جی پی اس خودرو

میکرو جی پی اس چیست و در چه ردیاب هایی استفاده می شود؟

3161 بازديد
1399/03/24
کپی شد

امروزه ساده ترین مسیریابی ها برای جابجایی در سطح شهر، بدون کمک گرفتن از GPS کمی دشوار است. اما اگر این سیستم موقعیت یاب جهانی را فقط با کاربری جستجوی آدرس می شناسید، باید بگوییم که این فناوری علاوه بر مسیریابی، وظیفه مهم تری مانند ردیابی را هم بر دوش می کشد. ردیابی نوعی از مسیریابی است، اما هدف بزرگتر و دقیق تری را دنبال می کند. این قابلیت امروزه در فضاهایی مانند پلیس آگاهی استفاده زیادی دارد. به همین دلیل است که در سال های اخیر انواع جی پی اس با قابلیت های متفاوت به بازار عرضه شده و برای هر فعالیتی می توان یک نوع خاص از این محصول را در دسترس داشت. جی پی اس مینی یکی از انواع کاربردی این gps ها است. در این مطلب همه چیزهایی که لازم است از میکرو جی پی اس بدانید را بررسی کرده ایم.

GPS میکرو چه برتری به انواع جی پی اس دارد؟

اولین و روشن ترین تفاوت جی پی اس کوچک در نام آن خلاصه شده است. میکرو جی پی اس در حقیقت اندازه ای بسیار کوچک تر از حالت معمول دارد. این ویژگی یک برتری بزرگ نیز برای آن به حساب می آید. چرا که به دلیل کوچک بودن آن، کاربری های جدی تری مانند ردیابی دارد. به این ترتیب به راحتی در دستگاه های مختلف همراه نصب می شود و می تواند اطلاعات دقیقی را از موقعیت مکانی برای شما ارسال کند. علاوه بر آن ظاهری دست و پاگیر ندارد و به همین دلیل هنگام خرید GPS خودرو یک پیشنهاد عالی به حساب می آید.

مینی GPS یک ردیاب حرفه ای و نامحسوس

شکل ظاهری و اندازه کوچک این جی پی اس باعث شده تا وقتی صحبت از ردیابی به میان می آید، اولین گزینه پیشنهادی باشد. مهم ترین دلیل انتخاب جی پی اس کوچک این است که به راحتی در وسایل مختلفی مانند دستگاه های الکترونیکی، کیف دستی، لباس و داخل خودرو جاسازی می شود. به این ترتیب درصد جلب توجه به این دستگاه عملا به صفر نزدیک است و درست به اندازه ردیاب هایی مانند ردیاب خودرو آهنربایی عملیات ردیابی را بی نقص و با دریافت کامل اطلاعات جغرافیایی مورد نظر انجام می دهد.

جی پی اس کوچک همراه

کاربردهای میکرو جی پی اس در زندگی عادی و کسب و کار

وقتی از ردیابی صحبت می کنیم، مفاهیم جاسوسی، دزدی و پلیس آگاهی از اولین تصاویر ذهنی ما هستند. درست است که ردیاب های مخفی و کوچک امروزه به یکی از ابزارهای اصلی نظامیان برای ردیابی تبدیل شده است، اما این وسیله کوچک و شگفت انگیز کاربردهای دیگری هم دارد که با کمک آن ها به زندگی روزمره ما گره بخورد. در ادامه با بخشی از این کاربردها آشنا می شوید.

همراه سبک و دوست داشتنی برای کودکان و سالمندان

اغلب آدم ها در دنیای ماشینی امروز بخش زیادی از وقت خود را در محل کار می گذرانند. در این میان بخش بزرگی از کارمندان در طول روز دغدغه هایی بزرگ مانند نگهداری از فرزند یا پدر و مادر سالمند خود را دارند. جی پی اس مینی در این شرایط می تواند یک همراه خوب برای افراد داخل منزل باشد. همراه داشتن این ردیاب سبک و بسیار کوچک می تواند به شما اعلام کند که درست در همین لحظه کودک بازیگوش شما کجاست. همچنین یکی از مهم ترین کاربردهای gps مینی به عنوان جی پی اس سالمندان این است که می تواند یک همراه خوب برای سالمندانی با بیماری های خاص مانند آلزایمر باشد. این ردیاب می تواند به وسیله یک نگهدارنده گیره ای به لباس یا وسایل همراه کودکان و سالمندان متصل می شود و به سادگی با تلفن همراه شما مرتبط خواهد شد.

مینی جی پی اس برای سالمندان و کودکان

جی پی اس مخفی خودرو برای مدیریت بهتر کسب و کار

استفاده از ردیاب خوردو علاوه بر اینکه یک وسیله حیاتی برای هدف های قضایی است، می تواند در زندگی روزانه نیز کاربرد داشته باشد. بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها برای حمل و نقل از ماشین های متعلق به شرکت استفاده می کنند. مدیریت ماشین ها و موتورسیکلت های شرکت می تواند وظیفه ای سخت و زمان بر باشد. برای اطلاع دقیق از موقعیت آنها، استفاده از جی پی اس مخفی ماشین یک راه حل مناسب و کاربردی است. gps موجود در این ردیاب از انواع میکرو جی پی اس است.

ردیابی حیوانات خانگی با کمک ردیاب حرفه ای

گم شدن حیوانات خانگی یک اتفاق رایج در روزرگار امروز است. اتفاقی که باعث شده همه کسانی که از این حیوانات نگهداری می کنند، به دغدغه مشترک از دست دادن حیوان خود دچار شوند. جی پی اس های کوچک همراه می تواند راه حل مناسبی برای این دغدغه باشند. بهترین نوع ردیاب برای حیوانات، ردیاب هایی مجهز به میکرو جی پی اس هستند. چراکه به راحتی می توان آن ها را بر قلاده ها و وسایل همراه حیوانات نصب کرد و از سالم ماندن آن اطمینان داشت.

gps کوچک برای ردیابی

میکرو جی پی اس، زنگ هشدار برای فراموش شدگان همیشگی

دسته کلید و سوییچ خودرو، کیف پول، کیف مدارک و کارت های اعتباری از بزرگترین قربانیان فراموشی لحظه ای آدم ها هستند. با اینکه بیشتر از هرچیز به این وسایل نیاز داریم، بیشتر آن ها را گم می کنیم یا در جاهای نامعلومی جا می گذاریم. به همین دلیل است که استفاده از مینی جی پی اس برای این لوازم بسیار کاربردی است و باعث می شود زمان و انرژی زیادی را که برای جستجوی آنها سپری می کردیم، به کارهای دیگری اختصاص دهیم.

ردیاب مخفی تلفن همراه و وسایل

مینی جی پی اس چگونه کار می کنند؟

استفاده از این ردیاب های حرفه ای و مطمئن بسیار ساده است. با قرار دادن یک سیم کارت در این ابزار و روشن کردن آن، دستگاه فعال می شود. برای اینکه از عملکرد صحیح آن در طول روز اطمینان داشته باشید، بهتر است بلافاصله پس از فعال سازی، میزان شارژ آن را بررسی کنید.

ورود این جی پی اس های کوچک به بازار رقابت ردیاب ها، دنیایی جدید و شگفت انگیز را برایتان به ارمغان می آورد. این وسیله می تواند کاربری های متفاوتی متناسب با نیاز شما داشته باشد. برای دریافت مشاوره درباره میکرو جی پی اس ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت جی پی اس خودرو تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 2 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ببخشید کوچکترین ردیابتون قیمتش چند هست ؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی
      برای اطلاع از قیمت جی پی اس و خرید ردیاب مناسب با شماره های اعلام شده در سایت جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید.