جی پی اس خودرو

چه لوازمی امنیت اتومبیل را بیشتر می کند؟

2669 بازديد
1399/06/23
لوازم ضد سرقت خودرو
کپی شد

نگرانی از سرقت اتومبیل کاملا طبیعی است. با توجه به آمار افزایش سرقت اتومبیل بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای افزایش امنیت دارایی خود هستند. در این مقاله می خواهیم به بررسی لوازم ضد سرقت خودرو بپردازیم. تجهیزاتی که می تواند امنیت اتومبیل شما را تا سطح خوبی ایمن کند. پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه جی پی اس خودرو باشید.

لوازم ضد سرقت خودرو؛ دیدنی ها و مخفی ها

ابزارهای امنیتی را می توان به دو دسته تقسیم کرد. تجهیزاتی که آشکار هستند و دیده می شوند و تجهزاتی که در داخل خودرو پنهان می شوند. برای مثال قفل های ماشین در دسته تجهیزات آشکار قرار می گیرند. اما لوازم ضد سرقت خودرو مانند gps ماشین در دسته تجهیزات مخفی قرار می گیرد.

لوازم ضد سرقت خودرو

دزدگیرها، شناخته شده ترین وسیله ضد سرقت خودرو

در بین مردم معمولا دزدگیرها تنها وسایل تامین امنیت هستند. دزدگیرها سیستم های بازدارنده ضد سرقت محسوب می شوند که در موقع سرقت مالک خودرو را مطلع می کنند. استفاده از دزدگیر نمی تواند امکان سرقت اتومبیل را به صفر برساند اما می تواند در افزایش امنیت خودرو تاثیر گذار باشد.

چه دزدگیرهایی وجود دارند؟

دزدگیرها را می توان به سه دسته تقسیم کرد. دزگیرهای ساده، دزدگیرها سیم کارت خور و دزدگیرهای تصویری از انواع دزدگیرهای موجود در بازار هستند. دزدگیرهای سیم کارت خور و تصویری امکان کنترل از راه دور خودرو را فراهم می کنند. به این ترتیب امکان تسلط بیشتری بر روی خودرو وجود دارد. پیشنهاد می کنیم برای خرید دزدگیر با توجه به نیاز و نوع اتومبیل خود دست به انتخاب بزنید.

چه لوازمی امنیت اتومبیل را بیشتر می کند؟

قفل کاپوت، جلوگیری از قطع شدن برق ماشین

یکی از اقدامات سارقین قطع کردن برق خودرو است . با قطع شدن برق دزدگیر از کار می افتد. معمولا سارق برق خودرو را از طریق کاپوت قطع می کند. برای کم شدن خطر قطع برق خودرو توسط سارق می توان از قفل کاپوت استفاده کرد. بسته به نوع اتومبیل می توان انواع مختلفی از قفل های کاپوت را از بازار تهیه کرد.

قفل فرمان، سخت تر کردن فرآیند سرقت

در زمان سرقت هر چقدر سارق با موانع بیشتری رو به رو باشد، امکان دزدی کمتر می شود. یکی دیگر از وسایل ضد سرقت اتومبیل قفل فرمان است. قفل فرمان به راحتی می تواند زمان را برای ما بخرد. معمولا جنس این قفل از فلز سخت است و به سختی می توان آن را باز کرد. به این ترتیب اگر سارق موفق به باز کردن در خودرو هم شود نمی تواند خودرو را جا به جا کند.

ضد سرقت کردن ماشین

قفل پدال، اطمینان بیشتر از امنیت اتومبیل

قفل پدال یکی دیگر از وسایل موثر در تامین امنیت اتومبیل است. به کمک قفل پدال می توان سرعت دزد را کاهش داد. قفل پدال امکان استفاده از پدال گاز و ترمز را بسیار سخت می کند. به این ترتیب امکان روشن کردن و جا به جایی ماشین وجود ندارد. توصیه می کنیم از قفل پدال و قفل فرمان به صورت همزمان استفاده کنید تا احتمال سرقت خودرو کاهش پیدا کند.

ردیاب خودرو، بهترین راه حل تامین امنیت اتومبیل

در بین تمامی وسایلی که معرفی کردیم، یک ویژگی مشترک است. همه این وسایل بازدارنده سرقت هستند. به عبارت دیگر اگر سارق با هر ترفندی موفق به دزدیدن اتومبیل شود، دیگر نمی توان کاری کرد. اینجا همان جایی است که اهمیت ردیاب مشخص می شود. ردیاب پس از سرقت نیز فعال است و به راحتی می توان موقعیت دقیق اتومبیل را مشخص کرد.

ردیاب اتومبیل چگونه کار می کند؟

در بین لوازم ضد سرقت اتومبیل، ردیاب ماهواره ای خودرو پیشرفته ترین فناوری است. جی پی اس همیشه با ماهواره های در حال گردش به دور زمین ارتباط برقرار می کنند. به کمک سیگنال ها و اطلاعات رد و بدل شده بین ردیاب و ماهواره امکان پیدا کردن دقیق موقعیت اتومبیل فراهم می شود. 

چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

ردیاب خودرو از بهترین فناوری های امنیتی و لوازم ضد سرقت خودرو است. این دستگاه کوچک وزن کمی دارد و به راحتی در داخل ماشین پنهان می شود. معمولا پیدا کردن و از کار انداختن ردیاب به سادگی انجام نمی شود. همه این ویژگی ها باعث شده که ردیاب خودرو بهترین راه حل مراقبت از خودرو باشد. جالب است بدانید با وجود جی پی اس حتی در نقاط کوری مثل پارکینگ ها نیز امکان موقعیت یابی فراهم است. در این مکان ها به کمک فناوری ال بی اس می توان موقعیت ردیاب خودرو را پیدا کرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با این فناوری جالب به صفحه lbs چیست مراجعه بفرمایید.

ضد سرقت کردن اتومبیل

چه مدل ردیاب هایی برای خودرو وجود دارد؟

انواع مختلفی از ردیاب برای مراقبت از اتومبیل وجود دارد. در یک تقسیم بندی کلی می توان جی پی اس ها را به دو دسته سیمی و غیرسیمی تقسیم کرد. منظور از ردیاب سیمی جی پی اسی است که از مستقیما از منبع تغذیه خودرو یعنی باتری مصرف می کند. نصب این ردیاب کمی سخت است اما  به راحتی می توان آن را در داخل بدنه جاسازی کرد. ردیاب های غیرسیمی یا جی پی اس های شارژی هر چند وقت یکبار باید شارژ شوند. این ردیاب ها به سادگی نصب می شوند. از دیگر مدل های ردیاب خودرو می توان به جی پی اس همراه و ردیاب مغناطیسی اشاره کرد.

خرید انواع ردیاب خودرو از جی پی اس خودرو

در این مقاله به بررسی انواع لوازم ضد سرقت خودرو پرداختیم. وسایلی که می تواند امنیت اتومبیل شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. همان طور که اشاره کردیم در بین تمامی فناوری ها جی پی اس ماشین مدرن ترین و بهترین تکنولوژی امنیتی است. پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع جی پی اس با شماره 28426383 – 021 جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما هستند.

سوالات متداول مشتریان

01استفاده از چه لوازمی از سرقت خودرو جلوگیری می کند؟

استفاده از دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سایر لوازمی که در مقاله به آن ها اشاره کرده ایم می تواند به امنیت بیشتر خودرو کمک کند. 

02بهترین راه جلوگیری از سرقت خودرو چیست؟

استفاده از جی پی اس ماشین بهترین راه جلوگیری از سرقت ماشین است. با استفاده از جی پی اس می توانیم با خیال راحت از خودرو خود مراقبت کنیم. 

03چرا استفاده از جی پی اس ماشین بهتر از خرید دزدگیر است؟

دزدگیرها فقط در زمان سرقت کار می کنند اما به کمک جی پی اس حتی در صورت سرقت نیز می توان به راحتی اتومبیل را ردیابی کرد. 

04از کجا می توانیم برای خودرو خود، ردیاب تهیه کنیم؟

برای تهیه ردیاب می توانید به سایت جی پی اس خودرو مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین ردیاب می توانید با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس حاصل کنید. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 6 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام. یکی از دوستام دزدگیر تصویری خریده و خیلی راضیه. به نظر شما ردیاب بهتره یا دزدگیرهای پیشرفته سیم‌کارتی؟ هزینه کدومشون مناسب تره؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام و وقت به خیر دوست عزیز. بله دزدگیرهای پیشرفته تصویری ابزار خوبی برای حفظ امنیت خودرو هستند. اما تمامی دزدگیرها، از نوع دزدگیرهای ساده و پیشرفته در اطلاع رسانی دقیق وضعیت خودرو قبل از سرقت، عملکرد بسیار مناسبی دارندو پس از سرقت خودرو کمکی به شما نخواهند کرد. جی پی اس‌ خودرو علاوه بر ارسال موقعیت دقیق خودرو پس از سرقت، قابلیت شنود و ضبط صدا با کیفیت بالا را نیز دارا هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02128426383 تماس بگیرید.

  2. سلام . ممنون از مقاله خوبتون. مادر من برای اکثر کارهای بیرون از خونه خودش رانندگی میکنه و تایم‌هایی که ما سر کار هستیم اغلب تنها بیرون میره و کارهاش و انجام میده.یک ردیاب خیلی خوب میخوام که ما رو از نگرانی برای زمانی که مادرم به تنهایی رانندگی میکنه در بیاره. ممنون میشم یک ردیاب خیلی خوب بهمون پیشهاد بدین.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام و وقت به خیر دوست عزیز. ممنون از لطف شما. پیشنهاد ما برای مراقبت از امنیت و سلامت مادر عزیزتان استفاده از ردیاب آهنربایی نظامی است. اسن ردیاب علاوه بر گزارش لحظه به لحظع موقعیت خودرو مدتظر با داشتن دکمه SOS در شرایط اضطراری در اولین فرصت درخواست کمک و موقعیت فرد را برای شما ارسال می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب آهنربایی نظامی می‌توانید با شماره 02128426383 تماس بگیرید.