جی پی اس خودرو

ردیاب فرکانسی، آشنایی با فناوری مدرن فرکانس یاب جی پی اس

2365 بازديد
1399/04/21
ردیاب فرکانسی چیست؟
کپی شد

در سال های اخیر گرایش افراد به سمت سیستم های مدرن امنیتی افزایش پیدا کرده است. یکی از بهترین سیستم ها جی پی اس است. سیستم امنیتی ردیاب ها بسیار قوی بوده و طبق آخرین تکنولوژی ها نیز به روز می شود. در این مقاله به ویژگی های ردیاب های فرکانسی می پردازیم، اگر شما هم از اشخاصی هستید که امنیت خود، خانواده و اشیا قیمتی برایتان مهم است با جی پی اس خودرو همراه باشید.َ

روش کار با ردیاب فرکانسی؛ عملکردی بر پایه جی پی اس، بهترین فناوری امنیتی 

جی پی اس مخفف کلمه سیستم موقعیت یابی جهانی است. GPS، سامانه ای است که با استفاده از تعدادی ماهواره، جهت یابی می کند. هنگام استفاده از جی پی اس، درخواست شما به ایستگاه های زمینی منتقل می شود و طی فرآیندی بسیار پیچیده، موقعیت مشخص شده به گوشی یا رایانه همراه تان ارسال می شود. به طور کلی اساس کار جی پی اس، ارسال سیگنال های رادیویی با فرکانس بالا و به طور پیوسته است که زمان و مکان ماهواره را نسبت به زمین مشخص می کند. با توجه به قابلیت هایی که تکنولوژی جی پی اس دارد بسیاری از افراد برای جلوگیری از سرقت اقدام به خرید جی پی اس می کنند.  

روش کار با ردیاب فرکانسی، ردیابی از طریق فرکانس های ماهواره ایی و رادیویی

GNSS، فناوری وام گرفته شده از اندروید 

GNSS مخفف کلمات Global Navigation Satellite System  است به این معنی که به گیرنده های کوچک که در گوشی های موبایل یا دستگاه های GPS  وجود دارند اجازه میدهد تا طول و عرض جغرافیایی خود را با کمترین خطا با دقت چند متر مشخص کنند . تکنولوژی مانند دستگاه ردیاب مخفی  با کمک امواج رادیویی بین دستگاه و ماهواره کار میکند.

تکنولوژی GNSS به منظور استفاده در سیستم های ماهواره ای ناوبری جهانی در اندروید ساخته شده است.در حال حاظر تکنولوژی GPS  یا همان سامانه موقیعیت یاب جهانی تمام فعال متعلق به آمریکا زیر نظر کمپانی Navstar  است کشور روسیه نیز در حال تقویت سامانه Glonass  با اهداف نظامی و تجاری است.
کشور چین نیز پیش از این اعلام کرده بود که تا سال 2015 میلادی سیستم ناوبری جهانی خود را (GNSS) با موقغیت یاب محلی Beidou  ترکیب میکند . اروپا نیز از این قافله عقب نمانده است و اعلام کرده که در حال توسعه سیستم ناوبری خود تحت عنوان  Galileo است. GNSS  ها بر اساس میزان دقتی که دارند به دو دسته GNSS.1 و GNSS.2 تقسیم می شوند: 
1. GNSS  نسل اول :ترکیبی است از GPS  با GBAS  به منظور کاربرد های نظامی و غیر نظامی استفاده می شود. 
2.GNSS  نسل دوم :  به منظور کاربرد غیر نظامی استفاده میشود.

ردیاب فرکانسی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه فرکانس یاب پیشرفته و حرفه ‌ای با قابلیت پیدا کردن انواع فرکانس‌ها و سیگنال‌های جاسوسی قادر به پیدا کردن لنز انواع دوربین فیلم‌ بردرای و عکاسی است. دستگاه فرکانس‌ یاب می تواند جهت ارسال سیگنال و قدرت آن را پیدا کرده و به همین خاطر به کمک آن می‌توان انواع وسایل شنود و جاسوسی مخفی شده در اتاق، خودرو را به راحتی پیدا کرد. ردیاب فرکانس قابلیت پیدا کردن دوربین را دارد. اگر محیط اطراف شما  نیاز به تحت نظر داشتن اشیا گران قیمت در محیط کسب و کار را دارد پیشنهاد می کنیم  با خرید جی پی اس از امنیت محیط مورد نظرتان اطمینان کافی داشته باشید.

فرکانس ‌یاب بسیار سبک و قابل حمل و در ضمن دارای آنتن کشویی برای جست ‌و‌جو با مسافت بیشتر است. خوشبختانه امروز در اکثر مدل ها و حتی  ارزانترین ردیاب خودرو آهنربایی نیز از این فناوری استفاده می کنند. 

ردیاب فرکانسی چیست؟ ردیاب بی سیم مخصوص کاربران حرفه ای

میزان دقت جی پی اس چقدر است؟ آشنایی با نحوه کار با ردیاب فرکانسی

ماهواره های جی پی اس فرکانس های خود را با قدرت خیلی بالایی در فضا پخش می کنند. برای دریافت فرکانس ها به عواملی مانند موقعیت جغرافیایی که ماهواره در آن قرار دارد، شرایط جوی و کیفیت دستگاه گیرنده بستگی دارد. برای ردیابی خودرو ها نیز ارزان ترین ردیاب خودرو ها هم کیفیت و دقت مناسبی دارند. تلفن های هوشمند مجهز به GPS معمولاً در شعاع 4.9 متری (16 فوت) در فضای باز دقیق هستند. در بعضی از مواقع با نزدیک شدن دستگاه به تونل یا پل ها دقت جی پی اس ضعیف می شود.

کاربران حرفه ای برای آنکه در مواقع اظطراری به مشکل بر نخورند، دقت جی پی اس را با گیرنده های دو فرکانس تقویت می کنند. کاربران با این روش می توانند موقعیت یابی در زمان واقعی را در چند سانتی متر و اندازه گیری های طولانی مدت در سطح میلی متر را فعال کنند. فروش و خرید انواع ردیاب فرکانسی در جی پی اس خودرو

خرید انواع ردیاب فرکانسی و جدیدترین مدل‌های ردیاب از جی پی اس خودرو

شاید شما هم از ربودن ماشین و یا لوازم ارزشمند خود یا عزیزانتان خاطره‌های تلخی به یاد داشته باشید. اتفاقی که باعث شده سرمایه و پس انداز شما را یک شبه از بین ببرد. دستگاههای جی پی اس برای صاحبان اتومبیل ‌ها و افرادی که لوازم ارزشمند دارند به عنوان یک نیاز اساسی و مهم احساس می‌شود چرا که این ابزار مهم با قیمت ارزان و کارایی ارزشمندی که دارد توانسته به راحتی جلوی ربوده شده ماشین و سایر لوازم گران قیمت را خواهد گرفت.

جی پی اس ها یکی از امکانات قابل توجه دستگاه های ردیاب به حساب می آیند و در بیشتر مواقع دارای یک دستگاه جدگانه نیستند. این دستگاه ها برای حفظ امنیت اشخاص و همچنین لوازم ارزشمند، کاربرد مهمی دارند و این روزها به عنوان یکی از لوازم مهم و ضروری از آن ها نام برده می شود. جی پی اس می تواند کاربری های متفاوتی متناسب با نیاز شما داشته باشد. برای خرید انواع جی پی اس می توانید با شماره 22410328 -021 تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی جی پی اس خودرو پاسخگوی سوالات شما هستند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 4 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *