جی پی اس خودرو

ردیاب یا دزدگیر تصویری اچ سی کراس، بهترین راه برای پیشگیری از سرقت خودرو چیست

1910 بازديد
1399/09/22
معرفی بهترین ردیاب اچ سی کراس
کپی شد

اچ سی کراس یک خودروی شاسی بلند چینی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه این خودرو از امکانات خوبی برخوردار است اما سیستم ضد سرقت قوی و قابل اعتمادی ندارد. همین موضوع باعث می‌شود تا به راحتی مورد سرقت دزدان قرار بگیرد. عده‌ای با نصب دزدگیر تصویری اچ سی کراس برای پیشگیری از سرقت خودرو اقدام می‌کنند اما متاسفانه سارقان این روزها حرفه‌ای‌تر از گذشته هستند.

با توجه به اینکه مختل کردن عملکرد سیستم دزدگیرها برای سارقین کاری ساده و آسان است، بهترین راهکار برای پیشگیری از سرقت خودروی اچ سی کراس چیست؟ در این مقاله از جی پی اس خودرو همراه ما باشید تا با مطمئن‌ترین روش پیشگیری از دزدیده‌ شدن اچ سی کراس آشنا شوید.

چرا باید از ردیاب برای تامین امنیت خودرو استفاده کنیم؟

دزدگیرها مدل‌ها و انواع مختلفی دارند ما دیگر برای پیشگیری از سرقت خودرو کافی نیستند. چون عملکرد آن‌ها را می‌توان به راحتی از کار انداخت. یکی از ابزارهایی که این روزها مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته ردیاب خودروست. ردیاب‌ها ابزارهایی‌اند که به وسیله ماهواره‌هایی که در ایستگاه‌های فضایی قرار دارند اتصال برقرار می‌کنند. این ردیاب‌ها با استفاده از فناوری GPS اقدام به ارسال اطلاعات و داده‌های کرده و موقعیت مکانی خودرو را به مالک اصلی آن اعلام می‌کنند.

ردیاب‌ها از امکانات بی‌نظیری مانند ارسال اطلاعات به‌صورت آنلاین و آفلاین، دستگاه شنود داخل ماشین، قابلیت خاموش شدن از راه دور و هزاران امکانات دیگر را دارند. با توجه به این امکانات بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت اچ سی کراس استفاده از ردیاب‌ است. چون حتی می‌توانید پیش از اینکه خودرو به سرقت برود از وضعیت و صداهای اطراف یا داخل خودرو مطلع شوید. شاید بپرسید بهترین مدل ردیاب برای اچ سی کراس شاسی بلند کدام است؟ در قسمت بعدی به پاسخ این سوال خواهید رسید.

ردیاب اچ سی کراس، بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت خودرو

کدام مدل ردیاب اچ سی کراس امنیت بیشتری دارد؟

اچ سی کراس یک خودروی خارجی است و بیشتر افراد تصور می‌کنند باید یک نوع مدل ردیاب خاص برای پیشگیری از سرقت این ماشین مورد استفاده قرار بگیرد. انتخاب مدل ردیاب برای اچ سی کراس یا هر نوع خودروی دیگری بستگی به میزان امکانات و قدرت ردیاب دارد. بنابراین در هنگام خرید ردیاب ماشین باید به ویژگی‌های و امکانات یک دستگاه جی پی اس باید توجه کنید. در ادامه این مطلب بهترین مدل‌‌های ردیاب برای اچ کی کراس را معرفی می‌کنیم تا آگاهی بیشتری نسبت به هر کدام از این مدل‌ها داشته باشید.

ردیاب‌های مگنتی، ضامن امنیت خودرو شما

ردیاب‌های مگنتی که به آهنربایی هم شناخته می‌شوند از بهترین مدل‌های ردیاب هستند. این ردیاب‌ها با اتصال به بدنه خودرو اطلاعات مورد نیاز را برای مالک اصلی ارسال می‌کنند. دلیل اصلی محبوبیت ردیاب‌های آهنربایی عدم نیاز به سیم کشی و اتصال راحت به خودرو است.

ردیاب‌های مگنتی باتری‌های بسیار قوی نیز دارند و تا مدت‌ها می‌توانند دستگاه را روشن نگه دارند. این ردیاب‌ها از استحکام بدنه محکمی برخوردارند و بر اثر ضربه و فشار دچار هیچ آسیبی نمی‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب‌های مغناطیسی قابلیت کار کردن در هر نوع آب‌و‌هوایی است. چون این ردیاب‌ها ضد رطوبت و ضد گرد و غبارند و در آب‌و‌هوای مختلف اطلاعات را به‌صورت کامل ارسال می‌کنند.

ردیاب‌ آهنربایی اچ سی کراس، قوی‌ترین مدل ردیاب در جهان

ردیاب‌های دیاگی، حرفه‌ای‌ترین مدل ردیاب خودرو

ردیاب‌های دیاگی یکی از بهترین نوع دزدگیر و ردیاب هوشمند خودرو به شمار می‌روند. این ردیاب‌ها با اتصال به قسمت داخلی خودرو شروع به فعالیت می‌کنند. ردیاب‌‌های دیاگی هم از ردیاب‌های بدون نیاز به سیم کشی به شمار می‌روند و با توجه به ابعاد کوچکی که دارند به راحتی نصب و مخفی می‌شوند. ردیاب‌های دیاگی قابلیت کار کردن در هر نوع آب‌وهوایی را دارند و برخی از آن‌ها مجهز به دستگاه‌های شنود هستند. با کمک دستگاه شنود شما می‌توانید به راحتی صدای اطراف و داخل ماشین را بشنوید.

ردیاب‌های فندکی، کوچک‌ترین و مخفی‌ترین مدل ردیاب در جهان

اگر به دنبال خرید یک ردیاب کوچک هستید که به راحتی در خودرو مخفی شود، پیشنهاد ما خرید دریاب فندکی است. این ردیاب‌ها از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با شارژهای فندکی خودرو ندارند اما قدرت بالایی در ارسال اطلاعات خودرو دارند. ردیاب‌های فندکی به سرعت نصب می‌شوند و برخی از آن‌ها مجهز به دستگاه شنود نیز هستند. این ردیاب‌ها حتی می‌توانند به‌صورت آفلاین اقدام به ارسال اطلاعات و معرفی موقعیت مکانی خودرو کنند.

نکته جالب در مورد ردیاب‌ها این است که فقط متعلق به خودرو نیستند. برخی از ردیاب‌ها را می‌توان به راحتی برای انواع خودروهای سنگین، اشخاص و حتی موتورسیکلت استفاده کرد. اگر قصد خرید و اطلاع از قیمت ردیاب موتور سیکلت را دارید وارد فروشگاه جی پی اس خودرو شوید و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

با کمک ردیاب فندکی امنیت خودرو اچ سی کراس را تامین کنید

ردیاب اچ سی کراس را از جی پی اس خودرو با ضمانت اصل بودن بخرید

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی در زمینه ردیاب اچی سی کراس در اختیار شما قرار دهیم. به‌یاد داشته باشید ردیاب‌ها علاوه‌بر امکانات و ویژگی‌های متعدد و متنوع، باید اصل باشند. شما می‌توانید انواع ردیاب اصل و باکیفیت را از فروشگاه جی پی اس خودرو خریداری کنید. کارشناسان این مجموعه به‌صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن 28426383 – 021 پاسخگوی سوالات شما در زمینه انواع ردیاب و نحوه عملکرد آن‌ها هستند.

سوالات متداول مشتریان

01آیا ردیاب های آهن ربایی برای خودرو اچ سی کراس مناسب هستند؟

بله این ردیاب ها را می توان به راحتی بر روی بدنه خودرو قرار داد و در اثر هیچگونه ضربه ای از خودرو جدا نمی شود .

02آیا ردیاب های دیاگی نیاز به سیم کشی داخلی دارند ؟

خیر، حسن این نوع ردیاب این است که نیاز به سیم کشی نداشته و به راحتی داخل خودرو پنهان می شود.

03ردیاب های فندکی خودرو دارای شنود هم هستند ؟

از جدید ترین ردیاب های خودرو مدل فندکی می باشد که علاوه بر ردیابی قابلیت شنود هم دارد و مالک می تواند صدا های اطراف را به راحتی کنترل کند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.7 از 24 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *