جی پی اس خودرو

جی پی اس تاکسی، یک پیشنهاد ویژه برای تاکسی‌دارها

2469 بازديد
1399/06/01
ردیاب تاکسی
کپی شد

ردیاب یا جی پی اس را می‌توان یکی از برترین فناوری‌های امنیتی به شمار آورد. در سال‌های اخیر استفاده از انواع ردیاب‌های اتومبیل و همچنین جی پی اس های شخصی بسیار گسترده شده است. در کنار این استفاده‌های رایج سازمان‌ها حمل‌ونقل نیز اقدام به استفاده ردیاب کرده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم با ردیاب تاکسی آشنا شویم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه جی پی اس خودرو باشید.

جی پی اس چیست؟ آشنایی با فناوری مدرن امنیتی

جی پی اس یا ردیاب خودرو یکی از فناوری‌های مدرن امنیتی است. قدمت این فناوری به دهه 1960 برمی‌گردد. زمانی که ارتش آمریکا برای اولین موفق شد به کمک ماهواره‌ها، مکان دقیق اشیاء را تعیین کند. باگذشت زمان این فناوری از حالت نظامی و امنیتی خارج شد. صنایع خودروسازی و حمل‌ونقل از اولین صنایعی بودند که به استفاده گسترده از جی پی اس پرداختند. اگر بخواهیم خیلی ساده جی پی اس را تعریف کنیم، باید بگوییم که ردیاب یک دستگاه کوچک است که بر روی خودرو نصب می‌شود.

با کمک پردازش اطلاعات و داده‌های ماهواره‌ای می‌تواند در هر لحظه‌ای موقعیت دقیق اتومبیل را تعیین کند. در سال‌های اخیر ردیاب‌ها در اندازه‌ها و انواع گوناگونی به بازار عرضه‌شده‌اند. ازجمله این ردیاب‌ها می‌توان به انواع جی پی اس شخصی و موقعیت‌یاب حیوانات اشاره کرد.

ردیاب تاکسی چیست

جی پی اس تاکسی چیست و چه تفاوتی با ردیاب معمولی دارد؟

جی پی اس تاکسی یک ردیاب معمولی است که در تاکسی‌ها استفاده می‌شود. در حقیقت ازنظر ماهیت و عملکرد نمی‌توان تفاوت عمده‌ای بین جی پی اس های معمولی و ردیاب تاکسی پیدا کرد. به‌عبارت‌دیگر ردیاب‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌ها و نوع استفاده تقسیم‌بندی کرد. عباراتی مثل دستگاه شنود جی پی اس دار، جی پی اس تاکسی، جی پی اس دماسنجی و ردیاب کامیون از دل این تقسیم‌بندی‌های بیرون آمده است. اما در واقعیت نمی‌توان تفاوت عمده‌ای بین این مدل‌ها مشاهده کرد.

3 مزیت عمده استفاده از جی پی اس تاکسی

شرکت‌های تاکسی‌رانی و رانندگان تاکسی از کسانی هستند که به‌شدت از ایده دزدگیر و ردیاب خودرو استقبال کردند. در حقیقت ویژگی‌های کاربردی و حفظ امنیت باعث شده که این افراد به استفاده از بهترین ردیاب خودرو برای تاکسی روی بیاورند.

امنیت، همراه همیشگی راننده‌های تاکسی

برگ برنده ردیاب تاکسی را باید تأمین تمام و کمال امنیت دانست. رانندگان تاکسی با خطرات زیادی مواجه هستند. در برخی مواقع آن‌ها ناچار هستند مسافران را به خارج از شهر ببرند. در این شرایط ممکن است افرادی سودجو و شیاد با نام مسافر سوار تاکسی شوند و در طول مسیر خودرو را به سرقت ببرند. جدای از احتمال سرقت، حتی خطرات جانی نیز متوجه راننده است. وقتی بیشتر متوجه این مسئله می‌شویم که به این نکته دقت داشته باشیم که در بسیاری از جاده‌های خارج شهری، تلفن همراه به‌خوبی آنتن نمی‌دهد. بنابراین در صورت خطراتی مثل سرقت یا خرابی ماشین، راننده تاکسی با چالش‌های زیادی مواجه است. با کمک ردیاب تاکسی می‌توان تمامی این خطرات را برطرف کرد. مدل‌های پیشرفته جی پی اس تاکسی امکان تماس اضطراری را دارند و به‌این‌ترتیب حتی در صورت خطر راننده تنها نیست.

نظارت و ایمنی، خیال شرکت‌های تاکسی‌رانی جمع است

معمولاً اکثر شرکت‌های حمل و نقل به دنبال نظارت کامل بر ناوگان خود هستند. شرکت‌های تاکسی‌رانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اتومبیل ارزشمندترین و مهم‌ترین دارایی این شرکت‌هاست و در صورت سرقت اتومبیل بخش عمده‌ای از توان این شرکت‌ها از دست می‌رود. از طرف دیگر کنترل کامل رانندگان و نظارت بر مسیرهای تردد نیز می‌تواند به عملکرد بهتر کلی شرکت منجر شود. به همین دلیل اکثر شرکت‌های تاکسی‌رانی اقدام به استفاده از ردیاب در اتومبیل‌های زیرمجموعه خود می‌کنند.

مزایای استفاده از ردیاب تاکسی

کاهش مصرف سوخت و نظارت بر رفتار راننده‌ها، بهترین ویژگی ردیاب تاکسی

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب تاکسی، امکان نظارت بر رفتار راننده‌ها در هنگام رانندگی است. از طرف دیگر با کمک ردیاب می‌توان به کاهش سوخت خودروها نیز کمک کرد. این دو ویژگی هم برای شرکت‌های حمل و نقل و هم برای رانندگان تاکسی بسیار کاربردی است. چراکه درنهایت می‌توانند هزینه‌های جانبی خود را کاهش دهند.

ردیاب تاکسی، وقتی همه‌چیز زیر ذره‌بین است

از زمان ورود ردیاب‌ها، اقشار مختلفی از این فناوری استقبال کرده‌اند. برای مثال جستجوی عبارت « قیمت ردیاب موتور سیکلت» نشان می‌دهد که موتورسواران نیز به اهمیت ردیاب واقف هستند. در این میان رانندگان و شرکت‌های تاکسی‌رانی نیز برای بهبود عملکرد خود به دنبال استفاده از جی پی اس تاکسی هستند. در حقیقت به کمک جی پی اس تاکسی امنیت راننده و شرکت‌های تاکسی‌رانی در کنار یکدیگر تأمین می‌شود. به عبارت بهتر این بازی برای هر دو طرف ماجرا کاملاً برنده- برنده است.

همه چیز درباره ردیاب تاکسی

خرید ردیاب تاکسی از جی پی اس خودرو با خدمات ویژه  

در این مقاله به بررسی جی پی اس تاکسی پرداختیم. مزایا و ویژگی‌های مثبت این نوع جی پی اس را بررسی کردیم. در انتهای مقاله یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شرکت جی پی اس خودرو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فروشندگان انواع جی پی اس در ایران، امکان تهیه ردیاب تاکسی را فراهم کرده است. پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه ردیاب تاکسی با شماره 28426383 – 021 تماس حاصل کنید. همکاران ما در قسمت فروش و پشتیبانی راهنمای شما در خرید جی پی اس تاکسی هستند.

سوالات متداول مشتریان

01ردیاب تاکسی چیست؟

جی پی اس تاکسی یک ردیاب معمولی است که تاکسی دارها و شرکت های حمل و نقل عمومی یا خصوصی از آن استفاده می کنند. در این صفحه جی پی اس تاکسی را به صورت کامل بررسی کرده ایم. 

02چرا افراد و شرکت ها از جی پی اس تاکسی استفاده می کنند؟

تامین امنیت مهم ترین دلیل افراد و شرکت ها از ردیاب تاکسی است. از طرف دیگر ردیاب تاکسی می تواند به کنترل کامل ناوگان حمل و نقل و همچنین در مواردی به کاهش مصرف سوخت اتومبیل ها نیز کمک کند. 

03از کجا می توان ردیاب تاکسی تهیه کرد؟

برای تهیه ردیاب تاکسی می توانید با جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید. جی پی اس خودرو امکان تهیه انبوه ردیاب تاکسی را برای شرکت های حمل و نقل فراهم کرده است. رانندگان عزیز تاکسی نیز می توانند از ردیاب های شرکت جی پی اس خودرو استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس حاصل کنید. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.8 از 8 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وقتتون بخیر
    من صاحب یک آژانس خصوصی توی یکی منطقه های شمالی تهران هستم. آژانس ما مشتری های خاص و یونیکی داره که به دلایل زیادی از سرویس هایی مثل اسنپ استفاده نمی کنند. یک جور مشتری ثابت و همیشگی داریم. چند وقته که برای کنترل ماشین ها نیاز به ردیاب داریم. سایت شما رو از گوگل پیدا کردیم. می خواستم سفارش 50 تا ردیاب تاکسی بدم برای ماشین های خودم. البته همه اش برای آژانس نیست. من ماشین برای عروسی و فیلم برداری هم اجاره میدم و می خوام روی اون ها هم ردیاب نصب کنم. ممنون میشم که بهترین مدلی که دارید رو معرفی کنید و یک تخفیف خوب هم روش بدید تا بتونیم با همگدیگه همکاری بلندمدتی داشته باشیم.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام جناب گرامیان وقت شما بخیر
      مناسب ترین مدلی که می تواند تمامی دغدغه های شما را در رابطه با اتومبیل های آژانس خصوصی و همچنین اجاره ماشین برطرف نماید، ردیاب آهنربایی نظامی GR1500 است. با مراجعه به صفحه این ردیاب می توانید اطلاعات کامل محصول به همراه نظرات کاربران را مشاهده بفرمایید. در خصوص دریافت تخفیف و خرید ردیاب در تعداد بالا نیز همکاران ما با شما در ارتباط هستند. برای کسب اطلاعات و همچنین دریافت اطلاعات تخصصی در ساعات اداری با شماره 28426383 – 021 تماس حاصل کنید. دوستان تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند و برای خرید ردیاب در تعداد زیاد هم همکاری کاملی با جناب عالی خواهند داشت. امیدواریم حضور شما را در جمع مشتریان گرانقدر جی پی اس خودرو داشته باشیم.
      موفق و سربلند باشید.