جی پی اس خودرو

بررسی تخصصی ردیاب تندر 90، ایمن‌ترین راه برای پیشگیری از سرقت خودرو

1728 بازديد
1399/09/08
بررسی تخصصی ردیاب تندر 90
کپی شد

بعد از خرید خودرو اولین موضوعی که در ذهن هر فردی شکل می‌گیرد تامین امنیت خودرو است. یکی از خودروهایی که این روزها به دلیل ویژگی‌های متعددش طرفداران بسیاری پیدا کرده تندر 90 است. خودروی ال 90 به دلیل قیمتی هم که دارد مورد توجه سارقان است و مالکین این خودرو دغدغه‌های بسیاری برای حفظ امنیت آن دارند.

فکر می‌کنید بهترین راه پیشگیری از سرقت خودرو ال 90 چیست؟ شاید اولین جرقه‌ای که در ذهن شما زده می‌شود بیمه بدنه باشد. اما ما پیشنهاد می‌کنیم به فکر راهکاری برای پیشگیری از سرقت خودرو باشید نه راهی برای بعد از به سرقت رفتن آن. استفاده از جی پی اس خودرو مطمئن‌ترین روش برای دزدیده‌ شدن ماشین است. در این مقاله می‌خواهیم درباره ردیاب تندر 90 به‌صورت تخصصی صحبت کنیم تا مالکین این خودرو دیگر نگران به سرقت رفتن ماشین خود نباشند.

آشنایی با سیستم امنیتی تندر 90

موضوع مهم در بررسی سیستم امنیتی انواع خودروها این است که هیچ ماشینی به صورت ضد سرقت تولید نمی‌شود. در گذشته با روش‌هایی مانند نصب دزدگیر، قفل پدال یا قفل فرمان سعی در پیشگیری از سرقت خودروها داشتیم. اما این روش‌ها به‌طورکامل منسوخ شده‌اند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی راه‌های بسیاری برای پیشگیری از دزدیده‌ شدن خودرو وجود دارد که یکی از این راه‌ها استفاده از ردیاب خودرو است.

خودروی ال 90 با سیستم‌های برق جدید و ECU تولید شده است. دلیل رعایت همه جانبه نکات امنیتی این است که سارقان می‌توانند بسیاری از خودروها را به راحتی به سرقت ببرند. برای تامین امنیت خودرو بهترین روش استفاده از ردیاب‌هایی است که در همه شرایط آب‌وهوایی ایران کارایی داشته باشد و امکان انتقال اطلاعات وجود داشته باشد.

آشنایی با قیمت جی پی اس ال 90، خرید جی پی اس ارزان از جی پی اس خودرو

بهترین جی پی اس خودرو برای تندر 90 چیست؟

اگر تصمیم به خرید جی پی اس برای خودروی ال 90 داشته باشید حتما به این سوال خواهید رسید که بهترین ردیاب تندر 90 کدام مارک یا برند است؟ بهتر است قبل از شناخت برندهای مختلف به نوع ، ویژگی‌ها، طریقه نصب و راه‌های راه‌اندازی ردیاب‌های فکر کنید. فقط درصورتی‌که شناخت خوبی نسبت به انواع ردیاب‌ها داشته باشید می‌توانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار ردیاب دیاگ خودرو است. ردیاب‌های دیاگی به سیم‌کشی نیاز ندارند و به سادگی شروع به کار می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این ردیاب‌ها قطع شدن برق خودرو به وسیله ارسال پیامک از طریق مالک خودروست. ابزار امنیتی فوق‌العاده قوی که در ردیاب‌های دیاگی وجود دارد فقط با دریافت پیامک مجدد از طرف مالک خودرو اقدام به اتصال مجدد برق خودرو می‌کنند.

ردیاب دیاگ، بهترین جی پی اس خودرو

نحوه عملکرد ردیاب تندر 90 در هنگام سرقت خودرو

نحوه عملکرد ردیاب تندر 90 بستگی به نوع و امکانات جی پی اس خریداری شده دارد. هر کدام از جی پی اس‌ها نحوه عملکرد منحصر‌به‌فرد خود را دارند. اما موضوع مهم درباره همه ردیاب‌ها عملکرد آن‌ها برپایه فناوری GPS است. ردیاب‌ها به وسیله ماهواره‌های مستقر در ایستگاه‌های فضایی اطلاعات را به‌صورت امواج رادیویی دریافت می‌کنند. سیستم‌های امنیتی ردیاب‌ها به‌طور مستقیم با برق خودرو اتصال پیدا کرده و از طریق قطع برق و ارسال اطلاعات به تامین امنیت ماشین‌ها کمک می‌کند.

یکی از بهترین ردیاب‌هایی که برای ماشین‌های سواری و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد ردیاب آهنربایی خودرو است. عملکرد این ردیاب‌ها بر اساس سیستم جی پی اس است و اطلاعات خودرو را به‌صورت آنلاین  در اختیار مالک آن قرار می‌دهد. همچنین با در اختیار داشتن امکاناتی مانند پنل‌های نرم افزاری اطلاعات کاملی درباره مسیرهای طی شده و جابه‌جایی خودرو را ارسال می‌کنند. برخی از ردیاب‌های آهنربایی مجهز به دستگاه شنود هستند و صدای اطراف و داخل ماشین را ضبط کرده و انتقال می‌دهند. ردیاب‌های مغناطیسی بهترین انتخاب برای خودروهایی هستند که خارج از پارکینگ و در فضای عمومی نگهداری می‌شوند.

خرید ردیاب آهنربایی از جی پی اس خودرو

ویژگی‌های ردیاب ال 90 را بیشتر بشناسید

هدف از نصب ردیاب تندر 90 تامین امنیت و پیشگیری از دزدیده شدن خودرو است. مهم‌ترین ویژگی‌های یک ردیاب ال 90 به شرح زیر است:

  • مجهز به فناوری LBS و آنتن‌دهی در مناطق کور و خارج از دسترس
  • مکان‌یابی دقیق جغرافیایی
  • مجهز به باتری‌های قوی و قابل استفاده در طولانی مدت
  • مجهز به دستگاه شنود
  • ارسال اطلاعات به وسیله پیامک
  • امکان خاموش کردن خودرو از راه دور
  • پشتیبانی از فناوری جی پی اس و جی پی آر اس
  • داشتن نرم افزارهای قابل نصب روی موبایل و ویندوز
  • نشان دادن میزان سرعت خودرو
  • هشدار جابه‌جایی خودرو
  • بهره‌مندی از فضای ذخیره کردن مسیرهای طی شده
  • نصب سریع ‌و آسان

البته امکان دارد با خرید هر نوع ردیابی همه این امکانات در اختیار شما قرار نگیرد. اما با توجه به اینکه مهم‌ترین کارکرد جی پی اس‌ها ارسال اطلاعات صحیح درباره خودروست با خرید یک ردیاب ارزان قیمت برای ماشین خود هم می‌توانید از به سرقت رفتن آن پیشگیری کنید.

خاموش کردن خودرو از راه دور، مهم‌ترین ویژگی ردیاب ال 90

خرید جدیدترین انواع ردیاب از فروشگاه جی پی اس خودرو

در این مقاله به‌طور کامل درباره ردیاب ال 90 یا همان خودرو تندر 90 که یکی از خودروهای داخلی است صحبت کردیم. به‌یاد داشته باشید خرید ردیاب برای هر نوع خودرویی علاوه‌بر امکانات،‌ باید اورجینال و خدمات پس از فروش داشته باشد. شما می‌توانید بهترین و جدیدترین مدل‌های ردیاب را از فروشگاه جی پی اس خودرو خریداری کنید.

این مجموعه با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در زمینه طراحی، تولید و واردات انواع جی پی اس ماشین اقدام به فروش ردیاب‌های اصل و با ضمانت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع ردیاب‌ها می‌توانید در پایین همین صفحه با کارشناسان جی پی اس خودرو در ارتباط باشید.

سوالات متداول مشتریان

01
این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.2 از 13 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *