جی پی اس خودرو

راهنمای خرید بهترین جی پی اس نیسان وانت

2155 بازديد
1399/10/17
معرفی بهترین ردیاب نیسان وانت
کپی شد

سرقت خودرو این روزها یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌هایی است که مالکان خودرو با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. قیمت بالای خودروها هر فردی را به این فکر می‌اندازد که با چه وسیله‌ای می‌توان از دزدیده‌ شدن اتومبیل پیشگیری کرد. بیشترین آمار سرقت اتومبیل‌ مربوط به خودروهایی است که سیستم امنیتی قوی و قابل اعتمادی ندارند. یکی از این خودروها که مورد سرقت واقع می‌شود و سیستم امنیتی ضعیفی هم دارد نیسان وانت است. اگر شما هم مالک یک خودروی نیسان هستید این مقاله از جی پی اس خودرو را حتما مطالعه کنید چون در ادامه به بررسی تخصصی تامین امنیت خودرو و معرفی بهترین جی پی اس نیسان پرداخته‌ایم.

برای پیشگیری از دزدیده شدن ماشین نصب دزدگیر نیسان بهتر است یا ردیاب؟

نیسان وانت یکی از خودروهای پرکاربردی است که در جاده‌های بین شهری و حتی در خیابان‌های شهر تردد بسیاری دارد. این خودرو به دلیل سیستم امنیتی ضعیفی که دارد مورد علاقه سارقین است. متاسفانه سارقین می‌توانند ظرف مدت چند دقیقه کوتاه نیسان وانت را به سرقت ببرند. شاید افراد بسیاری از انواع دزدگیرها برای پیشگیری از سرقت خودروی خود استفاده کنند اما با وجود آژیرهای خطر باز هم امکان دزدیده شدن ماشین وجود دارد. یکی دیگر از نقطه ضعف‌های دزدگیرها این است که به راحتی می‌توانند عملکرد آن‌ها را مختل کنند.

ردیاب یکی از بهترین ابزارهایی است که این روزها برای پیشگیری از سرقت خودرو استفاده می‌شود. جی پی اس خودرو توانایی ارسال لحظه‌به‌لحظه اطلاعات موقعیت مکانی اتومبیل را دارد. همین مزیت بزرگ جی پی اس‌ها باعث شده است تا مورد استقبال عده بسیاری از مالکان خودرو قرار بگیرند. یکی دیگر از مزایای استفاده از جی پی اس یا ردیاب خودرو قابلیت مخفی شدن آن‌هاست. ردیاب‌های با توجه به مدلی که دارند در قسمت‌های مختلف خودرو قرار می‌گیرند و کسی جز مالک اصلی موفق به تشخیص آن‌ها نخواهد بود. اگر به دنبال شناخت بهترین ردیاب نیسان هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

ردیاب خودرو، بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت نیسان

ردیاب آهنربایی، بهترین مدل ردیاب در دنیا

ردیاب آهنربایی یکی از قوی‌ترین مدل‌های ردیاب است که برای هر نوع خودرویی کاربرد دارند. ردیاب‌های آهنربایی که به ردیاب‌های نظامی و مگنتی هم معروف‌اند به وسیله چندین مگنت قوی به بدنه فلزی خودرو متصل می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از ردیاب‌های آهنربایی عدم نیاز به سیم‌کشی است. این ردیاب‌ها بلافاصله پیش از روشن شدن و اتصال به ماشین فعالیت خود را شروع می‌کنند. ردیاب‌های آهنربایی برای انواع وسایل نقلیه از جمله خودروهای سواری، وانت، خودروهای سنگین و موتور سیکلت قابل استفاده است.

ردیاب‌های مگنتی بر اساس فناوری جی پی اس و جی پی آر اس فعالیت می‌کنند. این ردیاب‌های اطلاعات مورد نیاز را به‌صورت ماهواره‌ای دریافت می‌کنند و در اختیار مالک اصلی خودرو قرار می‌دهند. باتری قوی که در ردیاب‌های آهنربایی قرار دارد یکی دیگر از برگ‌های برنده این ردیاب است. ردیاب‌های آهنربایی به‌عنوان بهترین ردیاب برای سمند، تیبا و ساینا هم شناخته می‌شود و عملکردی قابل توجه دارد. شما با نصب یک ردیاب نظامی روی نیسان وانت دیگر نگران سرقت این خودرو نخواهید بود چون در هر لحظه از موقعیت مکانی خودرو به وسیله اطلاعاتی که در اپلیکیشن‌های موبایلی برای شما ارسال می شود با خبر خواهید بود.

ردیاب آهنربایی،‌ بهترین ردیاب برای نیسان

ردیاب فندکی، دقیق‌ترین مدل ردیاب برای نیسان وانت

ردیاب‌های فندکی به دلیل ابعاد کوچک و قیمت مناسبی که دارند از پرطرفدارترین مدل‌های جی پی اس خودرو هستند. این ردیاب‌ها با اتصال به سیستم برق کشی ماشین و با تغذیه از برق باتری فعالیت می‌کنند و نیازی به شارژ ندارند. ردیاب‌های فندکی ظاهری شبیه به شارژرهای موبایل دارند و در قسمت‌های مختلف ماشین به خوبی مخفی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از ردیاب‌های فندکی وجود دستگاه شنود در برخی از مدل‌های این ردیاب‌هاست. ردیاب‌های فندکی به کمک دستگاه شنودی که دارند صداهای اطراف و داخل خودرو را برای مالک آن ارسال می‌‌کنند. همچین این ردیاب‌ها در شرایط آب‌وهوایی مختلف کاربرد دارند و عملکرد آن‌ها مختل نخواهد شد.

عملکرد ردیاب‌های فندکی مانند جی پی اس موبایل است. این ردیاب‌ها توسط داده‌هایی که از ایستگاه‌های ماهواره‌ای در فضا می‌گیرند موفق به ارسال اطلاعات و موقعیت مکانی خودرو می‌شوند. یکی دیگر از مزایای استفاده از ردیاب‌های فندکی نصب آسان آن‌هاست. اگر اطلاعات مختصری درباره سیم‌کشی برقی خودرو داشته باشید به راحتی می‌توانید این ردیاب را نصب و راه‌اندازی کنید. البته اگر هم تخصصی در زمینه سیم کشی ماشین ندارید نگران نباشید به کمک کارشناسان، نصب جی پی اس خودرو بدون هیچ دردسری انجام می‌شود.

ردیاب فندکی،‌ دزدگیر مخفی برای نیسان

سرعت اطلاع‌رسانی بالا، مهم‌ترین ویژگی ردیاب نیسان

با یک نگاه ساده به نحوه عملکرد دستگاه‌های ردیاب متوجه وجه تمایز آن‌ها با دزدگیر می‌شویم. برخلاف دزدگیرها شما با کمک ردیاب نیسان هر لحظه از وضعیت خودروی خود مطلع خواهید بود. بهتر است همین حالا دست به کار شوید و با خرید جی پی اس کوچک ارزان از وسیله نقلیه خود در برابر سرقت‌ محافظت کنید. با کمک دستگاه‌های ردیاب در هر نقطه از جهان می‌توانید ماشین خود را ببینید و کنترل کنید. سرعت بالای انتقال اطلاعات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین ردیاب نیسان وانت است.

برای خرید انواع ردیاب می‌توانید از طریق شماره تلفن 28426383 – 021 با کارشناسان جی پی اس خودرو تماس بگیرید. کارشناسان جی پی اس خودرو آماده اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید، نصب و راه‌اندازی ردیاب برای نیسان وانت هستند.

سوالات متداول مشتریان

01بهترین ردیاب آهن ربایی جهت استفاده در نیسان کدام مدل است ؟

بهترین انتخاب برای این خودرو ردیاب آهن ربایی GR1500  می باشد.

02برتری نصب ردیاب به جای دزدگیر بر روی نیسان چیست ؟

عملکرد دزدگیر را به راحتی می توان بر روی این خودرو مختل کرد اما درباره ردیاب این نگرانی وجود ندارد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.7 از 33 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *