جی پی اس خودرو

هر چیزی که باید درباره دزدگیر پژو پارس بدانید را اینجا بخوانید

5202 بازديد
1399/11/11
بهترین دزدگیر پژو پارس چه مارکی است؟
کپی شد

تامین امنیت خودرو یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی است که مالکان خودرو دارند. با توجه به بالا رفتن آمار سرقت، خودروها حتی در پارکینگ‌های شخصی و اختصاصی هم امنیت ندارند و دزدیده‌ شدن آن‌ها موضوعی دور از تصور نیست. یکی دیگر از معضلات خودروهای داخلی مانند پژو پارس یا همان پرشیا ضعف در سیستم امنیتی است. به همین دلیل هر فردی بعد از خرید پرشیا یا خودروهای دیگر به سرعت برای تامین امنیت آن برنامه‌ریزی می‌کند.

یکی از پرکاربردترین ابزارها برای پیشگیری از سرقت خودرو نصب و استفاده از دزدگیر است. اما استفاده از دزدگیرها نیز مشکلات و امتیازهای خاص خودش را دارد. در ادامه این مقاله توضیح می‌دهیم که بهترین دزدگیر برای پژو پارس چیست و چگونه از سرقت آن جلوگیری می‌کند.

چند نوع دزدگیر برای پرشیا وجود دارد؟

سال‌های طولانی است که دزدگیرها نقش مهمی در پیشگیری از سرقت خودرو دارند. با توجه به نیاز کاربران هر روز مدل‌های مختلف و جدید دزدگیر با امکانات متنوع طراحی و وارد بازار می‌شود و قصد رقابت با جی پی اس خودرو را دارند. دزدگیرها عموما به سه نوع ساده، سیم کارتی و تصویری تقسیم می‌شوند. در قسمت‌های بعدی با عملکرد انواع دزدگیرها بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید ردیاب ارزان از جی پی اس خودرو

1- دزدگیرهای ساده،‌ ارزان‌ترین و قدیمی‌ترین مدل دزدگیر

در سال‌های نه چندان دور در هر ساعتی از  شبانه‌روز صدای آژیر دزدگیرها توجه همه را به خود جلب می‌کرد. این صدای آژیر متعلق به دزدگیرهای ساده بود. همین آلارم‌های بلند و ممتد جزو مهم‌ترین امکانات دزدگیرهای ساده محسوب می‌شدند. در اصل دزدگیرها با این صدای آژیر وظیفه فراری دادن دزدها را بر عهده داشتند.

به مرور زمان به دلیل مزاحمت‌ صدای آژيرها یا حساسیت بیش از حد سنسورها به این اعلان خطرها اهمیتی داده نمی‌شد و صدای آژیر را قطع می‌کردند. بعد از قطع کردن صدای آژیر دزدگیرها علنا کارایی نداشتند و به یک وسیله تزئینی یا به ابزاری برای قفل کردن درب خودرو تبدیل شدند.

2- دزدگیر سیم‌ کارتی، تامین امنیت خودرو با نصب سیم کارت

یکی دیگر از دزدگیر‌هایی که عملکرد پیشرفته‌تری نسبت به مدل‌های ساده دارند، دزدگیرهای سیم کارتی خودرو هستند. دزدگیرهای سیم کارتی به جای صدای آژیر از طریق تلفن همراه وضعیت خطر و نزدیک شدن سارقین به خودرو را به مالک اصلی اطلاع می‌دهند. آیا فکر می‌کنید دزدگیر سیم کارتی بهترین دزدگیر ماشین است؟ در جواب پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به ورود نسل جدید دزدگیرها به بازار، دزدگیرهای سیم کارتی هم انتخاب مناسب و کاملی برای پیشگیری از سرقت ماشین نبوده‌اند.

دزدگیر فابریک پژو پارس، بهترین انتخاب برای پرشیا

3- دزدگیر‌های تصویری یا دزدگیر هوشمند خودرو، جدیدترین نسل دزدگیرهای ماشین

پیشرفته‌ترین نسل دزدگیرها که تکنولوژی پیشرفته‌ای دارند دزدگیرهای تصویری هستند. ریموت این دزدگیرها در حدود یک کیلومتر برد دارند و تا شعاع یک کیلومتری اتفاق‌هایی مانند باز شدن درب، شکسته شدن شیشه‌ها، ضربه به خودرو و باز شدن کاپوت ماشین را به مالک اطلاع می‌دهند. اما اگر ریموت با ماشین بیشتر از یک کیلومتر فاصله داشته باشد این دزدگیر هم قابلیت 100 درصدی در پیشگیری از سرقت خودرو را ندارد.

به جرات می‌توان گفت یک ردیاب دیاگی ارزان و ساده عملکرد بهتری نسبت به دزدگیرهای مختلف برای پژو پارس دارد. شاید تصور کنید دزدگیر فابریک پژو پارس امکانات بیشتری دارد. اما بهتر است قسمت بعدی را مطالعه کنید تا با حقایق بیشتری روبه‌رو شوید.

دزدگیر فابریک پژو پارس بهتر است یا ردیاب خودرو؟

در این قسمت از مطلب می‌خواهیم به‌طورخلاصه برخی از تفاوت‌های بین ردیاب و دزدگیر فابریک پژو پرشیا را معرفی کنیم. در پایان این بررسی برای تامین امنیت خودروی خود تصمیم بهتری خواهید گرفت.

  • ردیاب‌ها بر پایه فناوری جی پی اس‌های ماهواره‌ای کار می‌کنند و دزدگیرها چنین امکاناتی را ندارند.
  • ردیاب‌ها در صورت قطع برق خودرو با استفاده از باتری مجزا به کارکرد خود ادامه می‌دهند. اما دزدگیرها به‌طورکامل از کار می‌افتند.
  • ردیاب‌ها قدرت ارسال موقعیت خودرو رو در هر فاصله‌ای دارند اما دزدگیرها چنین امکاناتی را ندارند.
  • ردیاب‌ها تا 6 ماه اطلاعات تردد خودرو را در سرورهای مرکزی ثبت و نگهداری می‌کنند. اما دزدگیرها توانایی انجام این کار را ندارند.
  • ردیاب‌ها تا 15 روز اطلاعات مسیرهای طی شده را ذخیره می‌کنند. اما دزدگیرها بعد از به سرقت رفتن خودرو دیگر کارایی ندارند.

بهترین دزدگیر ماشین برای پرشیا را از جی پی اس خودرو بخرید

بهترین ردیاب برای پژو پارس چه ردیابی است؟

با توجه به قیمت روزافزون خودور بهتر است به راه‌های مطمئن‌تری برای مقابل با سارقان فکر کنید. متاسفانه سرعت دزدها برای ایجاد اختلال در عملکرد دزدگیرها روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. اما خوشبختانه اگر اقدام به نصب ردیاب کنید سارقان کلا به این ابزار دسترسی نخواهند داشت. بنابراین امکان اختلال در عملکرد ردیاب تقریبا صفر درصد است. اگر تصمیم به استفاده از ردیاب برای پژو پارس خود دارید بهتر است با بهترین نوع ردیاب‌ها نیز آشنا شوید.

ردیاب مغناطیسی، سدی مطمئن در برابر سرقت پژو پارس

ردیاب‌های مغناطیسی جزو پر قدرت‌ترین ردیاب‌ها در جهان محسوب می‌شوند. از جی پی اس آهنربایی نظامی حتی برای خودروهای سنگین هم استفاده می‌شود. این ردیاب‌ها احتیاج به سیم‌کشی ندارند و همین موضوع باعث برتری آن‌ها شده است. ردیاب‌های نظامی به بدنه فلزی خودرو با کمک آهنرباهای قوی متصل می‌شوند و دیگر قابل تشخیص نیستند. جی پی اس آهنربایی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تامین امنیت پژو پارس به شمار می‌رود.

ردیاب فندکی، ارزان‌ترین ردیاب برای پیشگیری از سرقت پرشیا

ردیاب‌های فندکی به دزدگیرهای مخفی معروف‌اند. دلیلش هم این است که این ردیاب‌ها هیچ تفاوتی با فندک ماشین ندارند. به‌ عبارت دیگر چنانچه دزدان موفق به ورود به ماشین شوند ردیاب را از فندک خودرو تشخیص نمی‌دهند. ردیاب‌های فندکی به سادگی به سیستم برقی خودرو وصل می‌شوند و پس از روشن شدن اقدام به ارسال اطلاعات درباره موقعیت جغرافیایی خودرو می‌کنند. ردیاب‌های فندکی توانسته است به‌عنوان ردیاب خودرو ساینا، تیبا، ال نود و سمند بیشترین میزان فروش را به دست آورد.

ردیاب خودرو، بهترین دزدگیر ماشین و ضامن امنیت خودرو

ردیاب خودرو، بهترین دزدگیر ماشین و ضامن امنیت خودرو

در این مقاله درباره بهترین دزدگیر پژو پارس صحبت کردیم. حالا با نقص‌ها و ایراد‌های دزدگیر این ماشین آشنا شدیم. اکنون می‌دانیم ردیاب‌ها جایگزین مطمئن‌تری برای دزدگیرهایی هستند که کاربرد چندانی ندارند.

تنوع ردیاب‌ها به همین تعدادی که در این مقاله معرفی کردیم محدود نمی‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ردیاب‌ها می‌توانید با کارشناسان جی پی اس خودرو مشورت کنید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره‌های رایگان در زمینه معرفی بهترین مدل ردیاب برای خودرو شما هستند. از طریق تلفن 28426383 – 021 با ما تماس بگیرید. افتخار ما پاسخگویی به هم‌وطنان عزیزمان در سراسر ایران است.

سوالات متداول مشتریان

01عملکرد دزدگیر های سیم کارتی به چه صورت می باشد؟

این نوع دزدگیر به جای صدای آژیر از طریق تلفن همراه وجود هرگونه خطر را به مالک اصلی خودرو اطلاع میدهد.

02برد دزدگیر های تصویری تا شعاع چندکیلومتری قابلیت ارسال اطلاعات را دارد؟

این دزدگیر ها تا شعاع 1 کیلومتری اتفاق هایی مانند باز شدن درب خودرو ، شکستن شیشه ها و …. به مالک اطلاع می دهد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.3 از 49 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *