جی پی اس خودرو

ردیاب خودرو چه مزایایی برای شرکت‌های پخش دارد؟

632 بازديد
1401/01/25
مزایای استفاده از ردیاب برای شرکت‌های پخش
کپی شد

پیشرفت تکنولوژی همواره به کمک انسان‌ها آمده است. به چند سال پیش برگردیم، زمانی که برای پیدا کردن موقعیت مکانی مد نظرمان باید از چندین نفر پرس‌و‌جو می‌کردیم تا شاید بدون دردسر به مقصد می‌رسیدم. حالا چه؟ موقعیت خود و موقعیت مقصد را روی نقشه مشخص می‌کنیم و بدون دردسر به مقصد مورد نظر می‌رسیم. حتی از سرعت‌گیر‌ها و دوربین‌های کنترل سرعت در مسیر حرکت‌مان آگاه می‌شویم. در این مقاله در مورد تأثیر پیشرفت تکنولوژی بر سیستم ردیابی حمل‌و‌نقل در شرکت‌های پخش صحبت می‌کنیم تا ببینیم این موضوع چه اثرات مثبتی برای شرکت‌ها خواهد داشت.

کاهش هزینه‌های شرکت با خرید جی‌پی‌اس ارزان

هزینه سوخت خودرو را می‌توان یکی از مهم‌ترین هزینه‌های شرکت‌های پخش معرفی کرد. مدیران شرکت با استفاده از ردیاب‌ها می‌توانند سوخت مصرفی خودرو‌های شرکت را ارزیابی و برای مصرف بهینه آن برنامه‌ریزی کنند. این‌کار از هدر رفت سوخت جلوگیری می‌کند و به‌طور مستقیم روی کاهش هزینه‌های شرکت تأثیر دارد.

ردیاب‌ها اطلاعاتی در مورد مصرف سوخت و مسافت پیموده شده توسط خودرو را ارائه می‌دهند. مدیران با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده متوجه می‌شوند کدام خودرو در حال اتلاف سوخت است، دلیل اتلاف سوخت چیست و برای حل این مسئله،‌ راه‌کاری پیدا می‌کنند.

جالب اینجاست که این حفظ سرمایه تنها با خرید یک ردیاب ارزان هم امکان پذیر است. با آگاهی از قیمت ردیاب خودرو، مناسب‌ترین ردیاب برای خودرو‌های شرکت را خریداری کنید.

ردیاب خودرو کمک می‌کند هزینه‌های مازاد شرکت کاهش پیدا کند

جی‌پی‌اس برای تعقیب یا بالا بردن امنیت راننده

ممکن است برخی از افراد تصور کنند استفاده از جی پی اس شرکت پخش فقط برای زیر ذره‌بین قرار دادن رانندگان و تعقیب آن‌ها استفاده می‌شود که در بخش بعدی مقاله به آن می‌پردازیم؛ اما بخش عمده‌ای از کاربرد ردیاب‌ها برای حفظ امنیت و آرامش خود رانندگان است. با استفاده از ردیاب تصویری می‌توانید تمامی وقایع هنگام رانندگی را ثبت کنید تا چنانچه هر مشکلی در زمان رانندگی ایجاد شد، از آن تصاویر به‌عنوان سند استفاده کنید. قیمت ردیاب خودرو دوربین دار کمی گران‌تر از سایر ردیاب‌هاست که دلیل این گرانی، کیفیت و امکانات بالای آن است.

حفظ امنیت و آرامش رانندگان به کمک ردیاب

کنترل رفتار راننده با برنامه جی‌پی‌اس ماشین

ردیاب خودرو به مدیران شرکت این امکان را می‌دهد تا به‌صورت مستقیم رو رفتار رانندگان در ساعت کاری کنترل داشته باشند. کنترل رفتار راننده تأثیر بسزایی روی کاهش هزینه‌های توزیع می‌گذارد. ردیاب‌ها اطلاعاتی نظیر زمان شروع و پایان کار، توقف‌های طولانی مدت، سرعت غیر مجاز و تأخیر رانندگان را به‌ اطلاع مدیران می‌رساند.

مطالعات ثابت کرده رانندگانی که از وجود ردیاب در خودرو با خبر باشند،‌ از خودرو شرکت برای امورات شخصی استفاده نمی‌کنند و با بازدهی بیشتری به انجام امورات می‌پردازند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ردیابی خودرو‌های شرکت، ردیاب دیاگ است.

تأثیر مستقیم استفاده از ردیاب روی عملکرد کارکنان

کاهش خطر سرقت خودرو با نصب جی‌پی‌اس خودرو روی گوشی

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ مدیران شرکت‌های پخش، به‌سرقت رفتن خودرو‌های شرکت است. این موضوع نه‌تنها بار مالی زیادی به شرکت وارد می‌کند بلکه به‌دلیل عقب افتادن کار‌ها باعث بدقولی و از بین رفتن اعتبار شرکت هم می‌شود. نصب ردیاب روی خودرو این امکان را به‌وجود می‌آورد تا در صورت سرقت خودرو بتوان آن را ردیابی و از چنگ سارق خارج کرد.

چنانچه برای شرکت خودروی کارکرده خریداری کردید و می‌خواهید بدانید که آیا از قبل روی آن جی‌پی‌اس نصب شده است یا خیر می‌توانید مقاله چگونه بفهمیم ماشین جی پی اس دارد را مطالعه کنید.

ارائه خدمات بهتر به مشتری و برخورد با ادعای مشتری جعلی

در کسب‌و‌کار‌هایی که مستقیم با مشتری سر‌و‌کار دارند، کیفیت خدمات، ارتباط مستقیمی با رشد شرکت دارد. ارسال کالا به مشتری توسط نزدیک‌ترین خودرو، تحویل مرسولات با امنیت کامل و تحویل در زمان مشخص از جمله مواردی هستند که باعث جلب رضایت مشتری و بالا رفتن ارزش و اعتبار برند خواهند شد.

گاهی اوقات پیش می‌آید که به هر دلیلی ممکن است مشتریان ادعا و شکایت دروغین مانند عدم ارسال به‌موقع محصولات داشته باشند که هم برای راننده مشکل‌ساز می‌شود و هم به اعتبار شرکت لطمه وارد می‌کند. در مواقع این‌چنینی تاریخچه ردیاب، مسیر، مکان و زمان توقف را نشان می‌دهد و از بروز هر گونه مشکلی پیش‌گیری می‌کند.

بالا بردن کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتری به کمک ردیاب

بهترین جی‌پی‌اس خودرو در ایران را از کجا بخریم؟

حالا که با مزایای ردیاب برای شرکت‌های پخش آشنا شدید، باید به‌دنبال تجهیز خودرو‌های شرکت به سیستم جی‌پی‌اس باشید. حالا سوال اینجاست، از کجا جی‌پی‌اس با کیفیت و قیمت مناسب بخریم؟
ایران رهیاب به عنوان فروشگاهی معتبر، باکیفیت‌ترین ردیاب‌ها را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.

چنانچه برای خرید ردیاب نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره تلفن ۲۲۱۷۱۰۶۲۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *