جی پی اس خودرو

ویژگی‌ها و مزایای استفاده از ردیاب خودروهای امدادی و یدک‌کش‌ها

609 بازديد
1400/11/25
ردیاب خودرو امدادی
کپی شد

حوادث هیچ‌گاه خبر نمی‌کنند و در غیرقابل پیش‌بینی‌ترین موقعیت‌ها اتفاق می‌افتند. مثلا اتومبیلی در یک شب زمستانی در یک مسیر فرعی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. در چنین مواقعی امدادرسانی کار آسانی نیست و عواملی مثل دسترسی نداشتن به خودروی یدک‌کش یا مشخص نبودن دقیق آدرس، باعث می‌شود عملیات کمک‌رسانی با تاخیر انجام شود.

نصب جی پی اس خودرو می‌تواند جلوی رخ دادن چنین اتفاق‌هایی را بگیرد و خودروی یدک‌کش را در کمترین زمان به اتومبیل آسیب‌دیده برساند. در ادامه به‌طور مفصل در مورد اهمیت استفاده از ردیاب در خودروهای امدادی توضیح می‌دهیم.

نحوه کارکرد و کاربرد جی‌پی‌اس خودرو برای یدک‌کش‌ها

جی‌پی‌اس خودرو وسیله‌ای کوچک است که داخل اتومبیل قرار می‌گیرد، سیگنال‌هایی از ماهواره‌های در حال گردش به دور زمین دریافت می‌کند و در نهایت موقعیت دقیق وسیله نقلیه را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید با کمی تحقیق بهترین جی پی اس خودرو را بخرید و به‌همراه یک سیم‌کارت، آن را روی خودرو نصب کنید. این ردیاب موقعیت دقیق خودروی یدک‌کش و سایر خودروهای امدادی را به شما نشان می‌دهد و به افزایش ایمنی و بهره‌وری اتومبیل کمک می‌کند. شرکت‌ها با استفاده از جی پی اس خودرو، مکان دقیق یدک‌کش‌ها را مشخص می‌کنند و خیلی سریع آن‌ها را برای رسیدگی به نقص فنی و حمل‌ونقل اتومبیل‌های آسیب‌دیده می‌فرستند.

ردیاب خودرو

استفاده از ردیاب خودروی یدک‌کش چه مزایایی دارد؟

چندین خودروی یدک‌کش تحت نظارت یک شرکت امداد خودرویی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها با خرید جی پی اس خودرو و نصب روی اتومبیل‌های یدک‌کش مزایای بسیاری به دست می‌آورند:

مشخص بودن موقعیت دقیق خودروی یدک‌کش

فرض کنید اتومبیلی نیاز به تعمیر یا حمل‌ونقل پیدا کرده است. صاحب اتومبیل با شرکت شما تماس می‌گیرد و درخواست رسیدگی سریع به مشکل پیش آمده را دارد. اگر شما از محل دقیق خودروی یدک‌کش باخبر باشید، می‌توانید نزدیک‌ترین یدک‌کش به خودروی آسیب‌دیده را پیدا کنید و برای حل مشکل بفرستید. استفاده از جی‌پی‌اس خودرو دقیقا چنین امکانی را در اختیار شما می‌گذارد.

شما با یک بررسی کلی از محل دقیق خودروهای یدک‌کش باخبر می‌شوید و نزدیک‌ترین خودرو را به محل مورد نظر اعزام می‌کنید.

دریافت اطلاعات مسیرها و جزئیات مربوط به ترافیک و طول مسیر

پس از نصب جی‌پی‌اس خودرو، اپلیکیشن ردیاب روی گوشی رانندگان خودروی یدک‌کش قابل استفاده خواهد بود. رانندگان با استفاده از نرم‌افزار می‌توانند بهترین و سریع‌ترین مسیر را برای رسیدن به خودروی آسیب‌دیده پیدا کنند. جزئیات مربوط به مسافت و ترافیک نیز روی اپلیکیشن قابل دریافت است. بنابراین با استفاده از ردیاب خودرو یدک‌کش هم در وقت راننده‌ها و شرکت امدادی و هم در زمان مشتری تا میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی خواهد شد.

توزیع متناسب خودروهای یدک‌کش در سطح شهر و جاده‌ها

تعداد خودروهای یدک‌کش محدود است. بنابراین این خودروها باید به بهترین نحو در سطح شهرها و جاده‌ها حضور داشته باشند و بتوانند همه مناطق مورد نظر شرکت را پوشش دهند. هماهنگی بین رانندگان یدک‌کش‌ها و تعیین موقعیت مکانی آن‌ها کار آسانی نیست. استفاده از ردیاب خودرو همه این مشکلات را برطرف می‌کند. مکان دقیق قرارگیری این خودروها با استفاده از جی‌پی‌اس مشخص می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند خودروها را به‌طور متناسب و نرمال در سطح توزیع کنند.

ردیاب

آگاهی از رفتارهای اشتباه و تخلف راننده‌های یدک‌کش

بعضی از رانندگان یدک‌کش‌ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند. تخلف از سرعت مجاز و رانندگی برخلاف مسیرهای تعیین‌شده از نمونه‌های این رفتارها هستند. از طرفی تعدادی از رانندگان، از خودروی یدک‌کش برای کارهای شخصی خود استفاده می‌کنند.

با نصب ردیاب خودرو همه این مشکلات حل می‌شوند و رفتارها و تخلفات رانندگان تحت کنترل شرکت قرار می‌گیرد.

تامین امنیت خودروی یدک‌کش

آمار دزدی اتومبیل‌ها هر روز بیشتر می‌شود. خودروهای یدک‌کش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین شرکت‌ها باید برای تامین امنیت این خودروها روش مطمئنی در پیش بگیرند. استفاده از جی‌پی‌اس خودرو یدک‌کش در چنین مواردی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. اگر خودرو یدک‌کش دزدیده شود با استفاده از ردیاب نصب شده روی آن، خیلی زود قابل پیگیری است و در کوتاه‌ترین زمان پیدا خواهد شد. بنابراین شرکت‌های امداد خودرویی با خرید و نصب ردیاب روی اتومبیل‌های یدک‌کش، مزایای متعددی به دست می‌آورند.

ردیاب اتومبیل

مدیریت هزینه‌های تعمیر و نگهداری با استفاده از ردیاب خودرو یدک‌کش

استفاده از ردیاب خودرو یدک‌کش مزایای متعددی دارد. تامین امنیت خودرو یکی از مزیت‌های خرید جی‌پی‌اس برای خودرو یدک‌کش است. البته با نصب دزدگیر خودرو با قابلیت اتصال به گوشی هم می‌تواند امنیت یدک‌کش را تا حدودی تامین کرد.

اما استفاده از ردیاب خودرو مزایای دیگری هم دارد که با هیچ وسیله دیگری نمی‌توان از این مزیت‌ها برخوردار شد. نصب جی‌پی‌اس خودرو تا حد زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌های شرکت کمک می‌کند:

  • با تعیین کوتاه‌ترین مسیر، میزان مصرف سوخت خودروی یدک‌کش تا اندازه زیادی کاهش پیدا می‌کند.
  • انتخاب مسیرهای کوتاه‌تر باعث می‌شود خودروی یدک‌کش کم‌تر خراب شود و در نتیجه هزینه‌های تعمیر و نگهداری اتومبیل‌ها کاهش پیدا کند.
  • میزان کارکرد دقیق خودروهای یدک‌کش مشخص می‌شود و همین موضوع به شرکت برای تعیین زمان دقیق چک‌اپ خودرو کمک می‌کند. وقتی چک‌آپ خودرو سر وقت انجام شود، میزان استهلاک خودرو پایین‌تر می‌آید و هزینه‌های تعمیر و نگهداری کاهش پیدا می‌کند.
  • با استفاده از ردیاب خودرو یدک‌کش، ساعت کاری و مسافت طی شده توسط رانندگان به‌طور دقیق‌تری مشخص می‌شود. شرکت با اطلاع از ساعت کاری دقیق کارکنان، حقوق و مزایای آن‌ها را عادلانه‌تر پرداخت می‌کند.

جی پی اس خودرو

خرید بهترین و با کیفیت‌ترین ردیاب از جی پی اس خودرو

شرکت‌های امدادی خودرویی، اتومبیل‌های یدک‌کش را در سطح شهرها و جاده‌ها مستقر می‌کنند. این خودروها در مواقع نیاز برای کمک به خودروهای در راه مانده و آسیب‌دیده اعزام می‌شوند.

نصب و استفاده از ردیاب در خودروهای امدادی مثل یدک‌کش‌ها مزایای متعددی دارد. شرکت‌ها محل دقیق یدک‌کش‌ها را با استفاده از ردیاب مشخص می‌کنند. آن‌ها در واقع نیاز نزدیک‌ترین خودرو را از کوتاه‌ترین مسیر برای کمک به خودروهای آسیب‌دیده می‌فرستند.

علاوه‌بر این‌ها مواردی مثل تامین امنیت خودروی یدک‌کش، مدیریت هزینه‌های تعمیر و نگهداری و توزیع متناسب خودروی یدک‌کش در سطح شهرها و جاده‌ها از مزایای دیگر استفاده از جی‌پی‌اس در خودروهای امدادی است. بنابراین با خرید و نصب یک جی‌پی‌اس کوچک و کاربردی روی خودروی یدک‌کش می‌توانید از مزیت‌های متنوع آن برخوردار شوید. شما می‌توانید برای خرید بهترین ردیاب‌ها با کیفیت عالی به سایت جی پی اس خودرو مراجعه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 88801325 – 021 با مشاورین ما در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *