جی پی اس خودرو

همه چیز درباره ردیاب حیوانات خانگی و کاربردهای آن

2160 بازديد
1399/01/07
ردیاب حیوانات خانگی
کپی شد

بسیاری از افراد دارای حیوانات خانگی مثل سگ و گربه هستند. بسیاری دیگر نیز علاقه مند به نگهداری از این حیونات هستند ولی نگران امنیت و دغدغه های نگه داشتن یک حیوان خانگی هستند. یکی از وسایلی که می تواند در تامین امنیت و نگه داری بهتر از یک حیوان خانگی به ما کمک کند، ردیاب حیوانات خانگی است. در این مقاله می خواهیم به بررسی دستگاه ردیاب حیوانات خانگی برای حیواناتی مثل سگ و گربه بپردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه جی پی اس خودرو باشید.

ردیاب حیوانات چیست؟

پیش از اینکه به خرید جی پی اس حیوانات فکر کنیم، بهتر است با این دستگاه آشنایی کامل داشته باشیم. ردیاب حیوانات خانگی یک دستگاه کوچک است که امکان موقعیت یابی دقیق حیوان را برای کاربر فراهم می کند. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران گم شدن حیوان خانگی باشیم.

ردیاب حیوانات خانگی

به طور کلی همه جی پی اس ها با ماهواره های در حال گردش به دور زمین ارتباط دائمی دارند. به کمک سیگنال ها و اطلاعات رد و بدل شدن میان ماهواره و دستگاه ردیاب امکان موقعیت یابی دقیق فراهم می شود. فناوری جی پی اس ابتدا کاربرد نظامی داشت اما بعدها همه صنایع را تحت تاثیر خود قرار داد. به دلیل کاربردهای زیاد، کاربران زیادی از ردیاب حیوانات خانگی برای مراقبت از سگ و گربه خود استفاده می کنند.

دستگاهی که از گم شدن حیوان خانگی جلوگیری می کند

در سال های آگهی های زیادی درباره گم شدن حیوانات خانگی در فضای مجازی دست به دست می شود. بسیاری از افراد علاقه دارند با سگ و گربه خود به هواخوری بروند و کمی قدم بزنند. معمولا در شلوغی کلان شهرهایی مانند تهران امکان گم شدن حیوان خانگی بسیار بالا است. اما با داشتن یک ردیاب حیوان خانگی می توان بدون دغدغه از حیوانات خانگی مراقبت کرد. معمولا حیواناتی مثل سگ یا گربه خانگی قیمت بالایی دارند و گم شدن آن ها ضربه سنگینی است.

ردیاب حیوانات خانگی

جالب است بدانید یکی از کاربردهای اصلی ردیاب پرسنلی افراد نیز کمک به افراد سالخورده و ناتوان است. در حقیقت ردیاب می تواند مانند یک همراه عمل می کند و به همه کمک می کند تا راه خود را گم نکنند. این مساله در خصوص کودکان و بیماران نیز صادق است.

سه نوع ردیابی که برای حیونات خانگی کاربرد دارند

در بازار انواع مختلفی از ردیاب های حیوانات وجود دارند. برخی از افراد ترجیح می دهند از جی پی اس شخصی به عنوان ردیاب حیوانات استفاده کنند. جی پی اس های شخصی مناسب حیوناتی است که در خانه نگهداری می شوند و تحرک زیادی ندارند. از دیگر جی پی اس های موجود می توان به جی پی اس زیرپوستی حیوانات اشاره کرد. از جی پی اس زیرپوستی برای پرنده ها و انواع حیوانات وحشی گران قیمت استفاده می شود. رایج ترین ردیاب حیوانات، جی پی اس قلاده ای است. این جی پی اس به شکل یک قلاده به گردن حیوان وصل می شود و از آن ها مراقبت می کند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع جی پی اس ها مثل جی پی اس خودرو به صفحه ردیاب خودرو و همه چیز درباره آن مراجعه بفرمایید.

ردیاب حیوانات خانگی و کاربردهای آن

سایر کاربردهای ردیاب حیوانات خانگی

ردیاب حیوانات خانگی صرفا برای سگ یا گربه و دیگر حیوانات خانگی استفاده نمی شود. برخی افراد در محل زندگی خود از اسب های گران قیمتی نگه داری می کنند. در این مواقع نیز استفاده از جی پی اس شخصی به حفظ امنیت این حیوانات کمک می کند. معمولا افرادی که باشگاه های پرورش اسب هم دارند برای تامین امنیت دارایی های ارزشمند خود از جی پی اس حیوانات استفاده می کنند. معمولا در گاوداری ها نیز به صورت دسته جمعی از انواع ردیاب حیوانات استفاده می شود. در این مواقع ردیاب به جز تعیین موقعیت، اطلاعات رفتاری و سلامتی حیوان را نیز نگه داری می کند. این امر در گاوداری ها برای رصد وضعیت گاو ها ضروری است.

چه نکاتی را در خرید ردیاب حیوانات رعایت کنیم؟

همان طور که اشاره کردیم انواع مختلفی از ردیاب حیوانات در بازار وجود دارد. در خرید ردیاب حیوانات هم مثل سایر وسایل الکترونیکی باید نکات خاصی را رعایت کنیم. اولین نکته ای که در خرید ردیاب باید به آن توجه داشت، پشتیبانی و دقت جی پی اس است. همه ردیاب ها از یک سیم کارت استفاده می کنند و معمولا اپلیکیشن خاص خود را نیز دارند. بنابراین در هنگام خرید باید به این نکته دقت کنیم که اپلیکیشن ردیاب با گوشی ما سازگار باشد. البته در این مورد جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه سازندگان معمولا سازندگان ردیاب اپلیکیشن ردیابی را برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه می کنند. اما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید حتما با اپلیکیشن به طور کامل آشنا شوید و کمی با آن کار کنید.

جی پی اس حیوانات خانگی

جی پی اس حیوانات خانگی چه امکاناتی را عرضه می کنند؟

جی پی اس حیوانات خانگی امکانات متفاوتی دارند. یکی از امکانات انواع ردیاب حیونات خانگی تعریف محدوده امن است. با تعریف محدوده امن در صورت خروج حیوان از این محدوده هشداری ارسال می شود. منطقه امن می تواند چند خیابان یا یک محله در نزدیکی زندگی خودتان باشد. به این ترتیب امکان گم شدن حیوان بسیار کم می شود. همچنین اطلاعات رفت و آمد های حیوانات خانگی بر روی ردیاب ذخیره می شوند. این اطلاعات شامل نقشه و موقعیت های جغرافیایی است. به کمک این اطلاعات می توان بهتر از حیوان خانگی مراقبت کرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با امکانات مختلف جی پی اس به صفحه gps مغناطیسی خودرو مراجعه بفرمایید.

خرید انواع ردیاب حیوانات خانگی از جی پی اس خودرو

در این مقاله به بررسی انواع ردیاب حیونات خانگی پرداختیم. همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم افراد بسیاری از حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه مراقبت می کنند. با خرید ردیاب حیوانات خانگی می توان به بهترین نحو از حیوان خانگی مراقبت کرد. در انتهای مقاله پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع جی پی اس حیوانات با شماره های اعلام شده در سایت جی پی اس خودرو تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *