کنید. این جی پی اس کاملا عایق بوده و رطوبت به داخلش نفوذ نخواهد کرد. همچنین میتوانید اطلاعات بیشتری را با استفاده از لینک زیردر مورد جی پی اس قلاده ای به دست اورید.
      https://gpskhodro.com/products/%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa/