جی پی اس خودرو

ردیاب‌ها قدرت خاموش کردن ماشین را در چه سرعتی دارند؟

846 بازديد
1400/07/25
در چه سرعتی میتوان خودرو را با استفاده از ردیاب خاموش کرد
کپی شد

ردیاب‌ها به طور قطع بهترین جایگزین برای دزدگیرهایی‌اند که سارقان در کمتر از چند دقیقه موفق به از کار انداختن آن‌ها می‌شوند. ردیاب‌ها ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی دارند که باعث استقبال گسترده از آن‌ها توسط خریداران شده است. برای مثال قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور شاید تا چند سال پیش افسانه‌ای بیش نبود اما این روزها امکان‌پذیر است. با کمک یک ردیاب‌ خودرو پیشرفته می‌توان خودرو را در حال حرکت خاموش و از سرقت آن پیشگیری کرد. اما آیا این تکنولوژی در هر سرعتی کار می‌کند و می‌توان ماشین‌های باسرعت بالا را نیز خاموش کرد؟ برای دریافت پاسخ دقیق به سوال «در چه سرعتی می‌توان خودرو را با استفاده از ردیاب خاموش کرد» از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله جی پی اس خودرو را مطالعه کنید.

خاموش کردن ماشین پس از سرقت، مهم‌ترین ویژگی و دلیل خرید ردیاب

امکان خاموش کردن خودرو از راه دور یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هر ردیابی باید داشته باشد. اکثر ردیاب‌های خودرو مجهز به دو رله قطع کن هستند که با کمک آن می‌توانند ماشین را در سرعت‌های مختلفی خاموش کنند. معمولا ردیاب‌ها دو حالت مختلف برای خاموش کردن خودرو از راه دور دارند. در حالت اول که مطمئن هستید ماشین در حالت حرکت است، دستور خاموش کردن سریع را برای گیرنده ردیاب ارسال می‌کنید. اما در حالت دوم اگر مطمئن نیستید که خودرو در چه وضعیتی است درخواست را ارسال می‌کنید و ردیاب با توجه به موقعیت ماشین تصمیم به خاموش کردن خودرو می‌گیرد.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله جی پی اس موبایل را مطالعه کنید. در این مقاله به‌طورکامل توضیح داده‌ایم که چگونه موبایلتان را به جی پی اس تبدیل کنید. حضور یک موبایل در خودرو که مانند یک ردیاب عمل می‌کند باعث می‌شود تا در هر لحظه از طریق نرم‌افزارهای رایانه‌ای از موقعیت خودرو مطلع باشید. گاهی اوقات می‌توان از موبایل در کنار یک ردیاب دیگر خودرو استفاده کرد. موبایل‌ها با توجه به چیپست جی پی اس و امکان استفاده مستقیم از اینترنت خطوط، دقت و سرعت قابل توجهی در ارسال موقعیت جغرافیایی و مکانی خودرو دارند.

نحوه استفاده از ردیاب خودرو در خاموش کردن ماشین

با نصب رله قطع کن خودروی خود را پس از پارک کردن خاموش کنید

نصب رله قطع کن به شما این امکان را می‌دهد که اجازه ندهید هیچ سارقی قدرت روشن کردن ماشین را پس از پارک نداشته باشد. با نصب رله قطع کن و استفاده از نرم‌افزارهای مربوطه در گوشی موبایل، این دستور را به ردیاب می‌دهید که تا زمان دریافت دستور جدید، روشن نشود. رله قطع کن فقط از طریق دریافت پیام از طرف مالک خودرو اجازه روشن شدن مجدد را می‌دهد.

چرا نصب رله قطع کن روی موتورسیکلت پیشنهاد نمیشه؟

ردیاب‌های بسیاری برای موتورسیکلت هم وجود دارند که مانع از دزدیده شدن موتور می‌شوند. اما آیا می‌توان با نصب رله قطع کن روی موتورسیکلت مانع از سرقت موتور شد؟ موتورسیکلت نوسانات برقی و لرزش‌های متعددی دارد و نصب رله قطع ممکن است باعث بروز مشکلات فنی شود. به همین دلیل نصب رله قطع کن روی موتورسیکلت پیشنهاد نمی‌شود. بهتر است برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت از ردیاب‌های معتبر و مخصوصی مانند ردیاب همراه یا ردیاب آهنربایی استفاده شود.

با نصب رله قطع کن، ماشین را در هر زمانی که خواستید خاموش کنید

در چه سرعتی میتوان خودرو را با استفاده از ردیاب خاموش کرد؟ از مشکلات ردیاب خودرو پیشگیری کنید

ردیاب‌هایی که قدرت خاموش کردن ماشین در سرعت و از راه دور را دارند فقط در سرعت‌های محدود و مشخصی این کار را انجام می دهند. حداکثر سرعتی که ردیاب‌ها اقدام به خاموش کردن ماشین می‌کنند 20 کیلومتر در ساعت است. تصور کنید خودرو با سرعت بالا در حال حرکت است و ناگهان توسط ردیاب خاموش شود، چه اتفاقی برای آن ماشین رخ می‌دهد؟ واژگونی و تصادف‌های شدید نخستین حادثه‌ای است که پس از خاموش کردن ناگهانی ماشین اتفاق می‌افتد. در سرعت‌های کمتر نیز امکان خاموش کردن ماشین توسط ردیاب وجود دارد اما در سرعت بالای 20 کیلومتر در ساعت اصلا خودرو خاموش نمی‌شود. برای پیشگیری از مشکلات احتمالی ردیاب در حین رانندگی و در زمان حرکت برای راننده اصلی و فرد مطمئن باید با نحوه از کار انداختن جی پی اس خودرو آشنا باشید. در مواقعی خاص که می دانید خودرو توسط فرد مطمئنی به حرکت در می‌آید امکان از کار انداختن جی پی اس وجود دارد. اما به طور کل با توجه به اینکه ردیاب‌ها به منظور تامین امنیت ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرند، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را قطع نکنید.

معرفی ردیاب‌های مجهز به تکنولوژی خاموش کردن ماشین از راه دور

ردیاب‌ها دنیای سیستم‌های امنیتی و پیشگیری از سرقت خودرو را دگرگون کرده‌اند. امکانات متعددی مانند دکمه SOS، آنتن‌دهی دقیق در نقاط کور، دستگاه شنود، دقت در عملکرد، ارسال پیامک و ارسال هشدار نزدیک شدن یا ضربه به خودرو باعث می‌شوند تا ردیاب به بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت تبدیل شود. ردیاب‌هایی مانند ردیاب آهنربایی،‌ ردیاب فندگی و ردیاب دیاگی بیشترین امکانات و تجهیزات نامبرده شده را دارند و برای نصب روی اغلب خودروها مناسب و کاربردی هستند.

خرید بهترین ردیاب خودرو از جی پی اس خودرو

آیا امکان نصب چند ردیاب همزمان روی ماشین وجود دارد؟ 

ردیاب‌ها به تنهایی برای پیشگیری از سرقت کافی هستند. دقت در عملکرد ردیاب‌ها باعث می‌شود تا یک ردیاب به تنهایی برای خودرو کافی باشد. اما گاهی اوقات برخی از ردیاب‌ها به دلیل نوسانات آنتن‌دهی،‌ قرار گرفتن در آب‌وهوای نامطبوع مانند هوای شرجی یا گردوغبارهای شدید، تمام شدن باتری، اختلال در برق خودرو و بسیاری از مشکلات پیش‌بینی نشده، دچار ضعف در عملکرد می‌شوند. با توجه به این توضیحات برخی افراد ترجیح می‌دهند که برای خودرو از دو ردیاب استفاده کنند. وجود دو نوع مختلف ردیاب باعث می‌شود تا در هنگام وقوع مشکلات، اختلال در عملکرد یکدیگر را پوشش دهند.

استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که به کار گرفته می‌شود تا به‌طور دقیق‌ترین از خودرو یا هر وسیله دیگری محافظت شود. دزدگیرها دقیقا در معرض دید سارقان نصب می‌شوند و به راحتی هم از کار می‌افتند. بعد از قطع دزدگیر، دیگر هیچ سارقی به دنبال پیدا کردن ردیاب نیست و خوشبختانه به دلیل قابلیت پنهان شدن، امکان پیدا کردن آن‌ها نیز وجود ندارد. همچنین ردیاب‌ها قابل از کار انداختن توسط هر فردی نیستند. همین دو نکته مهم و اساسی باعث می‌شود تا سارقان به دام افتند و توان دزدیدن ماشین را نداشته باشند.

ردیاب فندکی،‌ ارزان ترین ردیاب برای ماشین

خاموش کردن ماشین فقط یکی از امکانات جی پی اس خودروست

ردیاب‌های پیشرفته امروزی امکانات متعدد و متنوعی دارند که خاموش کردن ماشین از راه دور فقط یکی از این امکانات بی‌شمار است. برای اطلاع از جدیدترین مدل‌های ردیاب ماشین و خرید جی پی اس خودرو با شماره تلفن 02128426383 تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی جی پی اس خودرو آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع ردیاب برای خودروهای مختلف از جمله سواری،‌ وانت، کامیون و همچنین ردیاب موتورسیکلت و اشخاص هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 12 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *