جی پی اس خودرو

مهمترین نکات در حین خرید ردیاب خودرو

2202 بازديد
1397/11/07
راهنمای خرید جی پی اس خودرو
کپی شد

تا به حال به استفاده از یک ردیاب یا جی پی اس خودرو برای تامین امنیت دارای خود فکر کرده اید؟ جی پی اس یک تکنولوژی پیشرفته و ضد سرقت است که امنیت خودرو شما را تامین می کند. در ادامه با بررسی مهمترین نکات در حین خرید انواع ردیاب خودرو همراه ما باشید. به شما اطمینان می‌دهیم در پایان مقاله به کمک راهنمای خرید جی پی اس خودرو خواهید توانست یک ردیاب عالی انتخاب کنید و از شر سارقان برای همیشه خلاص شوید.  

راهنمای خرید جی پی اس خودرو؛ قبل از خرید ردیاب به این سوالات پاسخ دهید

جی پی اس ها به کمک ماهواره‌های در حال گردش به دور زمین موقعیت دقیق خودرو را تعیین می‌کنند. همین تعیین موقعیت دقیق مورد توجه بسیاری از رانندگان قرار گرفته است و شرکت های سازنده انواع مختلفی از جی پی اس را وارد بازار کرده اند. برای اینکه یک مسیریاب مناسب برای ماشین خود تهیه کنیم بهتر است به این سؤالات پاسخ دهیم.

  • ردیاب را برای چه کاری می‌خواهیم؟
  • چه بودجه‌ای را برای خرید در نظر گرفته‌ایم؟
  • یک جی پی اس خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

راهنمای خرید جی پی اس خودرو

اجازه دهید با دو سؤال اول شروع کنیم. قطعا زمانی که یک جی پی اس فندکی خودرو، می‌خرید بازمانی که ردیابی برای محافظت از کودک خود تهیه می‌کنید اهداف متفاوتی را دنبال می کنید. حتی خود ردیاب های ماشین ویژگی های متفاوتی دارند.

برای مثال ردیاب‌های باتری‌خور باید هر چند وقت یک‌بار شارژ شوند اما ردیاب‌های سیمی مستقیماً از منبع برق خودرو استفاده می‌کنند. یا برخی رانندگان می‌خواهند در صورت سرقت بتوانند خودرو را از راه دور خاموش کنند یا داخل ماشین را مشاهده کنند.

بنابراین می‌توانیم بگوییم هر جی پی اس ویژگی‌های خاصی دارد و قیمت ردیاب نیز بر همین اساس تعیین می‌شود. طبیعتا هر چه موقعیت‌یاب به فناوری های بیشتری مجهز باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. در ادامه مقاله ویژگی‌های یک جی پی اس مناسب را بررسی می‌کنیم.

نکات خرید جی پی اس خودرو

5 ویژگی که هر جی پی اس باید داشته باشد  

از آنجا که جی پی اس ها گران هستند باید در انتخاب بسیار محتاط بود و با دقت عمل کرد. معمولا خریداران صرفا به یک یا چند فاکتور محدود برای خرید مسیریاب بسنده می کنند. در ادامه مقاله 5 فاکتور مهم در خرید جی پی اس را به شما می گوییم تا با اطمینان بیشتری خرید کنید.

جی پی اس ضد آب، در هر شرایطی کار می کند

برخی از ردیاب ها، مثل جی پی اس آهنربایی قابلیت نصب بر روی فضای خارجی ماشین مانند گلگیرها را دارند. آهنربای قوی این ردیاب ها باعث می شود که حتی در تصادفات سهمگین نیز از بدنه خودرو جدا نشوند.

همین نصب ردیاب در بدنه خودرو باعث می شد که این قطعه همیشه در معرض باد و باران باشد. بنابراین اگر قصد خرید یک ردیاب آهنربایی برای نصب در بدنه خودرو را دارید حتما یک ردیاب ضد آب را انتخاب کنید. لازم به ذکر است شرکت های سازنده جی پی اس مقاوت ردیاب را بر اساس مقاومت در برابر رطوبت مشخص می کنند.

مهمترین نکات برای خرید gps خودرو

ظرفیت باتری در ردیاب های شارژی تعیین کننده است

با تمام شدن باتری جی پی اس، همه ویژگی های آن غیرفعال می شود. مسیریاب ها را از نظر مصرف باتری به دو نوع شارژی و سیمی تبدیل می شوند. به عنوان مثال ردیاب های جیبی و کوچک مثل جی پی اس همراه کودک و سالمند جزء مسیریاب های شارژی هستند. بنابراین اگر می خواهید در مدت طولانی با مشکل کمبود شارژ مواجه نشوید حتما درباره ظرفیت باتری حساس باشید و یک موقعیت یاب مناسب انتخاب کنید.

شارژ باتری در ردیاب های سیمی بی معنی است، چون این جی پی اس ها از برق خودرو استفاده می کنند و نیازی نیست که نگران ظرفیت باتری آنها باشیم.

حافظه داخلی مسیریاب اطلاعات خودرو شما را ثبت می کند

یکی از مزیت‌های ردیاب امکان ثبت و ضبط اطلاعات رانندگی است. در واقع با کمک اطلاعاتی که ردیاب جمع‌آوری می‌کند می‌توانیم مسیر حرکت خودرو مشخص کنیم و عادات بد رانندگی را از بین ببریم. همچنین اطلاعات ذخیره‌شده در ردیاب کمک می‌کند که یک محدوده امن برای اتومبیل تعریف کنیم و زمانی که خودرو از این محدوده خارج شود، GPS به ما هشدار بدهد.

نکات خرید انواع ردیاب

اپلیکیشن، راه ارتباطی با جی پی اس خودرو است

تقریبا تمام ردیاب‌ها مجهز به یک اپلیکیشن اختصاصی هستند که به کمک آن می‌توان به‌صورت لحظه‌ای از وضعیت اتومبیل خبردار شد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید جی پی اس حتماً مطمئن شوید که اپلیکیشن جی پی اس ماهواره ای خودرو شما برای هر دو نسخه اندروید و اپل عرضه‌شده‌ تا اگر روزی تلفن همراه خود را عوض کردید با مشکلی مواجه نشوید.

سهولت استفاده و رابط کاربری ساده دو ویژگی مهم یک اپلیکیشن جی پی اس ماشین است و توصیه می‌کنیم حتماً مدت کوتاهی با این برنامه ها کار کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش، همیشه پاسخ گوی مشکلات است  

اگر ردیاب شما به هر دلیلی از کار افتاد و یا با مشکلی مواجه شد گارانتی می‌تواند به شما کمک کند. تقریباً اکثر شرکت‌های سازنده جی پی اس ضمانت عملکرد را بر روی محصولات خود عرضه می‌کنند. خدمات پس از فروش مثل نصب مسیریاب و پاسخ‌گویی به مشکلات احتمالی نیز می تواند دغدغه های شما را کاهش دهد. با خرید از مراکز معتبر فروش جی پی اس مطمئن می‌شوید که خدمات پس از فروش را دریافت خواهید کرد.  

نکات خرید جی پی اس

چند نکته پایانی درباره راهنمای خرید جی پی اس خودرو

در پایان مقاله می‌خواهیم به چند نکته دیگر هم اشاره ‌کنیم. ردیاب‌های ارزان‌قیمتی که در برخی فروشگاه ارائه می‌شوند به هیچ‌وجه نمی‌توانند امنیت خودرو شما را تأمین کنند.

به بیانی دیگر این ردیاب ها نمی توانند امنیتی یکپارچه و همه جانبه به شما بدهند. نکته دیگر هم درباره انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید موقعیت‌یاب است. فروشنده‌های غیرحرفه‌ای نمی‌توانند اطلاعات زیادی به شما بدهند و حتی ممکن است در انتخاب ردیاب مناسب شما را گمراه کنند.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید جی پی اس مناسب با شماره 22410328 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در مجموعه جی پی اس خودرو آماده ارائه اطلاعات و راهنمایی شما برای خرید یک ردیاب مناسب هستند.  

سوالات متداول مشتریان

01خرید ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

ردیاب خودرو وسیله ای است که حتی در صورت دزدیده شدن ماشین می تواند به شما کمک کند. این وسیله به نسبت دزدگیر که فقط در هنگام سرقت عمل می کند، امنیت بیشتری برای شما به همراه دارد. 

02بهترین ردیاب موجود در بازار چیست؟

بسته به نوع نیاز و انتظارات شما جی پی اس های مختلفی در بازار ایران وجود دارد. در صفحه انواع ردیاب جی پی اس خودرو می توانید بهترین ردیاب های موجود را تهیه کنید. 

03قیمت جی پی اس خودرو چقدر است؟

قیمت ردیاب بسته به مدل آن متفاوت است. از آنجا که ردیاب ضامن امنیت دارایی است، پیشنهاد می شود حتما یک ردیاب با کیفیت تهیه کنید. جی پی اس خودرو به شما در تهیه یک ردیاب عالی کمک می کند. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
2.6 از 5 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمدرضا حسنی

    سلام وقت بخیر
    ردیاب های خودرویی که در سایت عرضه می کنید، چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ می شود بیشتر توضیح بدید که من بتونم انتخاب کنم.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی
      بسته به نوع استفاده ردیاب ها متفاوت هستند. برای مثال ردیاب های خودرو را می توان به دو نوع سیمی و غیر سیمی تقسیم کرد که جی پی اس های غیرسیمی نصب راحت تری دارند اما مشکلاتی مثل کمبود باتری دارند. برای خرید و دریافت راهنمایی بیشتر درباره جی پی اس ها با شماره های اعلام شده در سایت جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید. کارشناسان ما پاسخگو و راهنای شما هستند.

  2. ایمان دهباشی

    سلام وقت بخیر
    برای ماشین های خارجی هم ردیاب لازمه ، چون دزدگیر ماشین من خودش ردیاب دارد. و شما چه مارکی را برای خرید پیشنهاد می دهید؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی
      معمولا پیشنهاد می شود برای امنیت بیشتر جی پی اس جداگانه را نیز تهیه کنیم. در صفحه انواع ردیاب می توانید مدل های مختلف جی پی اس ماشین را ببینید. طبیعتا با توجه به نیاز و انتظار شما برندهای مختلف می توانند بهترین گزینه باشند. پیشنهاد می کنیم اگر در خرید جی پی اس خودرو مردد هستید، با شماره های اعلام شده در سایت جی پی اس خودرو تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  3. با سلام، من دنبال بهترین ردیاب برای ماشینم با قیمت مناسب میگردم نمیتونم پیداش کنم میشه بهترین محصولتون رو معرفی کنید؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام و احترام
      لینک زیر شمارو به صفحه یکی از بهترین محصولات ما با قیمت مناسب هدایت میکنه. امیدواریم که برای شما مفید واقع بشه.
      https://gpskhodro.com/products/%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa/

  4. سلام مجدد، برای حیوانات خانگی ردیابی دارین مثلا بشه روی قلاده سگ بست؟

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      با سلام و احترام فراوان
      بله شما میتونید با استفاده از لینک زیر اطلاعات کاملی درباره جی پی اس حیوانات به دست بیارید.
      https://gpskhodro.com/products/%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa/