جی پی اس خودرو

کاربرد جی پی اس در ارتقا محیط زیست

4304 بازديد
1396/12/15
کاربرد ردیاب محیط زیست.jpg
کپی شد

کاربرد جی پی اس در ارتقا محیط زیست:

یکی از کاربردهای جی پی اس در ارتقا محیط زیست است. شرکت هایی که راه حل های مربوط مسائل محیط زیست ارائه می کنند، استراتژی آن ها این است که با ارزش ترین منابع، قابلیت ها و ایده ها را به مشتری های خود ارائه بدهند تا آن ها قادر باشند از محیط زیست حمایت کنند. به منظور ارائه بهترین ایده ها برای مشتریان، این شرکت ها از بهترین فناوری های روز برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند. به همین دلیل آن ها علاقه زیادی به استفاده از ردیاب جی پی اس دارند.

کاربرد ردیاب محیط زیست.jpg

 

زمانی که شرکت های اکتشاف و تولید (E & P) به دنبال فناوری هایی مثل انتقال آب تازه از چاه ها، بازیافت آب و تصفیه فاضلاب و استفاده از مواد زائد هستند تا بتوانند راه حل های حافظت از منابع طبیعی را ارائه دهند. تیم مدیریت نیاز به داشتن اطلاعات دقیق از مراحل اجرای راه حل مد نظرشان هستند. آن ها نیاز به مشاهده و بررسی این اطلاعات دارند و به شکل بسیار موثری ردیاب GPS می تواند به آن ها کمک کند.

کاربرد جی پی اس در ارتقا محیط زیست

 

مقاله ردیاب خودرو را حتما مطالعه بفرمایید.

 

کاربردهای جی پی اس

استفاده از جی پی اس به اشکال زیر می تواند شرکت های فعال در زمینه فناوری های مربوط به حفظ محیط زیست را یاری کند:

  • بهبود شرایط تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه برای جلوگیری از ایجاد آلودگی بالا
  • جلوگیری کردن از رفتارهای غلط رانندگی با نصب ردیاب خودرو مثل سرعت غیرمجاز، توقف بی جای خودروی روشن، اتلاف وقت
  • ایجاد ایمنی برای رانندگان در هر شرایطی
  • مسیریابی در ترافیک سنگین، مسیرهای مسدود و شرایط مختلف آب و هوایی
  • ایمن نگاه داشتن وسایل نقلیه در صورت اعلام اخطارهای جغرافیایی مثل بروز سیل
  • صرفه جویی مالی در نرخ های بیمه

کاربرد جی پی اس در ارتقا محیط زیست

کاربرد جی پی اس در محیط زیست

یکی دیگر از کاربرد های اصلی کاربرد جی پی اس، حفظ سلامت محیط زیست است. امروزه با خطر انقراض بسیاری از جانوران و حیوانات رو به رو هستیم و از این رو حفظ بازمانده های هر یک از انواع حیوانات در حال انقراض از اهمیت وافری برخوردار است.

حافظان محیط زیست از طریق یک ردیاب که به هر حیوان متصل است می توانند موقعیت مکانی دقیق آن ها را تشخیص دهند. بسیاری از این ردیاب ها می توانند بخش مهمی از کار افراد را کم کنند و مراقبت از حیوانات را نیز بیشتر نمایند.

ردیابی محیط زیست انقراض

ردیاب حیوانات

در صورتی که ردیاب متصل شده به حیوان به خوبی کار کند می تواند در مواقع مورد نیاز برای حفظ جان این حیوانات و جلوگیری و درمان آن ها در برابر بیماری ها، سریع تر عمل نمود و از این طریق از آن ها محافظت کرد. همچنین ردیاب های جدید برای تعیین میزان آلاینده های محیطی نیز به کار می روند.

ردیاب ها اطلاعاتی را روی گیرنده ها مخابره خواهند کرد که روزی نقشه می توان موقعیت را کاملا مشخص نمود. در بسیاری از پارک های حیات وحش و مناطق و اراضی حفاظت شده از ردیاب در حفظ سلامت محیط زیست کمک می گیرند که این کار تبعات مفیدی را در پی خواهد داشت. هرگونه جا به جایی از سوی حیوانات، مسیر های عبور کرده و خروج از محدوده های تعیین شده از طریق ردیاب مشخص خواهد شد.

چه شما یک شرکت فعال در زمینه های مختلف حفظ محیط زیست باشید چه در کسب و کار خود به حفظ محیط زیست اهمیت بدهید، استفاده از ردیاب خودرو می تواند به شما کمک کند که از طریق جی پی اس ماشین و وسایل نقلیه به اهداف خود برسید.

با کنترل مسیر حرکت راننده ها و زمان روشن ماندن خودرو، همچنین بررسی رفتار و نحوه رانندگی ،و کنترل بنزین و گازوییل،می توان بازده مصرف خودرو را کاهش داد و از انتشار بیشتر آلودگی های ناشی از سوخت های فصیلی جلو گیری کرد.

پس با احترام به محیط زیست، شرایط بهتری را برای خود و آیندگانتان به وجود آورید و با صرف هزینه های جزیی خرید ردیاب، از ضرر رساندن به محیط زیست اجتناب کنید و در بلند مدت از مزایای آن بهره مند شوید.

شرکت جی پی اس خودرو،بزرگترین وارد کننده ردیاب و جی پی اس در ایران

حافظ و همیار محیط زیست

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و وقت به خیر ..اینکه به فکر انقراض حیوانات و حامی محیط زیست هستید خیلی خوبه. اما این جی پی اس ها به سلامتی حیوانات آسیبی نمی‌رسونن؟ و طرز کارشون به چه صورته؟ شارژشون چطور عمل میکنه؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام و احترام همانطور که در مقاله توضیح داده شد. این ردیاب ها به طور کامل حامی محیط زیست هستند و هیچگونه خطر و آسیبی برای حیوانات ندارند و کاملا در جهت حمایت از حیوانات به کار برده میشوند. این ردیاب ها قابل شارژ و بی سیم هستند و پس از پایان شارژ مجددا قابل استفاده میباشند