جی پی اس خودرو

ردیاب برای کودکان سندرم داون

605 بازديد
1400/11/19
ردیاب برای کودکان سندرم داون
کپی شد

متاسفانه تعداد کودکانی که با مشکلات روحی و ذهنی متولد می‌شوند، کم نیست. والدین این کودکان اغلب اوقات برای مراقبت از آن‌ها با مشکلاتی مواجه هستند. به عنوان مثال کودکانی که به سندرم داون مبتلا هستند، درصورت گم شدن، توانایی پیدا کردن خانه خود را ندارند. به همین علت پیشنهاد می‌شود که از ردیاب برای کودکان سندرم داون استفاده کرد.

مشکلات والدین برای مراقبت از کودکان دارای بیماری‌های خاص

کودکان مبتلا به سندروم داون مشکلاتی از قبیل افسردگی، گوشه گیری، پرخاشگری و سرسختی دارند. همچنین برخی از بیماری‌های جسمی مانند مشکلات قلبی یا تیروئیدی در آن‌ها شایع است. دور شدن آن‌ها از والدین حتی برای مدت زمانی کوتاه می‌تواند باعث ایجاد مشکلات فراوان شود. به همین علت این کودکان باید همواره تحت نظارت والدین باشند. اما نظارت شبانه روزی از کودکان امری دشوار است.

والدینی که کودکان آن‌ها به بیماری‌های خاص مانند سندم داون یا اوتیسم مبتلا هستند، برای مراقبت از آن‌ها سختی زیادی را متحمل می‌شوند. این کودکان به راحتی گم می‌شوند و پیدا کردنشان کار ساده‌ای نیست. مشکلات نگهداری از کودکان خاص در صورت شاغل بودن والدین چندبرابر خواهد شد. در این شرایط بهترین راه استفاده از مکان یاب کودکان است. استفاده از ردیاب کودک بخشی از استرس و اضطراب والدین را کاهش داده و تاثیر بسزایی در ایجاد حس آرامش در والدین دارد.

ردیاب برای کودکان سندرم داون

ردیاب کودکان؛ بهترین راه برای کاهش نگرانی والدین

عملکرد ردیاب کودکان مشابه ردیاب خودرو است. از نظر هزینه هم قیمت gps خودرو با قیمت ردیاب شخصی کودکان تقریبا یکسان است. این وسیله کوچک به والدین کمک می‌کند تا هر لحظه از موقعیت مکانی فرزندان خود مطلع باشند. حتی والدینی که نگران رفت و آمد فرزندانشان به مدرسه هستند هم می‌توانند از ردیاب کودک استفاده کنند.

استفاده از ردیاب شخصی برای چه افرادی مناسب است؟

همه اشخاص می‌توانند از ردیاب شخصی استفاده کنند، اما برخی از افراد به دلیل شرایط خاص روحی و جسمی نیاز بیشتری به این وسایل دارند. این افراد عبارتند از:

  • کودکان مبتلا به اوتیسم
  • کودکان مبتلا به سندرم داون
  • کودکان بیش فعال
  • کودکانی که از سرویس مدارس استفاده می‌کنند
  • اشخاص مبتلا به آلزایمر
  • افراد مبتلا به مشکلات روحی

توصیه می‌شود که خانواده این گروه از افراد برای مراقبت بهتر از آن‌ها از ردیاب شخصی استفاده کنند. ردیاب شخصی یکی دستگاه جی پی اس مخفی است که حجم و وزن کمی دارد. به همین علت به آسانی درون وسایل افراد قرار گرفته و آسیبی به آن‌ها نمی‌زند.  

قویترین ردیاب شخصی

نحوه عملکرد ردیاب کودک به چه صورت است؟

همه ردیاب‌ها برای فعالیت خود به ماهواره متصل و سیگنال‌های خود را از طریق ماهواره ارسال می‌کنند. برخی از این دستگاه‌ها به شکل ساعت مچی بوده و روی دست بسته می‌شود. برخی از آن‌ها هم در ابعادی کوچک طراحی شده‌اند تا در کیف کودکان قرار بگیرند. وزن این دستگاه‌ها بسیار کم بوده و باعث سنگین شدن کیف کودکان نمی‌شود. وزن این دستگاه‌ها معمولا بین 50 تا 100 گرم است.

برای فعال کردن ردیاب شخصی باید یک سیم کارت درون آن قرار داده شده و نرم افزار مخصوص ردیاب هم در تلفن همراه هوشمند والدین نصب شود. پس از طی کردن این مراحل، والدین می‌توانند در هر لحظه از موقعیت مکانی فرزند خود باخبر شوند. برخی از ردیاب‌ها امکان شنود صدای اطراف خود را هم دارند. استفاده از این نوع ردیاب برای کودکان سندرم داون و اوتیسم توصیه می‌شود. این ردیاب‌ها غالبا بین 3 تا 1 روز شارژ خود را نگه می‌دارند و نیاز به شارژ روزانه ندارند.

دستبند ردیاب کودک

مزایای استفاده از جی پی اس کودکان برای والدین چیست؟

استفاده از دستگاه جی پی اس برای کودکان مزایای زیادی دارد. از جمله این فواید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به موقعیت مکانی کودکان در هر زمانی از شبانه روز
  • امکان شنود صدای اطراف دستگاه ردیاب
  • امکان تعریف محدوده جغرافیایی حرکتی
  • ثبت کردن مسیر حرکت و نقاط توقف
  • اعلام هشدار حرکت و سرعت غیرمجاز
  • امکان ارسال آدرس پستی به تلفن همراه کاربر
  • استفاده از آنتن داخلی
  • دارا بودن دکمه اعلام خطر
  • ضد آب و ضد ضربه بودن دستگاه ردیاب

تهیه ردیاب شخصی برای کودکان باعث آرامش خاطر والدین می‌شود. به همین علت بسیاری از والدین تمایل دارند تا از این وسیله کوچک برای کودکان خود کمک بگیرند. همچنین طراحی و رنگبندی زیبا در مدل‌های مچی ردیاب شخصی باعث می‌شود تا کودکان حس خوبی نسبت به استفاده از این دستگاه داشته باشند.

بهترین ردیاب کودک سندرم داون

جی پی اس خودرو؛ ارائه کننده جدیدترین سیستم‌های ردیابی شخصی و خودرویی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با اهمیت استفاده از ردیاب برای کودکان سندرم داون آشنا کنیم. همچنین به این مسئله اشاره کردیم که خانواده‌هایی که از کودکان دارای بیماری‌های خاص مانند اوتیسم یا افراد مبتلا به آلزایمر نگهداری می‌کنند، هم می‌توانند از ردیاب شخصی کمک بگیرند. این وسیله کوچک و کاربردی کمک زیادی به این دسته از خانوده‌ها می‌کند. اما مسئله اصلی اینجاست که چطور می‌توان یک ردیاب شخصی را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کرد؟

جی پی اس خوردرو یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات فروش و پشتیبانی از انواع دستگاه ردیاب شخصی، خودرویی و آهنربایی است. این مجموعه بیش از 10 سال سابقه در حوزه فعالیت خود دارد. جی پی اس خودرو از فناوری روز دنیا در محصولات خود استفاده کرده است. این مجموعه برای کلیه محصولات خود به مشتریانش خدمات پس از فروش و پشتیبانی حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن88801325 -021  و در ساعات غیر اداری با شماره 09102220917 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه پاسخ تمام سوالات شما را خواهند داد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
امتیاز شما به این محتوا

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *