جی پی اس خودرو

ردیاب، حفظ امنیت برای مراقبت از طلا در منزل

2794 بازديد
1399/04/14
مراقبت و جلوگیری از دزدی طلا
کپی شد

از گذشته تا کنون طلا همیشه ارزش زیادی داشته است. طلا فلزی است که با توجه به شرایط خاص فیزیکی اش، هیچ وقت از بین نمی رود و بحران های اقتصادی نیز معمولا تاثیر کمی بر روی قیمت آن دارند. طلا یک سرمایه با ارزش به حساب می آید که می تواند به سرعت تبدیل به پول نقد شود. حجم کم و ارزش زیاد می تواند یک پشتوانه و سرمایه باشد که در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار گیرد.همه این ویژگی ها باعث شده که نگهداری از طلا و اشیاء زینتی به یک چالش تبدیل شود. در ادامه همراه جی پی اس خودرو باشید تا با ارائه چند راهکار مهم و کاربردی به شما آموزش دهیم که چگونه می توان از اشیا قیمتی و با ارزش خود در خانه محافظت کنید.

معرفی چهار راهکاربرای مراقبت از طلا ‌و اشیا گران قیمت در منزل

طلا، فلزی گران بها و ارزشمند است. همیشه افراد به دنبال تامین امنیت طلا بوده اند. با توجه به افزایش آمار سرقت باید بهترین راهکار را برای مراقبت از طلا و اشیاء زینتی انتخاب کرد. در ادامه به معرفی پنج راهکار برای مراقبت از طلا و اشیا گران بها می پردازیم.

1- نصب دزدگیر در خانه، مانعی برای سرقت آسان طلا 

ردیاب ماشین، دزدگیر و سیستم های ضد سرقت اولین راهکارهایی هستند که برای تامین امنیت به ذهن هر کسی می رسد. نصب دزدگیر برای منازل یکی از رایج ترین روش ها برای پیش گیری از سرقت است. نصب دزدگیر در خانه اولین گام برای جلوگیری از سرقت اشیاء با ارزش است. کارشناسان توصیه می کنند دزدگیر را در مکان مناسبی نصب کنید. اگر به همراه دزد گیر، دوربین مدار بسته نصب کرده باشید، می توانید بلافاصله از طریق اینترنت تصاویر منزل خود را بر روی تلفن همراه چک کنید. 

دوربین مدار بسته راهکار مناسب برای پیدا کردن پیدا کردن سارقین طلا

2- طلا و اشیا گران بها را نزدیک پنجره یا تراس منزل نگذارید

یکی از مهم ترین نکاتی که برای حفظ و نگهداری از وسایل ارزشمند در منزل باید با آن توجه کرد این است که وسایل ارزشمند و قیمتی خود را در نزدیکی پنجره و تراس نگذارید. سارقان به سادگی از کنار اشیا قیمتی نمی گذرند و از هر فرصتی برای سرقت وسایل ارزشمند استفاده می کنند. حتی اگر در طبقات بالای ساختمان سکونت دارید، بهتر است حفاظ‌های میله ای برای پنجره و تراس نصب کنید.

نصب حفاظ آهنی برای جلوگیری از سرقت طلا

3-  گاو صندوق، امن ترین روش برای نگهداری از طلا

استفاده از گاوصندوق همیشه اولین راه حلی است که به ذهن افراد می رسد. در حقیقت استفاده از گاو صندوق برای جلوگیری از سرقت پول، سکه، دلار و سایر اشیاء قیمتی یک راه حل مناسب است. گاو صندوق می تواند سرعت حرکت سارقین را کاهش دهد. همچنین پیشنهاد می کنیم برای مراقبت بهتر از گاو صندوق از یک ردیاب استفاده کنید. قرارداد ردیاب در داخل گاو صندوق باعث می شود در صورت سرقت گاوصندوق نیز به کمک ردیابی افراد با جی پی اس در سریع ترین زمان ممکن سارقن را پیدا کنیم. برای گذاشتن ردیاب در داخل گاو صندوق می توانید از انواع جی پی اس مانند جی پی اس موتور ، ردیاب شخصی یا آهنربایی استفاده کنید. از طرف دیگر توصیه می شود رمز مناسب و دشواری را برای گاو صندوق خود انتخاب کنید. این کار نیز سرعت عمل سارقین را کاهش می دهد. 

: گاو صندوق همراه با جی پی اس بهترین روش برای حفاظت از اشیا

4- صندوق امانات بانک ها، برای افرادی که مسافرت های طولانی می روند

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در هنگام برنامه ریزی برای سفر طولانی مدت خود همیشه نگران وسائل ارزشمند خود هستید، پیشنهاد می کنیم ساده ترین راه حل را انتخاب کنید. در این شرایط استفاده از صندوق امانت بانک بهترین انتخاب است. به این ترتیب افراد می توانند به سادگی با قراردادن وسایل خود در صندوق امانات بانک، خیال خود را از بابت تامین امنیت این اشیاء راحت کنند. 

گذاشتن دلار در صندوق امانات بانک ها پیشگیری از سرقت

5- از دوربین های مدار بسته برای محافظت از اشیا گران بهای خود استفاده کنید

نصب دوربین مدار بسته در نقاط مختلف منزل مانند راهروها، پارکینگ و حتی داخل آسانسور برای تشخیص چهره سارقان به شما کمک خواهد کرد. هرچند که استفاده از دوربین های مدار بسته تنها و آخرین راه حل ممکن نیست و شما می توانید از ردیاب شنود دار برای تکمیل امنیت جی پی اس استفاده کنید. اگر بتوانید مکالمات سارقین که در منزل را بشنوید، امکان موقعیت یابی سریع تر فراهم می شود و به راحتی می توانید سارقین را غافلگیر و دستگیر نمایید.

دستگاه شنود به همراه دوربین مدار بسته امن ترین راهکار

چگونه از دلار و طلا در منزل نگهداری کنیم؟ ردیاب بهترین راه حل 

در این مقاله سعی شده بهترین راهکارها برای مراقبت از طلا  و سایر اشیاء گران بها را بررسی کنیم. همان طور که در طول مقاله اشاره کردیم استفاده از ردیاب بهترین راه حل برای حفاظت و مراقبت از طلا و سایر اشیاء با ارزش است. در انتهای مقاله از شما دعوت می کنیم برای خرید انواع ردیاب با شماره های اعلام شده در سایت جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4 از 1 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *