جی پی اس خودرو

ردیاب هوشمند کودک چیست؟ بررسی کاربرد دستگاه جی پی اس هوشمند کودکان

8392 بازديد
1397/12/20
ردیاب کودک چیست؟
کپی شد

کودکان به دلیل ضعف جسمانی و ناآگاهی از وقایع احتمالی بیش از سایرین درخطر هستند. دغدغه همیشگی والدین فراهم کردن یک محیط امن برای فرزند دلبندشان است که  کودک در آن احساس راحتی و آرامش کند. به دلیل اینکه همیشه امکان مراقبت حضوری از کودک وجود ندارد، دغدغه والدین در خصوص نگه‌داری از کودکان بیشتر می‌شود. در این مقاله از وب‌سایت جی پی اس خودرو، می‌خواهیم درباره ردیاب کودک و کاربرد جی پی اس کودکان صحبت کنیم. 

ردیاب کودک چیست و چگونه کار می کند؟

نحوه عملکرد ردیاب کودک مشابه gps ماشین است. مسیریاب جغرافیایی به کمک ارسال و دریافت مداوم سیگنال مکان دقیق فرد یا خودرو را به‌درستی تعیین می‌کند. جی پی اس همیشه با ماهواره‌هایی که در سطح زمین در حال گردش هستند، ارتباط دارند.  ردیاب‌های کودکان نیز همیشه با ماهواره در ارتباط است. این موقعیت یاب ها در انواع و اقسام متفاوتی در بازار ایران حضور دارند. والدین می‌توانند مانند ساعت این ردیاب ها را به دست کودک وصل کنند و یا آن را در جیب یا کیف فرزند خود قرار دهند.

خرید دستگاه ردیاب کودک

حتی برخی از این ردیاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را به لباس کودک وصل کرد و یا مسیر ‌یاب را کفش او قرار دارد. جی پی اس ها می‌توانند به والدین کمک کنند تا در صورت گم‌شدن یا بی‌خبری از کودک بلافاصله مکان او را پیدا کنند. دقت این ردیاب‌ها بسیار زیاد و نزدیک به 1 متر است.

چگونه می‌توانم همیشه از وضعیت فرزندم مطلع باشم؟

با نصب ردیاب و اتصال به اینترنت می‌توانید در هر لحظه اطلاعات دقیقی از وضعیت کودک داشته باشید. علاوه بر ردیابی کودک، برخی از این GPS ها قابلیت شنود نیز دارند که می‌توان به کمک آن از وضعیت محیط هم مطلع شد. سازندگان ردیاب‌های کودک اپلیکیشنی را برای والدین طراحی کرده‌اند که پدر و مادر ها به کمک این برنامه می‌توانند از وضعیت لحظه‌ای کودک خود مطلع شوند.

ساعت ردیاب کودک

برای مثال اگر کودک به همراه مدرسه به اردوی خارج از شهر رفته باشد و شما نگران او باشید می‌توانید با کمک این برنامه وضعیت فرزند خود را چک کنید. البته برخی اوقات نگرانی والدین صرفاً به گم شدن فرزندشان محدود نمی‌شود. در ادامه مقاله می‌خواهیم سایر کاربردهای ردیاب خودرو را با یکدیگر بررسی کنیم.

7 کاربرد اصلی ردیاب کودکان برای والدین

تأمین فضایی امن فقط به کودکان محدود نیست. دوران نوجوانی نیز به دلایل شرایط خاص خود دغدغه‌هایی برای والدین ایجاد می‌کند. معمولاً در گذشته دغدغه‌های تأمین امنیت برای کودک و نوجوان بسیار محدود بود اما با عوض شدن سبک زندگی شرایط بسیار تغییر کرده است.

1- نوجوانانی که عاشق رانندگی هستند

در سنین نوجوانی کسب تجربه‌های جدید بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی نوجوان می‌شود. یکی از کارهای موردعلاقه نوجوانان رانندگی است. آن ها از والدین خود تقاضا می‌کنند که ماشین یا موتور را قرض بگیرند و به همراه دوستان خود رانندگی کنند.

قیمت ردیاب کودک

یکی از دغدغه‌های همیشگی والدین کنترل این شرایط بدون آسیب زدن به استقلال نوجوان است. ردیاب یک راهکار مفید در این مواقع است. با نصب ردیاب در خودرو می‌توان کنترل بیشتری بر روی وضعیت داشت. همچنین می‌توان با نصب جی پی اس موتور سیکلت، از وضع نوجوانانی که بیش از بقیه به دنبال هیجان هستند مطلع شد.

خرید جی پی اس کودکان

2- در محیط های شلوغ با ردیاب کودک، فرزند خود را پیدا کنید

شهربازی و پارک از مکان‌های موردعلاقه کودکان است. البته امکان گم‌شدن کودک به دلیل شلوغی این مکان‌ها بسیار بالاست. امیدواریم به‌عنوان پدر یا مادر هرگز این شرایط را تجربه نکنید اما به کمک موقعیت‌یاب جغرافیایی می‌توان از این شرایط ترسناک عبور کرد. بااتصال جی پی اس ماهواره‌ای به فرزند خود می‌توانید مکان دقیق او را در پارک یا هر مکان شلوغ دیگری پیدا کرد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با عملکرد و دریافت اطلاعات فنی جی پی اس به صفحه جی پی اس ارزان قیمت خودرو مراجعه بفرمایید.

3- جی پی اس شنود دار وسیله مناسب برای کودکان توان‌خواه است

کودکانی که مبتلا به اوتیسم هستند با شرایط و مشکلات خاصی مواجه‌اند. این کودکان ممکن است در شرایطی خاص دچار اختلالات عصبی شوند و نتوانند به خوبی از خود مراقبت کنند.

دستگاه ردیاب کودکان توانخواه

همچنین کودکانی که دچار بیماری‌های حرکتی هستند یا به سندروم داون مبتلا هستند، نیز ممکن است نتوانند مانند سایر کودکان فعالیت کنند. یک نکته مهم را باید به خاطر داشت. همه کودکان به یک اندازه باید از دوران کودکی خود لذت ببرند. هیچ کودکی نباید به دلیل مشکلات جسمی یا ذهنی از همسالان خود جدا شود. به کمک مکان‌یاب می‌توان وضعیتی را ایجاد کرد که هم کودکان از بازی خود لذت ببرند و هم والدین نگران سلامتی آن‌ها نباشند.

4- بچه هایی که بیش از اندازه فعالیت می‌کنند

کودکانی که بیش از اندازه شیطنت و فعالیت می‌کنند همیشه دردسرهایی برای والدین خود ایجاد می‌کنند. این کودکان که اصطلاحاً بیش‌فعال نامیده می‌شوند بیش از همسالان خود به دنبال بازی و سرگرمی هستند. به کمک جی پی اس ماهواره‌ای می‌توان علاوه بر ایجاد فضایی باز برای بازی کودکان، نگرانی والدین کودکان بیش فعال را برای همیشه از بین برد.

خرید ردیاب کودک و جی پی اس شخصی

5- والدینی که بیشتر اوقات در محل کار خود هستند

با ارائه ردیاب کودک در بازار، والدین شاغلی که هر دو ساعات زیادی را در محل کار صرف می‌کنند، بیشتر از هر کسی خوشحال شدند. مشکل والدین شاغل معمولاً در تابستان های که مدارس و مهد کودک ها تعطیل هستند بیشتر می‌شود. با کمک جی پی اس شنود دار علاوه بر اینکه می توان وضعیت کودک را رصد کرد، می‌توانیم از محیط اطراف او نیز مطلع شد.

پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید اطلاعات فنی دقیق تری از جی پی اس های ارئه شده در وبسایت ما به دست آورید به صفحه gps مغناطیسی ماشین، مراجعه فرمایید.

دستگاه ردیاب کودک و سالمند

6- کودک ربایی، بدترین خبری که والدین دریافت می‌کنند

خبر دزدید شدن کودک حتی برای چند ساعت همه چیز را در پیش چشم پدر و مادر از بین می‌برد. برخی از ردیاب های کودک برای مقابله با آدم‌ربایی طراحی شده است. به‌طوری که در شرایطی خاص و زمانی که سنسورهای ردیاب احساس خطر کنند، به طور خودکار با پلیس تماس می‌گیرند.

البته صمیمانه امیدواریم که هیچ‌گاه این اتفاق برای پدر و مادری پیش نیاید. اما پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از وقایعی تلخی این‌چنینی حتماً به فکر تهیه یک ردیاب کودک باشید.

7- جی پی اس برای زمانی که سرویس مدارس دیر به منزل می‌رسد

اگر کودک شما تنها یا با سرویس به خانه بیاید، حتی چند دقیقه دیر رسیدن نیز می‌تواند دلهره‌آور باشد. به کمک جی پی اس مخصوص کودکان، می‌توانید محل دقیق فرزندتان را تشخیص دهید. حتی در شرایطی که کودک برای خرید به نزدیک‌ترین مغازه خانه می‌رود، می‌توانیم با کمک ردیاب از وضعیت او مطلع شویم.

کاربرد ردیاب و جی پی اس کودک

نگاه کلی به ردیاب کودک

جی پی اس های ماهواره‌ای کاربردهای بسیار زیادی در موقعیت‌یابی مکانی دارند. ردیاب‌های GPS دار کودک می‌تواند وضعیت دقیق فرزندتان را در هر شرایطی اطلاع دهد و شما را از نگرانی خارج کند. ما در این مقاله سعی کردیم با ردیاب کودک و کاربردهای آن آشنا شویم.

حال که به پایان مقاله رسیده‌ایم پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ردیاب کودک از وب‌سایت جی پی اس خودرو با کارشناسان بخش فروش و پشتیبانی در ارتباط باشید.

سوالات متداول مشتریان

01ردیاب کودک چیست؟

ردیاب کودک یک دستگاه کوچک است که می تواند سلامتی و امنیت فرزندان را تامین کند. این ردیاب ها به شکل های مختلفی مثل انواع ساعت های جذاب به بازار عرضه شده اند. 

02ردیاب کودک چگونه کار می کند؟

جی پی اس کودکان همیشه با ماهواره های در حال گردش به دور زمین ارتباط دارد. با کمک اپلیکیشن می توان موقعیت کودک را به طور دقیق تعیین کرد. 

03چرا باید از ردیاب کودک استفاده کنیم؟

کودکان به دلیل ضعف جسمی بیشتر در معرض تهدید و خطر قرار دارند. به کمک جی پی اس کودک، والدین می توانند در محیطی امن از کودک خود مراقبت کنند. برای تهیه ردیاب کودک می توانید با شماره 22410328 (021) تماس حاصل کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.7 از 9 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. باسپاس
    هزینه GPS چقدر است ؟ آیا امکان قطعی وجود دارد یا از تکنولوژی بسیار پیشرفته برخوردار است ؟

  2. احمد محمدی نسب

    سلام و وقت بخیر
    من فرزند خردسالی دارم که وقتی باهاش بیرون میرم ، می ترسم که دستم را ول کنه و گم بشود. این جی پی اس ها محدودیت سنی دارند یا نه؟ برای بچه ی زیر هفت سال میشه از آن ها استفاده کرد.؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی
      خیر. جی پی اس های کودک و سالمند برای تمامی سنین قابل استفاده است. این نوع از ردیاب های در دسته بندی موقعیت یاب های شخصی قرار می گیرند و کاملا می توانند نیاز شما را برطرف کنند. پیشنهاد می کنیم برای خرید جی پی اس با شماره های اعلامی در سایت تماس حاصل فرمایید.

  3. حسین عبداللهی

    سلام
    اپلیکیشن ردیاب ها برای تمامی گوشی ها قابل نصب هست یا نه؟ و اینکه آیا می تونیم همزمان پدر و مادر اپلیکیشن را نصب کنند و از وضعیت بچه با خبر باشند؟
    ممنون از راهنمایی تون

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست عزیز
      اپلیکیشن های جی پی اس برای سیستم عامل های مختلفی مثل اندروید و آی او اس وجود دارد. همچنین می توان به طوری اپلیکیشن استفاده کرد که تمامی دغدغه های شما را رفع کند. برای خرید می توانید با همکاران ما در ارتباط باشد.

  4. با سلام جی پی اس های کوک فقط به صورت دستبند موجوده؟ بچه های با سن کمتر م میتونن ازش استفاده کنن؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام و احترام فراوان
      بله جی پی اس کودک در حال حاضر به صورت دستبند در فروشگاه موجوده اما ممکنه به زودی مدل های دیگه هم اضافه بشه. پیشنهاد میکنیم که به صورت مداوم به سایت سر بزنید و از وضعیت محصولات باخبر بشید.
      این دستبندها محدودیت سنی هم ندارند و با هر سنی میشه از آنها استفاده کرد.

  5. سلام، این ردیاب برای کودکه. ردیابی برای بزرگسالان مثلا سالمندانی که فراموشی دارند در فروشگاهتون موجود دارید؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      باسلام و احترام فراوان
      بله ردیاب شخصی GR600 رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر ردیابی قابلیت شنود هم داره و میشه به صورت مخفی هم ازش استفاده کرد.
      لینک این محصول رو براتون قرار دادم. امیدوارم براتون مفید باشه. https://gpskhodro.com/products/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%86%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%af/

  6. سلام برای موتورم جی پی اسی هست که خوب باشه و دیده نشه؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام و احترام فراوان
      بله ردیابی مخصوص موتور سیکلت موجود هست که اندازه مناسبی داره و به راحتی هم قابل نصب روی موتور هست. از طریق لینک زیر میتونین جزییات رو به طور کامل بررسی بفرمایین.
      https://gpskhodro.com/products/%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%b3%db%8c%da%a9%d9%84%d8%aa/