جی پی اس خودرو

اهمیت نصب ردیاب آمبولانس و کاربردهای آن

610 بازديد
1400/11/23
ردیاب آمبولانس
کپی شد

از آنجایی که خودروهای آمبولانس برای کمک‌رسانی به بیماران استفاده می‌شوند، مانند ماشین‌های آتش‌نشانی از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین وسایل نقلیه به‌شمار می‌روند. پس لازم است با یک ردیاب به ماهواره متصل باشند و عملیات امداد و نجات را به‌بهترین شکل انجام دهند. در این مقاله به لزوم نصب ردیاب آمبولانس و اهمیت آن و مزایا و کارایی‌های آن پرداخته‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

جی پی اس ماشین اورژانس چیست و چرا اهمیت دارد؟

ردیاب، وسیله‌ای کوچک است که به‌راحتی روی خودروها تعبیه شده و برای موقعیت‌یابی وسایل نقلیه به‌کار برده می‌شود. همچنین می‌توان از طریق این GPS، از راه دور خودروی موردنظر را کنترل و از مسیر حرکت و سرعت آن اطلاع پیدا کرد. رانندگان آمبولانس وظیفه خطیر نجات و حفظ جان افراد را به‌عهده دارند. بنابراین باید از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین وسایل مسیریاب استفاده کرده و به‌موقع به بیمارستان برسند.

ردیاب در آمبولانس

فواید استفاده از ردیاب روی ambulance؛ نقش اساسی ردیاب در انجام عملیات اورژانسی

در عملیات اورژانسی و نجات بیماران و مجروحان، سرعت در کمک‌رسانی حرف اول را می‌زند. راننده خودروی اورژانس باید بتواند خلوت‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر را انتخاب کند و به‌موقع جان بیمار را نجات دهد. بنابراین لازم است با تعبیه بهترین ردیاب خودرو، عملکرد ناوگان آمبولانس را بهبود بدهیم.

با نصب ردیاب آمبولانس مسیر حرکت راننده را کنترل کنید

ناوگان آمبولانس برای حمل و نقل بیمارانی با حال وخیم فعالیت می‌کند. بنابراین هر ثانیه‌ای که می‌گذرد بسیار حیاتی و سرنوشت‌ساز است؛ از این‌رو رانندگان اورژانس باید با در نظر گرفتن شرایط عبور و مرور و وضعیت جوی، کوتاه ترین و بهترین مسیر را انتخاب کنند. با نصب ردیاب آمبولانس و بررسی راه‌ها، این امر به‌سادگی محقق می‌شود.

اعزام نیروهای کمکی بیشتر برای حفظ جان بیماران با تعبیه ردیاب روی ambulance

گاهی اوقات تیم امداد به محل حادثه می‌رسد اما حال بیماران وخیم‌تر می‌شود. در این مواقع به نیروهای کمکی بیشتری نیاز است. جی پی اس ماشین‌های امداد می‌تواند به‌سادگی موقعیت مکانی محل حادثه را برای نیروهای مستقر در اورژانس بفرستد و خلوت‌ترین و سریع‌ترین راه را به آن‌ها نشان دهد.

جی پی اس خودروی اورژانس در مدیریت هزینه‌ها به شما کمک می‌کند

علاوه‌بر ارسال و اطلاع دقیق از موقعیت مکانی، ردیاب ماشین استفاده‌های دیگری نیز دارد:

  1. انتخاب مسیر کوتاه‌تر باعث می‌شود هزینه‌های مصرف سوخت نیز کاهش پیدا کند، استهلاک خودرو کم شود و آمبولانس دیرتر خراب می‌شود.
  2. برخی از ردیاب‌ها مجهز به حسگر میزان مصرف سوخت هستند. در صورتی که میزان مصرف سوخت خودرو از حد تعیین شده بیشتر شود به رانندگان هشدار می‌دهند.

ردیاب آمبولانس چه کاربردی دارد؟

کاربرد رد یاب ماشین آمبولانس در عملیات امداد و نجات

تیم اورژانس باید در کمترین زمان، بیمار را به بیمارستان برساند و از هیچ تلاشی برای زنده ماندن او دریغ نکند. برخی از اتفاقات غیرمترقبه‌ای که برای اکثر خودروها پیش می‌آید نباید در کار امدادرسانان اخلالی ایجاد کند.

اطلاع از وضعیت سلامت فنی خودروی آمبولانس از طریق GPS

موتور ماشین و قطعات دیگر آن نیاز به بازبینی و تعویض دارند. اگر معاینه فنی انجام نگیرد ممکن است وسیله نقلیه در خیابان از حرکت افتاده و خاموش شود. افراد عادی می‌توانند صبر کنند تا تعمیرکار سربرسد. اما رانندگان اورژانس که مرگ و زندگی بیماران در دست آن‌ها است، باید از قبل از سلامت خودرو آگاه باشند تا در حین عملیات به مشکل نخورند. ردیاب دیاگ که به رایانه آمبولانس وصل شده و مشکلات فنی را گزارش می‌دهد. ردیاب شخصی نیز نوع دیگری از جی پی اس است که روی کیف و کفش و لباس افراد تعبیه می‌شود و موقعیت جغرافیایی او را چند ساعت یک بار به گوشی یا لپ‌تاپ شما می‌فرستد.

با نصب ردیاب روی آمبولانس از سرقت خودرو جلوگیری کنید

زمانی که تیم امداد به محل حادثه می‌رسد و برای کمک به بیمار خودرو را ترک می‌کند، سارقان خودرو ممکن است قصد دستبرد به ambulance را داشته باشد و آن را سرقت کند. اما اگر روی ماشین چی پی اس وصل شده‌باشد، بلافاصله برای مدیر ناوگان اخطاری فرستاده شده و او را مطلع می‌کند. پیدا کردن موقعیت مکانی آمبولانس و پیگیری آن نیز به‌سادگی قابل انجام است.

ردیاب آمبولانس

خرید پیشرفته‌ترین ردیاب آمبولانس از جی پی اس خودرو

چنانچه مدیریت ناوگان امداد و نجات را به‌عهده دارید و درصدد کاهش زمان کمک‌رسانی هستید، بهتر است از سیستم‌های امنیتی به‌روز استفاده کنید. نصب ردیاب آمبولانس یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌هایی است که به کمک شما شتافته و در کنار امنیت خودروی اورژانس، زمان رسیدن به محل حادثه را بهینه سازی می‌کند. جی پی اس خودرو عرضه کننده مطمئن‌ترین و امن‌ترین ردیاب‌ها با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا است. به‌کارگیری از قطعات با کیفیت و مطمئن باعث می‌شود امنیت خودروی شما به‌سادگی تأمین شود. کارشناسان جی پی اس خودرو حتی در خارج از زمان اداری آماده ارائه مشاوره به شما هستند. فقط کافی است با شماره‌های ۰۲۱۸۸۸۰۱۳۲۵ و ۰۹۱۰۲۲۲۰۹۱۷ تماس بگیرید و سوالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید به سایت جی پی اس خودرو به نشانی gpskhodro.com سر بزنید و نظرات خود را راجع به محصولات عرضه شده بنویسید یا از تجربیات دیگران استفاده کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *