جی پی اس خودرو

با کمک بهترین دزدگیر منزل مانع ورود سارقان به خانه شوید

1507 بازديد
1399/11/08
بهترین دزدگیر منزل را چگونه انتخاب کنیم
کپی شد

این روزها با ساخت وساز مجتمع ها و آپارتمان‌هایی که واحدهای بسیاری دارند تامین امنیت منازل کار بسیار مشکلی شده است. استفاده از سیستم‌های امنیتی و ضد سرقت بهترین راه تامین امنیت اماکن و منازل است. به همین منظور شرکت‌های مختلفی اقدام به طراحی و تولید دزدگیرهای منزل و اماکن کردند. تعداد محصولات تولید شده در بازار گاهی اوقات کار را برای خرید بهترین دزدگیر منزل سخت می‌کند. برای اینکه بدانید بهترین سیستم امنیتی منزل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد این مقاله از جی پی اس خودرو را تا انتها مطالعه کنید.

نداشتن خطا در کارکرد،‌ مهم‌ترین ویژگی بهترین دزدگیر منزل

استفاده از دزدگیر برای زمان‌هایی که در منزل حضور نداریم بهترین گزینه است. شما می‌توانید برای داخل منزل خود اقدام به نصب دزدگیر کنید و نگران دزدیده‌ شدن اشیا گران‌قیمت داخل منزل خود نباشید. بهترین دزدگیر برای خانه نباید در کارکرد و ارسال اطلاعات صحیح خطا داشته باشد. برخی از دستگاه‌های دزدگیر آلارم‌ها و آژیرهای غیر واقعی تولید می‌کنند و خطای اضافه دارند. به همین دلیل حتی در زمان خطر واقعی نیز قابل اعتماد و اطمینان نیستند.

برای منزل خود یک دستگاه دزدگیر به ظاهر ساده و بدون امکانات اضافی خریداری کنید، اما دزدگیری که ضریب دقت بالایی داشته باشد و دچار خطا در کارکرد نباشد. همانند پیشگیری از سرقت خانه، جلوگیری از دزدیده شدن ماشین نیز اهمیت بسیاری دارد. ردیاب‌های خودرو هم باید در کارکرد خود خطایی نداشته باشند. برای مثال یک جی پی اس فندکی خودرو می‌تواند بیش از ده‌ها دزدگیر و بدون خطا مانع از سرقت خودرو شود.

عدم خطا در کارکرد،‌ مهم‌ترین ویژگی بهترین دزدگیر منزل

قابلیت کنترل پیامکی دزدگیر، قابلیتی جذاب برای کارکردی ساده و آسان

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که یک سیستم امنیتی خانه باید داشته باشد کنترل پیامکی با استفاده از نرم‌ افزارهای موبایلی است. یکی از عملکردهایی که باید حتما از طریق موبایل کنترل شود امکان فعال و غیر فعال کردن دزدگیر خانه است. یک دزدگیر مناسب باید به شما این امکان را بدهد که با استفاده از دستورات پیامکی و اپلیکیشن‌های موبایلی قابل خاموش و روشن شدن باشد.

قابلیت کنترل دزدگیر از طریق تماس تلفنی، کی پد و پیامک انجام می‌شود. برای مثال وقتی ریموت گم یا خاموش شده باشد از طریق موبایل می‌توان دزدگیر را خاموش یا روشن کرد. به‌یاد داشته باشید برای اینکه بهترین دزدگیر خانه را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید که خدمات پس از فروش مناسبی هم داشته باشند.

قابلیت کنترل پیامکی یا از طریق موبایل، قابلیتی جذاب برای کارکردی ساده و آسان

بهترین سیستم امنیتی منزل باید قابلیت زوم و طبقه‌بندی داشته باشد

گاهی اوقات از دوربین وای فای برای تامین امنیت خانه استفاده می‌کنیم. دوربین‌های وای فای دار باید قابلیت زوم قوی داشته باشند تا به راحتی افراد و نحوه حضور آن‌ها در خانه را تشخیص دهیم. دزدگیرهای منزل باید مجهز به دوربین و سنسورهایی‌اند که باید قابلیت زوم شدن و منطقه‌بندی داشته باشند. هر چه امکان منطقه‌بندی سنسورها در منزل بیشتر باشد در زمان بروز آلارم یا حتی مشکلات احتمالی دسترسی راحت‌تری به منطقه دچار مشکل خواهیم داشت.

در بعضی از مکان‌ها یا خانه‌ها امکان سیم‌کشی برای نصب سنسورهای دزدگیر وجود ندارد. یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین دزدگیر منزل قابلیت نصب سنسورهای بدون سیم است. با استفاده از دزدگیرهایی که قابلیت نصب سنسورهای بدون سیم را دارند به راحتی می‌توان برای هر مکانی اقدام به نصب و راه‌اندازی سیستم ضد سرقت کرد.

بهترین سیستم امنیتی منزل باید قابلیت زوم و طبقه‌بندی داشته باشد

قابلیت کنترل دزدگیر از طریق موبایل،‌ ویژگی مهم سیستم‌های امنیتی اماکن

چگونه از سرقت منزل خود جلوگیری کنیم؟ این سوال و دغدغه مهم ذهن بسیاری از ماست که نگران تامین امنیت منزل و محل کار خود هستیم. اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی سیستم‌های ضد سرقت این نگرانی برطرف شده است. برای مثال این روزها بسیاری از افراد بیشتر کارهای روزانه خود را از طریق موبایل و نرم افزارهای موبایلی انجام می‌دهند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند از وسایل و ابزاری استفاده کنند که از طریق موبایل هم بتوانند آن را کنترل و بررسی کنند. یک دستگاه ضد سرقت خانگی باید قابلیت نصب سیم کارت را داشته باشد تا بتواند از طریق موبایل وضعیت خطر را اعلام کند.

قابلیت کنترل از طریق موبایل،‌ ویژگی مهم سیستم‌های امنیتی اماکن

دقت کنید ریموت دزدگیر کپی نباشد

مهم‌ترین موضوع در انتخاب و خرید دزدگیرهای خانه این است که خود دستگاه نیز از امنیت بالایی برخوردار باشد. استفاده از قطعات اصل و اورجینال مهم‌ترین موضوعی است که در زمان خرید سیستم امنیتی خانه باید در نظر گرفته شود. به‌عنوان مثال ریموت‌ها یکی از مهم‌ترین امکانات دزدگیرها هستند و باید حتما اصل و غیر قابل کپی باشند.

متاسفانه کپی ریموت دزدگیرها این روزها به سادگی انجام می‌شود. بنابراین باید دزدگیرهایی را خریداری کنید که ریموت آن‌ها به‌صورت گیگا کد تعریف شده باشد. در بین همه انواع ریموت‌ها فقط ریموت‌های گیگا کد غیر قابل کپی و جعل هستند. با کمک یک دوربین وای فای دار یا یک سیستم امنیتی منزل به راحتی می‌توانید اشیا گران‌قیمت خود را در منزل نگهداری کنید و به‌عنوان مثال برای مراقبت از طلا در منزل دغدغه‌ای نخواهید داشت.

ریموت بهترین دزدگیر منزل نباید کپی باشد

بهترین دزدگیر منزل ارزان قیمت را از فروشگاه اینترنتی جی پی اس خودرو بخرید

در این مقاله درباره ویژگی‌های بهترین دزدگیر منزل و اماکن صحبت کردیم. امیدواریم این اطلاعات برای افرادی که قصد خرید دوربین وای فای دار یا سیستم امنیتی و دزدگیر منزل را دارند مفید باشد. شما می‌توانید بهترین دوربین وای فای را از فروشگاه جی پی اس خودرو خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سیستم امنیتی اماکن و خرید ردیاب‌های خودرو و اشخاص با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.6 از 24 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *