جی پی اس خودرو

ردیاب کندوی عسل، راهکار مراقبت از کندو دارها

859 بازديد
1399/06/23
ردیاب کندوی عسل
کپی شد

کاربردهای ردیاب دیگر صرفاً به خودرو محدود نمی‌شود. بسیاری از مواقع هوشمندی کاربران دیگر کاربردهای ردیاب را حتی به فروشندگان نشان می‌دهد. ما پیش در جی پی اس خودرو، برخی از داستان‌های واقعی مشتریان خود را بیان کردیم. در این مقاله هم یک تجربه فراموش‌نکردنی از استفاده نوین ردیاب را بررسی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ادامه مقاله و آشنایی بیشتر با کاربردهای متنوع ردیاب همراه جی پی اس خودرو باشید.

عسل، محصول مقوی و گران‌قیمت

بیشتر افراد با خواص عسل آشنا هستند. عسل محصولی بسیار مقوی است که کاربردهای غذایی و دارویی فراوانی دارد. قیمت عسل نیز گران است. در حقیقت می‌توان گفت عسل طبیعی، به دلیل خواص بی‌نظیرش قیمت بالایی هم دارد. از طرف دیگر بسیاری از افراد به دلیل ضعف سیستم ایمنی اقدام به مصرف عسل می‌کنند. این مسئله نیز بر اهمیت عسل افزوده است. شاید بد نباشد که بدانید که قیمت خود کندوی عسل هم بسیار بالا است.

قیمت ردیاب کندوی عسل

زنبورداری، شغلی پر چالش و استرس

شاید تا اینجا هنوز متوجه داستانی که می‌خواهیم تعریف کنیم، نشده باشید. داستان ما مربوط به یک زنبوردار زحمت‌کش و شریف است. زنبورداری یک شغل پر چالش و پراسترس است. مراقبت از زنبورها، جلوگیری از ایجاد بیماری و در نهایت برداشت عسل همه و همه را می‌توان از چالش‌های این شغل به‌حساب آورد. از طرف دیگر قیمت بالای عسل و هر کندو نیز موجب شده زنبورداران با مشکلاتی مثل سرقت نیز مواجه باشند. طبیعتاً در این شرایط زنبورداران به دنبال بهترین راه تأمین امنیت خود هستند.

سارقی که زنبورداران منطقه سبلان را کلافه کرده بود

داستان ما زمانی شروع شد که یکی از زنبورداران منطقه سبلان برای تشکر به دفتر جی پی اس خودرو مراجعه کرد. این زنبوردار عزیز با استفاده نوین از جی پی اس، حتی خود ما را هم شگفت‌زده کرد. در ادامه داستان را از زبان ایشان می‌خوانید.

من یک زنبوردار در منطقه سبلان هستم. منطقه‌ای که زنبورداران زیادی دارد و یکی از منابع اصلی درآمدزایی مردم منطقه، پرورش زنبور و تولید عسل است. متأسفانه از چند سال قبل با مشکل سرقت کندوها و همچنین عسل مواجه بودیم. عسلی که به‌سختی و با صرف هزینه زیاد تولید می‌شود، یک‌شبه به سرقت می‌رفت. خود من هم‌بارها طعمه سارقین شدم. حتی پیگیری‌ها و تلاش‌های پلیس هم چندان جواب نداد و سارقان به فعالیت خود ادامه می‌دادند. همه‌چیز به همین ترتیب ادامه داشت تا من از طریق یکی از دوستانم با جی پی اس خودرو آشنا شدم.  

ردیاب عسل، وسیله فراتر از تأمین امنیت خودرو

دوست من برای جلوگیری از سرقت ماشینش یک ردیاب خریده بود. پس از آشنایی با جی پی اس خودرو تماس گرفتم و چند جی پی اس آهنربایی سفارش دادم. ابتدا فکر نمی‌کردم این ردیاب‌ها بتواند مشکل من را برطرف کند. در حقیقت این آخرین راه‌حلی بود که به ذهنم می‌رسید. با خرید ردیاب عسل، جی پی اس ها را در زیر کندوها نصب و فعال کردم.

پیدا کردن کندوی عسل

بالاخره سارقان به چنگ قانون افتادند

من همیشه پس از ترک زنبورداری، به خانه برمی‌گشتم. چند روز پس از خرید ردیاب‌ها و نصب آن‌ها نیز وقتی شب به خانه برگشتم و به سراغ پنل ردیابی رفتم، متوجه شدم کندوها در حال جابه‌جایی هستند. همان‌جا متوجه شدم که حربه من کارگر شده است. با دقت مسیر حرکت را دنبال کردم و به انباری کوچک در اطراف شهر رسیدم. همان شب به پلیس مراجعه کردم و تمامی اطلاعات را در اختیار پلیس گذاشتم. با سرعت و شدت عمل پلیس، صبح همان شب به انبار رفتیم. با واکنش سریع پلیس، سارقان به دام افتادند. شاید بد نباشد که بگویم به‌جز من، تعداد بسیار زیادی کندو و محصول عسل از سایر همکارانم نیز در انبار وجود داشت. وقتی همکاران هم متوجه موضوع شدند، از من بسیار تشکر کردند. در حقیقت همین ردیاب عسل ساده، جلوی سارقان را گرفت و به دزدی‌های چندساله منطقه پایان داد.

ردیاب عسل، ایده‌ای که کارساز شد

وقتی این زنبوردار عزیز داستان استفاده خود از ردیاب را بیان کرد، ما نیز در دفتر جی پی اس خودرو به هوش و ایده خلاقانه او آفرین گفتیم. البته قبلاً هم بارها مشتریان ما از ردیاب استفاده کرده بودند. اما ایده این زنبوردار بسیار خلاقانه بود و توانسته بود یکی از مشکلات همیشگی زنبوردارها را حل کند.

ردیاب عسل

قیمت ردیاب کندوی عسل چقدر است؟

شاید با خواندن داستان این زنبوردار، این سؤال برای شما هم پیش‌آمده باشد که قیمت ردیاب کندوی عسل چقدر است؟ در اینجا باید به یک نکته مهم اشاره کنیم. ما ردیابی ویژه‌ای به اسم جی پی اس کندوی عسل نداریم. در حقیقت «ردیاب کندوی عسل» یک استفاده خلاقانه از جی پی اس معمولی است. معمولاً از ردیاب‌هایی مثل جی پی اس مغناطیسی می‌توان به ردیاب کندوی عسل استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت و انتخاب ردیاب مناسب می‌توانید با جی پی اس خودرو تماس بگیرید.

ردیاب دستگاهی برای همه افراد و مشاغل

در این مقاله داستان جذاب یک زنبوردار که به کمک ردیاب عسل توانسته بود مشکل دزدی کندوها و عسل را حل کند، را بیان کردیم. این داستان واقعی نشان می‌دهد که جی پی اس می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای امنیتی کامل مشاغل و افراد را فراهم کند.

در انتهای مقاله پیشنهاد می‌کنیم اگر شما نیز می‌خواهید در دام سارقان نیفتید، همین امروز با جی پی اس خودرو تماس بگیرید. جی پی اس خودرو امکان خرید انواع جی پی اس از ردیاب‌ شخصی تا موقعیت‌یاب های اتومبیل را فراهم کرده است. شماره تلفن 28426383 – 021 پل ارتباطی شما با کارشناسان فروش جی پی اس خودرو است. همکاران ما شما را تا خرید بهترین ردیاب و تأمین کامل امنیت اتومبیل همراهی می‌کنند.

سوالات متداول مشتریان

01ردیاب زنبور عسل چیست؟

جی پی اس زنبور عسل، تفاوتی با ردیاب معمولی ندارد. در حقیقت به ردیابی که برای مراقبت از کندوها استفاده می شود، جی پی اس کندوی عسل می گویند. 

02ردیاب کندوی عسل چه کاربردی دارد؟

محصول عسل و خود کندوی عسل قیمت بالایی دارد. این مساله موجب به سرقت رفتن دسترنج زنبورداران می شود. به کمک جی پی اس، می توان امنیت کامل زنبوردارها را تامین کرد. 

03آیا واقعا می توان با کندوی عسل امنیت زنبوردارها را تامین کرد؟

بله، با کلیک بر روی همین صفحه می توانید داستان واقعی استفاده از ردیاب کندوی عسل که موجب به دام افتادن سارقین منطقه سبلان شد را مطالعه بفرمایید. 

04از کجا می توان یک ردیاب کندوی عسل تهیه کرد؟

ما در سایت جی پی اس خودرو امکان تهیه انواع ردیاب از جمله جی پی اس شخصی، ردیاب کندوی عسل و سایر موقعیت یاب ها را فراهم کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.7 از 13 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *