جی پی اس خودرو

مقایسه امکانات برخی ردیاب ها

3042 بازديد
1397/09/14
کپی شد

هنگام خرید ردیاب متقاضیان باید ابتدا مورد استفاده خود را به خوبی مشخص کنند ، سیستم موقعیت یابی جهانی یا همان  ردیاب های خودرو ، نوعی دستگاه های قابل حمل هستند که به مدیران ناوگان، والدین و صاحبان وسیله نقلیه اجازه می دهد اتومبیل و کامیون خود را نظارت و ردیابی کنند. جی پی اس یا ردیاب خودرو در زمان واقعی برای اتومبیل ها قادر به ارائه سرعت و داده های موقعیت مکانی هستند، در حالی که گزینه های ارزان تر این نوع اطلاعات را برای استفاده بعدی ضبط می کنند. با برخی از ردیابهای خودرو ،حتی ممکن است هشدارهای در لحظه را تنظیم کنید تا هر زمان که راننده سرعت غیر مجاز رفت یا انحراف از یک منطقه خاص صورت گرفت به شما هشدار دهد.

برای نمونه گروه تجاری جی پی اس خودرو 9 مدل دستگاه ردیاب متفاوت را ارایه میکند تا متقاضی بتواند با توجه به اولویت هایش ردیاب مورد نظر خود را تهیه کند.

برخی از این مدل ردیاب ها عبارتند از  IR160 ، IR69 ، IR230 ، IR1500 

برای مثال کسانی که برای فرد (کودک،سالخورده و افراد مبتلا به آلزایمر) یا برای موجودات زنده(حیوانات خانگی) یا وسایل مانند (کیف لب تاپ یا کیف سامسونت) نیاز به ردیاب دارند، میتوانند ردیاب های شخصی IR160 , IR150   استفاده کنند.

که این دو مدل در قیمت و میزان نگهداری شارژ با یکدیگر متفاوتند و متقاضی با توجه به امکانات این دو هزینه مورد نظرش یکی از این دو ردیاب را انتخاب کند.

جی پی اس شخصی کوچک IR150

اما کسانی که متقاضی ردیاب برای ماشین خود میابشد میتوانند از ردیاب مدل های IR69 یا IR59 یا IR230 استفاده کنند که این مدل ردیاب ها از نظر کیفیت – دوام باطری داخلی – امکانات جانبی با یکدیگر متفاوت هستند و بسته به اینکه متقاضی کدام یک از این ویژگی ها می باشید می توانید مدل ردیاب خود را انتخاب کنید.

ردیاب نظامی آهنربای IR1500 پیشرفته ترین ردیاب مگنتی در دنیاستکه ضد آب و ضد ضربه می باشد.این ردیاب با شارژدهی یکساله خود میتواند بدون استفاده از سیم کشی، زیر خودرو چسبیده و روشن مانده و تمامی مسیرهای طی شده را به کاربر گزارش کند.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وقتتون به خیر..
    سگ دوستم و که ردیاب به قلاده‌اش وصل شده بود و دذدیدن و ردیاب و هم با قلاده اش پاره کردن و انداختن وسط خیابون. منم یک سگ خیلی بازیگوش دارم و چند روزه خیلی نگران گم شدن یا دذدیده شدنشم! خواستم ببینم شما چه ردیابی و به من پیشنهاد میدین که خیلی خیلی ابعاد کوچیکی داشته باشه و اگه دذدی دستش به سگم رسید متوجه وجود ردیاب نشه..در ضمن کیفیتش هم خیلی برام مهمه که تا چند روز شارژ داشته باشه و فاصله زیادی و‌ هم جوابگو باشه..

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی وقت بخیر
      از حادثه ای که برای شما پیش آمده بسیار متاسفیم. همان طور که شما هم به درستی اشاره کردید استفاده از یک ردیاب مناسب می تواند به امنیت و حفاظت از حیوان خانگی شما کمک کند. ما برای حیوان خاگی شما جی پی اس حیوانات را پیشنهاد می کنیم. این ردیاب قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند امنیت کامل حیوان خانگی شما را تامین کند. برای دریافت اطلاعات محصول کافی است به صفحه ردیاب مراجعه یا با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس حاصل کنید.