جی پی اس خودرو

راهنمای خرید ردیاب خودرو، بهترین انتخاب را انجام دهید

2029 بازديد
1399/04/29
راهنمای خرید ردیاب
کپی شد

در سال های اخیر اکثر افراد گرایش زیادی به استفاده از سیستم های مدرن امنیتی پیدا کرده اند. یکی از به روز ترین فناوری های امنیتی، ردیاب است. با توجه به این که سارقان روز به روز راه های پیشرفته تری جهت ارتکاب به جرم پیدا می کنند، در حال حاضر نصب ردیاب بهترین گزینه برای تامین امنیت بیشتر و پیشگیری از سرقت است. برای خرید ردیاب نیاز به مطالعه و تحقیق است چراکه ردیاب های متنوعی در بازار ایران وجود دارد. در ادامه به بررسی راهنمای خرید ردیاب خودرو می پردازیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

ردیاب، بهترین وسیله برای تامین امنیت 

ردیاب ها سیستم هدایت ناوبری هستند که با اتصال به ماهواره موقعیت مکانی شی یا شخص مورد نظر را اطلاع می دهند. در حقیقت یکی از بهترین اختراع های قرن بیست و یک ردیاب ها هستند. از مزیت ردیاب می توان به 24 ساعت فعال بودن دستگاه جی پی اس در تمام سراسر دنیا اشاره کرد. ردیاب درواقع سیستمی است که مکان یابی را برای افراد بسیار آسان کرده است. در حال حاضر اکثر کسب و کار ها از ردیاب ها استقبال می کنند. حدود سی و هفت سال پیش ردیاب ها برای مصارف نظامی و جاسوسی مورد استفاده قرار گرفته بودند ولی به مرور زمان تبدیل به یک سیستم همگانی برای استفاده عموم شد. امروزه ردیاب خوردو، جی پی اس شخصی، موقعیت یاب حیوانات و سایر موقعیت یاب ها نقش مهمی در زندگی پیدا کرده اند. 

راهنمای خرید ردیاب مناسب

راهنمای خرید ردیاب خودرو، نکاتی که باید به آن توجه کنیم 

در هنگام خرید ردیاب باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد. گارانتی، باتری، برد و قیمت از مهم ترین ویژگی های یک جی پی اس مناسب است. در ادامه مهم ترین نکاتی را که باید در خرید ردیاب خودرو به آن توجه کنیم را بررسی می کنیم: 

گارانتی و پشتیبانی، بهترین شرکت را انتخاب کنید 

شما اگر قصد خرید انواع جی پی اس  مانند ردیاب خودرو یا ردیاب کودک را دارید باید به پشتیبانی ومدت زمان گارانتی محصول توجه کنید. ردیاب ها جز محصولات خاصی هستند که نیاز به پشتیبانی و گارانتی حرفه ای دارند. بنابراین ردیاب مورد نظر خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید. از آن جاییکه ردیاب برای امنیت استفاده می شود، گارانتی ردیاب صرفا برای تعویض قطعه یا تعمیر قطعه ای نیست، چون ردیاب محصول فوق العاده مهمی است که اکثر مواقع با جان عزیزان شما مرتبط است. سنسورهای حساس، سرور پشتیبانی و سایر  لوازم امنیتی در عملکرد ردیاب تاثیر مستقیم دارند. به همین دلیل در هنگام خرید باید به خدمات پس از فروش شرکت نیز توجه کنیم. چراکه در صورت عدم پشتیبانی ممکن است با دردسرها و چالش هایی مواجه شویم.

انتخاب ردیاب مناسب برای اتومبیل

حافظه داخلی ردیاب، هیچ چیز نباید فراموش شود 

ردیاب ها علاوه بر آن که قابلیت نصب سیم کارت دارند، دارای حافظه داخلی نیز هستند. در بعضی ردیاب ها قابلیت نصب حافظه جانبی وجود دارد. پس از خرید جی پی اس یک پنل ردیابی در اختیار شما قرار می دهند تا اطلاعات ردیابی شخص یا اشیا خود را از آن طریق دریافت کنید. اطلاعاتی از قبیل مسیر های طی شده، موقعیت دقیق جغرافیایی و ورود یا خروج از محدوده تعریف شده را در اختیار شما قرار می دهد.

اطلاعات در حافظه بین 2 الی 3 سال ذخیره می شوند. وظیفه اصلی حافظه داخلی، ثبت و نگهداری اطلاعات در مواقعی که ردیاب شما در پوشش و محدوده تعریف شده، آنتن دهی مناسب ندارد و دسترسی به ردیاب از راه دور امکان پذیر نیست. در این مواقع تمام اطلاعات در حافظه داخلی ثبت می شود و پس از آن که ردیاب مجدد به محدوده تعریف شده باز می گردد تمام اطلاعات برای دارنده ی جی پی اس ارسال می شود. پس در زمان خرید حتما حافظه ی داخلی را جدی بگیرید.

دقت ردیاب، مهم ترین نکته هنگام خرید جی پی اس

مهم نیست به دنبال خرید جی پی اس کوچک ارزان باشید یا بخواهید یک ردیاب حرفه ای تهیه کنید، برد ردیاب را باید به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی خرید ردیاب در نظر گرفت. ردیاب ها جز با کیفیت ترین و به روز ترین تکنولوژی های دنیا هستند. در نتیجه دقت و ردیابی آنها در حد 5 متر و حتی کمتر است. برخی ردیاب ها برد بالاتری دارند که کاربری آن ها را افزایش می دهد. 

ویژگی های یک ردیاب مناسب برای خرید

ردیاب ها به چند مدل تقسیم می شوند؟ 

ردیاب ها را می توان از نظر کاربرد، محل نصب، جنس و بسیاری موارد دیگر تقسیم کرد. اما در یک تقسیم بندی کلی می توان ردیاب ها را به دو نوع سیمی و غیرسیمی تقسیم کنیم. 

ردیاب های سیمی، بدون نیاز به شارژ 

ردیاب های سیمی از رایج ترین ردیاب های موجود در بازار هستند. این ردیاب ها را می توان مستقیما به منبع برق ماشین متصل کرد. به این ترتیب دیگر نیازی به شارژ مجدد ندارند. البته باید توجه داشت که نصب ردیاب های سیمی نیاز به دانش فنی دارد. ردیاب های سیمی را می توان برای اکثر اتومبیل ها از خودروهای شخصی تا ماشین های سازمانی به سادگی مورد استفاده قرار داد. 

ردیاب های بی سیم، نصب سریع و آسان 

ردیاب های بی سیم نیز از محبوب ترین انتخاب کاربران هستند. این ردیاب ها بسته به ظرفیت باتری نیاز به شارژ دارند. از طرف دیگر این ردیاب ها را می توان بسیار ساده نصب کرد و نصب آن ها نیاز به هیچ دانش فنی خاصی ندارد. از طرف دیگر وزن کم، سهولت استفاده و دقت مناسب ردیاب های بی سیم را به یک ابزار همه کاره تبدیل کرده است. به طوری که علاوه بر استفاده در ماشین، می توان از ردیاب غیرسیمی به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد. 

خرید ردیاب از جی پی اس خودرو، مرکز فروش انواع ردیاب

آیا خرید ردیاب و جی پی اس برای همه افراد لازم است؟

تامین امنیت دغدغه همیشگی بشر است. ردیاب ها نیز با فناوری پیشرفته به خوبی توانسته اند، وظیفه تامین امنیت را انجام دهند. به همین دلیل اگر قصد تامین امنیت اتومبیل خود در بالاترین سطح را دارید، حتما از یک ردیاب استفاده کنید. در این مقاله به بررسی انتخاب یک ردیاب مناسب پرداخیتم. البته این راهنمای خرید ردیاب خودرو، صرفا برای اتومبیل نیست و می توان از اطلاعات آن برای خرید سایر ردیاب ها نیز استفاده کرد. اگر هنوز درباره انتخاب ردیاب مناسب دچار تردید هستید، می توانید با شماره28426383-021 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در جی پی اس خودرو می توانند به همه سوالات شما پاسخ دهند و شما را تا انتخاب یک ردیاب مناسب همراهی کنند. 

سوالات متداول مشتریان

01
این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4 از 2 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *