جی پی اس خودرو

جی پی اس کامیون، بهترین راهکار حفاظت از ماشین های سنگین

4411 بازديد
1399/01/23
جی پی اس ماشین سنگین
کپی شد

ماشین های سنگین یکی از اصلی ترین هدف سارقین هستند. بار ماشین های سنگین و قیمت بالای خود ماشین باعث شده که بسیاری از سارقین به فکر سرقت آن ها باشند. از طرف دیگر شرکت های حمل و نقل نمی توانند به طور دائمی از ماشین های سنگین خود مراقبت کنند. در این مقاله به بررسی جی پی اس ماشین سنگین و نقش آن در تامین امنیت این ماشین ها می پردازیم. در ادامه همراه جی پی اس خودرو باشید.

ردیابی در ماشین های سنگین

ردیاب ماشین یک دستگاه نستبا کوچک است که به طور دائمی با ماهواره های در حال گردش به دور زمین ارتباط برقرار می کند. به کمک سگینال های رد و بدل شده و تحلیل داده ها می توان موقعیت دقیق ماشین سنگین را تعیین کرد. ردیاب های اتومبیل های شخصی با ماشین های سنگین تفاوت چندانی از لحاظ عملکرد ندارد. استفاده از ردیاب در ماشین های سنگین به راننده و شرکت های حمل و نقل این امکان را می دهد تا مکان دقیق ماشین را با خطای یک متری تشخیص دهند.

کاربرد ردیاب ماشین سنگین

استفاده از جی پی اس برای ماشین های سنگین چه مزیتی دارد؟

تامین امنیت مهم ترین مزیت انواع جی پی اس ماشین است. ماشین های سنگین مثل کامیون اکثر در جاده های خلوت تردد می کنند. در این جاده امکان سرقت خودرو یا بار ماشین به شدت بالا است. در این مواقع حتی جان رانندگان نیز در خطر مرگ قرار دارد. اما می توان به کمک یک جی پی اس خودرو به سادگی از ماشین های سنگین حفاظت کرد. در ادامه 6 مزیت استفاده از جی پی اس برای ماشین سنگین را مرور می کنیم.

1- سارقان را به راحتی غافلگیر کنید

سرقت کامیون به همراه بار آن ها امری طبیعی است. بسیاری از افراد در جاده های خلوت طعمه سودجویان می شوند. در این مواقع نمی توان به راحتی در برابر دزدان مقاومت کرد. اما اگر بر روی کامیون یا ماشین سنگین خود جی پی اس نصب کنیم، می توانیم محل دقیق کامیون را به راحتی شناسایی کنیم. در این مواقع می توانیم با در دست داشتن اطلاعات به اداره پلیس مراجعه کنیم و سارقین را غافلگیر کنیم. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با انواع جی پی اس ماشین به صفحه ردیاب obd مراجعه بفرمایید.

2- امنیت راننده و آرامش خانواده ها در سفرهای طولانی

رانندگان ماشین های سنگین بیشتر وقت خود را در بیابان ها و جاده ها سپری می کنند. به جز سرقت ماشین خطرات مثل تصادف یا گم کردن مسیر نیز موجب نگرانی رانندگان و خانواده های آن ها می شود. در این مواقع با کمک جی پی اس ماشین سنگین خانواده ها می توانند از سلامت راننده ها اطمینان پیدا کنند. همچنین شرکت های حمل و نقل نیز می توانند به صورت کامل ماشین سنگین را کنترل کنند.

کاربرد ردیاب در ماشین های سنگین

3- کنترل همیشگی کامیون و بار حمل شده

یکی از مزیت های اصلی جی پی اس ماشین سنگین، کنترل همیشگی خودرو و بار آن است. به کمک اپلیکیشن می توان به صورت لحظه ای مسیر خودرو، سرعت و تمامی آمار را به صورت یکجا مشاهده کرد. در برخی موارد که بار خودرو فاسدشدنی است می توان به صورت دقیق تر با راننده ارتباط داشت و از ضرر احتمالی جلوگیری کرد. همچنین شرکت های حمل و نقل می توانند از حمل بار قاچاق توسط ماشین های سنگین جلوگیری کنند.

4- ارتباط بهتر بین مبدا و مقصد کامیون

در بسیاری مواقع و به دلایلی مثل خرابی راه یا شرایط نامساعد جوی کامیون دیرتر به مقصد خود می رسد. در این مواقع صاحب بار معمولا دچار استرس می شود. اما به کمک ردیاب و اپلیکیشن گوشی می توان به سادگی از موقعیت کامیون مطلع شد. همچنین با توجه به موقعیت کامیون می توان فاصله دقیق تا مقصد را تعیین کرد. به این ترتیب ارتباط بهتری بین شرکت حمل و نقل و صاحب بار برقرار می شود.

جی پی اس ماشین سنگین چیست

5- تماس کمتر و تمرکز بیشتر راننده

رایج ترین راه کنترل و نظارت بر حرکت ماشین سنگین تماس با راننده است. در مسیرهای طولانی تماس های مداوم با راننده موجب به هم خوردن تمرکز او می شود. اما با کمک ردیاب ماشین دیگر نیازی به تماس های پیاپی نیست. بدون تماس مستقیم با راننده می توان موقعیت دقیق کامیون را تعیین کرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با محصولات متنوع جی پی اس خودرو به صفحه جی پی اس موتورسیکلت مراجعه بفرمایید.

6- کنترل سرعت و حفظ جان رانندگان

برخی جی پی اس ها امکانات بسیار زیادی را در اختیار راننده و شرکت های حمل و نقل قرار می دهند. در حقیقت به کمک این امکانات می توان جزئی ترین اطلاعات ماشین را مشاهده کرد. به کمک همین فناوری می توان در صورت عدم رعایت سرعت مجاز به راننده تذکرات لازم را داد. این کار باعث حفظ امنیت راننده و ماشین سنگین می شود.

جی پی اس کامیون و تریلی

از جی پی اس ماشین سنگین برای چه اتومبیل هایی می توان استفاده کرد؟

جی پی اس ماشین سنگین برای انواع خودرو ها مثل تریلی، کامیون، تراکتور، اتوبوس، مینی بوس، لودر و بیل مکانیکی کاربرد دارد. در حقیقت تفاوتی میان این خودروها وجود ندارد. هر کدام از این خودروها معمولا در شرایط  سخت جاده ای و طبیعی کار می کنند. این شرایط برای هر راننده و اتومبیلی خطرات خاص خود را به همراه دارد. اما به کمک جی پی اس ماشین سنگین می توان این خطرات را به کمترین حد ممکن رساند. پیشنهاد می کنیم برای خرید جی پی اس ماشین سنگین به صفحه ارزانترین ردیاب خودرو مراجعه بفرمایید.

خرید ردیاب ماشین سنگین از جی پی اس خودرو

در این مقاله به بررسی جی پی اس ماشین سنگین و کاربردهای آن پرداختیم. وبسایت جی پی اس خودرو عرضه کننده انواع ردیاب شخصی و اتومبیل است. خرید و نصب جی پی اس ماشین های سنگین را می توانید از طریق وبسایت جی پی اس خودرو پیگیری کنید. در انتهای مقاله از شما دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع ردیاب با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید. همکاران ما پاسخگوی سوالات و ابهامات شما هستند.                           

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
3 از 2 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و وقت به خیر. ببخشید یک سوال داشتم. پدر من راننده کامیونه و ما خیلی نگران سلامتیش بین مسیر و توی جاده هستیم. نیاز به یک ردیاب داریم که دکمه اضطراری هم داشته باشه. شما پیشنهادتون چیه؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام و وقت به خیر دوست عزیز. پیشنهاد ما برای حفظ امنیت سلامتی پدر عزیزتان استفاده از جی پی اس فندکی خودرو است. این ردیاب علاوه بر داشتن دکمه SOS که در شرایط اضطراری به شما اعلام هشدار می‌کند و موقعیت مکانی پدرتان ر ا در کمترین زمان برایتان ارسال می‌کند، ابعاد بسیار کوچک و طراحی مخفی دارد که باعث می‌شود در جاده‌های خلوت و تاریک با ردیابی دقیق کامیون، امنیت خودرو و سلامت سرنشینان را تامین کند. برای طلاع از قیمت جی پی اس کامیون می‌توانید با شماره 02128426383 تماس بگیرید.