جی پی اس خودرو

چگونه از سرقت دوچرخه جلوگیری کنیم

2896 بازديد
1399/03/24
سرقت دوچرخه
کپی شد

یکی از بهترین ورزشهایی که امروزه طرفداران زیادی دارد ورزش دوچرخه سواری است. از دوچرخه تنها برای بچه ها استفاده نمی‌شود بلکه خیلی از بزرگسالان اقدام به دوچرخه سواری در طول روز می کنند، حتی جالب است بدانید که برخی از افراد با دوچرخه به محل کار می‌روند. اگر دوچرخه شما را سرقت کنند چه راهکاری برای پیدا کردن وسیله خودتان دارید ؟

در ادامه به سه تا از بهترین ابزارهای مناسب برای جلوگیری از سرقت دوچرخه پرداختیم با گروه جی پی اس خودو همراه باشید.

ردیاب دوچرخه  هوشمندانه ترین راه پیشگیری از سرقت

راهکار مناسب واساسی که می تواند تا ابد خیال دارنده وسیله نقلیه مانند دوچرخه را راحت کند، ردیاب ماهواره ای است.عملکرد جی پی اس ها در موتور و دوچرخه مشابه است. به کمک دستگاه کوچک جی پی اس که می توانید آن را در هر جایی از دوچرخه پنهان کنید، در زمان سرقت یا هر واقعه ناگوار دیگری اطلاعات جغرافیایی دوچرخه برای مالک ارسال می شود. همچنین در هر زمان می توانید از طریق اپلیکیشن وضعیت را چک کنید و دوچرخه خود را تحت نظر داشته باشید.

ردیاب دوچرخه چیست ؟

ردیاب یک وسیله کاملا ساده و کاربردی است که برای مسیریابی و ردیابی دوچرخه ها استفاده می‌شود. شاید تنها وسیله ای که برای جلوگیری از سرقت دوچرخه به ذهن تان می‌رسد خرید زنجیر و قفل دوچرخه باشد، اما برای تامین امنیت دوچرخه این کافی نیست، زیرا تمامی سارقان به راحتی قادر به باز کردن قفل دوچرخه هستند از این رو با خرید ردیاب در صورت سرقت دوچرخه از موقعیت دقیق آن مطلع شوید و به پلیس اطلاع دهید تا آنرا سریعا پس بگیرید.

با افزایش قیمت دلار و خودرو مسلما خیلی از افراد قادر نیستند ماشین بخرند از این رو ترجیح می‌دهند یک دوچرخه بخرند و با آن به تفریح بپردازند و علاوه بر این با این وسیله کم خرج به محل کارشان بروند.

 این یک فرهنگ کاملا خوب در کشور چین است که خیلی از مردم سالهاست از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه استفاده می‌کنند. انواع دوچرخه برای ورزشکاران و افراد عادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این بین شاید شما فکر کنید با خرید زنجیر و قفل دوچرخه کابوس سرقت را از سر سارقان دور کنید اما این کافی نیست و باید به فکر استفاده از ردیاب برای دوچرخه باشید.

جی پی اس دوچرخه

قفل و زنجیر، قدیمی ترین راه پیشگیری از سرقت دوچرخه

همه ما حداقل یک بار تجربه گم کردن ابزار و وسایل مهم خود را داریم. این اتفاق باعث می شود از آن به بعد همیشه دغدغه از دست دادن آن‌ها را داشته باشیم.در سالهای قبل بهترین راه حل برای پیشگیری از سرقت دوچرخه، استفاده از زنجیرو یک قفل کتابی بود.با مرور زمان سارقین حرفه ایی تر از قبل شدند و با وجود ابزارهای مختلف، بریدن قفل یا زنجیر دیگر به سختی گذشته نیست.همچنین  با گذشت زمان شاهد نسل های جدیدی از دزدگیر ها  هستیم . با خرید ردیاب ارزان تا ابد از بابت امنیت دوچرخه خود خیالتان راحت باشد.

قفل و زنجیر  بری جلوگیری از سرقت دوچرخه

استفاده از دزدگیر، راهکار مناسب برای پیشگیری از سرقت دوچرخه

معمولا کمتر واژه دزدگیر دوچرخه به گوش  کسی می خورد همه دزدگیر را وسیله ای برای ماشین های سواری و موتورها می دانند، اما باید بدانید دزدگیرهای ویژه ای برای دوچرخه نیز وجود دارد. برای مثال دزدگیرهای ماهواره ای به دلیل استفاده از جی پی اس در هر لحظه اتفاقات را به مالک دوچرخه از طریق اپلیکیشن های گوشی که با ردیاب تنظیم شده، گزارش می دهد.دزدگیرهای ماهواره ای صرفا به وسایل نقلیه محدود نمی شود حتی خیلی از دامداران و صاحبین حیوانات خانگی از ردیاب های ماهواره ایی استفاده می کنند. قیمت جی پی اس حیوانات همانند ردیاب های شخصی است و تفاوت چندانی ندارد.

دزدگیر دوچرخه

گذاشتن دوچرخه در مکان های امن، یک راه حل برای پیشگیری از سرقت

اگر قصد دارید در کنار خیابان توقف کنید، دوچرخه خود را در کنار سایر وسایل نقلیه بگذارید. یک دوچرخه تک و تنها در یک خیابان به اندازه کافی برای سارقین  وسوسه برانگیز است. همچنین از گذاشتن دوچرخه در کوچه های خالی از سکنه و اطراف پارک های نیز خودداری کنید.

 

استفاده از دزدگیر، پیشگیری از سرقت دوچرخه

قیمت جی پی اس خودرو  در مقایسه با هزینه خرید دوچرخه  بسیار ناچیز است .شاید استفاده از دزدگیر برای دوچرخه روش منطقی و معقول نباشد، ولی  دزدگیر ها ابزارهای بسیار کاربردی برای  جلوگیری از سرقت وسیله  است.

دزدگیر هایی که دارای جی پی اس هستند، تمامی اتفاقات را ثبت و به مالک گزارش می دهند. ردیاب های مناسب برای دوچرخه ها آهنربایی شارژی اند و باید در یک مکان مناسب متصل شوند. نکته قابل توجه این که برخی از ردیاب ها ظرفیت باتری بالاتری دارند و بیشتر می توانند انرژی الکتریسیته را نگه دارند.

 

جای امن برای جلوگیری از دزدی دوچرخه

خرید ردیاب برای دوچرخه از جی پی اس خودرو

در هر صورت امکان دزدی دوچرخه  مانند تمام وسایل نقلیه دیگر امکان دارد.با کمک جی پی اس  به همراه قفل و زنجیر می توانید احتمال دزدی را کاهش دهید.هرچند در روشی مانند استفاده از ردیاب ماهواره ای بعد از سرقت دوچرخه می توانید  مجدد وسیله خود را پیدا کنید.

برای خرید ردیاب دوچرخه و کسب اطلاعات بیشتر  با شماره های اعلام شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.مشاورین جی پی اس خودرو  در بخش فروش و پشتیبانی  پاسخگو و راهنمای شما عزیزان هستند.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.2 از 15 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *