جی پی اس خودرو

نصب ردیاب سرویس مدارس؛ ایمن‌ترین راه برای حفظ کودکان شما

711 بازديد
1400/10/18
دلیل استفاده از ردیاب در سرویس مدارس
کپی شد

آسیب‌های اجتماعی و خطراتی که کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کنند، نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته‌اند. از طرفی، نبود یک ناوگان مخصوص برای رفت‌وآمد دانش‌آموزان نگرانی‌های زیادی را برای والدین به وجود آورده است. سرویس‌های مدارس باارزش‌ترین دارایی شما را جابه‌جا می‌کنند. بنابراین حفظ امنیت فرزندان مهم‌ترین کاری است که به‌عنوان والدین باید انجام دهید. استفاده از ردیاب روی سرویس مدارس بهترین راه برای آرامش خیال شما به شمار می‌رود. در این مقاله به بررسی کامل اهمیت نصب ردیاب سرویس مدرسه می‌پردازیم.

سیستم ردیاب سرویس مدارس چیست و چگونه کار می‌کند؟

نرم‌افزار ردیاب جی پی اس یک دستگاه ناوبری مبتنی بر ماهواره است که به شما کمک می‌کند مکان دقیق سرویس مدرسه را ردیابی کنید. چنین نرم‌افزارهایی از آخرین فناوری هوشمند سیستم موقعیت‌یاب جهانی برای تعیین مکان دقیق سرویس در هر لحظه استفاده می‌کند.

برای ردیابی سرویس مدرسه علاوه‌بر نصب سیستم روی خودرو، والدین و تیم مدیریت مدرسه باید نرم‌افزاری را روی گوشی خود نصب کنند. اطلاعات اتوبوس توسط سیستم ردیاب گرفته شده و به گوشی والدین و مدیر مدرسه ارسال می‌شود. یعنی والدین و مدیر هر لحظه در جریان مکان دقیق سرویس هستند و حرکت آن را زیر نظر دارند. برای استفاده از جی پی اس روی سرویس مدرسه فقط کافی است نرم‌افزار مربوطه را روی گوشی هوشمند نصب کنید تا از امنیت فرزندانتان مطمئن شوید.

نصب ردیاب سرویس مدارس، بهترین روش برای پیشگیری از بروز حوادث

اهمیت سیستم ردیابی برای سرویس مدرسه؛ نصب ردیاب بهترین راه برای تامین امنیت فرزندان است

اطمینان از ایمنی دانش‌آموزان و تامین امنیت فرزندان از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین و مدیرهای مدارس است. ردیابی سرویس مدرسه با جی پی اس، دریافت اطلاعات به‌روز در مورد مکان اتوبوس توسط والدین و مدیر مدرسه را تضمین می‌کند.

همچنین با استفاده از دستگاه شنود از همه اتفاقات داخل سرویس و مکالمه‌های بین دانش‌آموزان و راننده باخبر می‌شوید. این امکانات از چند وجه برای مدرسه و والدین مفید است. از جمله دلایل اهمیت سیستم جی پی اس برای سرویس مدرسه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اطمینان از ردیابی لحظه‌ای سرویس مدرسه و دسترسی به اطلاعات دقیق مکانی

سرویس‌های مدرسه مجهز به جی پی اس امکان ردیابی موقعیت مکانی را در هر لحظه فراهم می‌کنند. با این کار، مسئولان مدرسه و والدین می‌توانند مکان اتوبوس را به‌صورت لحظه‌ای ردیابی کنند. با استفاده از این سیستم‌ها، به‌محض حرکت کردن اتوبوس اعلانی برای والدین ارسال می‌شود. به این ترتیب پدرها و مادرها از همه اتفاقات مانند انحراف از مسیر اصلی یا تاخیرهای ناشی از ترافیک آگاه می‌شوند.

سیستم‌های ردیابی فقط مختص اتوبوس یا سرویس مدرسه نیست. اگر فرزند شما آنقدر بزرگ شده که از موتور برای رفت‌وآمد استفاده می‌کند، با نصب جی پی اس موتور امنیت او را فراهم می‌کنید.

ردیابی هر لحظه سرویس مدرسه با ردیاب ماشین

ردیابی سرویس مدرسه مسئولیت‌پذیری راننده‌ها را بیشتر می‌کند!

اطمینان از درست‌کاری و مسئولیت‌پذیری راننده خیال والدین را بابت امنیت فرزندان راحت می‌کند. استفاده از ردیاب برای سرویس مدارس راننده‌ها و کارکنان اتوبوس را از انجام هرگونه کار ناپسند باز می‌دارد. چراکه آن‌ها می‌دانند تحت نظارت دائمی والدین و تیم مدیریت مدرسه هستند. بنابراین استفاده از جی پی اس برای سرویس مدرسه، راننده را هم نسبت به انجام وظایفش وقت‌شناس‌تر و مسئولیت‌پذیرتر می‌کند.

با نصب ردیاب روی سرویس مدرسه از رانندگی ایمن با سرعت مجاز مطمئن شوید.

توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت غیرمجاز یکی از رایج‌ترین شکایت‌هایی است که مدارس با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. سیستم ردیاب GPS علاوه‌بر ارائه موقعیت مکانی اتوبوس در هر لحظه، اطلاعاتی مثل سرعت و مسیرهای رفت‌وآمد را هم در اختیار والدین می‌گذارد. به این ترتیب، در صورتی که راننده سرعت غیرمجاز یا انحراف از مسیر داشته باشد، برای والدین و تیم مدیریت مدرسه هشداری فرستاده می‌شود.

ردیاب سرویس مدرسه

کاهش استرس والدین؛ مهم‌ترین مزیت نصب ردیاب در سرویس مدارس

بیشتر اوقات سرویس‌های مدرسه به‌دلیل ترافیک بالا با تاخیر به مقصد می‌رسند. این تاخیرها به منبع استرسی برای والدین تبدیل شده است. در چنین شرایطی، معمولا والدین برای فهمیدن علت تاخیر با مدیر مدرسه تماس می‌گیرند. تماس‌های مکرر برای والدین و مدرسه خوشایند نیست و باعث اتلاف وقت می‌شود.

با استفاده از ردیاب سرویس مدارس، والدین بدون هیچ نگرانی و استرسی موقعیت دقیق اتوبوس را مشاهده می‌کنند. از طرفی، ردیابی لحظه‌ای سرویس دانش‌آموزان در زمان امتحانات، به مدیریت مدرسه کمک می‌کند تا مطابق با زمان رسیدن دانش‌آموزان، زمان شروع جلسه امتحان را تغییر دهند. بنابراین این امر از آسیب‌های تحصیلی یا روحی که بی‌دلیل به کودک وارد می‌شود، جلوگیری می‌کند.

اطمینان خیال بیشتر با تعریف محدوده جغرافیایی برای سرویس مدرسه

درست است که ردیاب‌ها امکان پیگیری دقیق حرکت اتوبوس را فراهم می‌کنند، اما ردیابی اتوبوس در طول مسیر کاری زمان‌بر است. تعیین محدوده جغرافیایی یکی از مهم‌ترین امکانات ردیاب است که خیال والدین را از حرکت اتوبوس در مسیر تعیین‌شده راحت می‌کند.

در این صورت، اگر راننده از محدوده تعریف‌شده خارج شود، والدین و تیم مدیریت مدرسه با دریافت اعلان هشداری از این اتفاق آگاه می‌شوند. بنابراین در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید علت خارج شدن سرویس از محدوده معین را پیگیری کرده و از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کنید.

با استفاده از ردیاب سرویس مدرسه، هزینه‌ها را پیش‌بینی کنید!

استفاده از ردیاب سرویس مدرسه، تعیین مسیر رفت‌وآمد دانش‌آموزان، بررسی کل مسافت طی‌شده و توقف‌های انجام‌شده امکان پیش‌بینی هزینه‌ها را برای تیم مدیریت مدرسه فراهم می‌کند. نظارت کامل بر اتوبوس‌ها و هزینه ناشی از سوخت، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مدرسه بسیار موثر است.

نصب و خرید ردیاب سرویس مدرسه در جی پی اس خودرو

تامین امنیت فرزندان با خرید دقیق‌ترین ردیاب سرویس مدارس از جی پی اس خودرو

در این مقاله سعی کردیم به معرفی ردیاب سرویس مدرسه و دلایل اهمیت آن بپردازیم. تامین امنیت فرزندان و رسیدن به آرامش خیال والدین از مهم‌ترین مزایای نصب ردیاب روی سرویس مدارس است. این تکنولوژی به والدین و تیم مدیریت مدرسه امکان ردیابی دقیق اتوبوس، کنترل سرعت و جلوگیری از بروز حوادث ناخوشایند را می‌دهد.

حفظ امنیت جان فرزندان مهم‌ترین کاری است که به‌عنوان والدین باید انجام دهید. خرید دقیق‌ترین ردیاب‌های خودرو بهترین راه برای محافظت از فرزندان به حساب می‌آید. جی پی اس خودرو یک فروشگاه تخصصی ردیاب و جی پی اس در ایران است که با بیش از ۱۰ سابقه، پیشرفته‌ترین محصولات و خدمات را به شما ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره از متخصصان باتجربه و خرید دقیق‌ترین دستگاه‌های ردیاب همین حالا با شماره تلفن 02128426368 تماس بگیرید. کارشناس‌های فروش و مشاوران جی پی اس خودرو آماده پاسخ‌گویی به همه سوالات شما عزیزان هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *