جی پی اس خودرو

ردیاب جیبی چیست؟ بررسی کاربرد جی پی اس همراه کوچک

9132 بازديد
1399/04/28
کپی شد

استفاده از تکنولوژی در دنیای امروز تبدیل به بخش جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده است. به طوری که حتی می توانیم با وسایل الکترونیکی رفت و آمد ها را نیز تحت کنترل خود درآوریم. یکی از کاربردهای رشد و توسعه فناوری، تامین امنیت برای همه افراد است. در میان همه فناوری های امنیتی نیز ردیاب حرف اول را می زند. در این بین برخی از ردیاب ها، کاربردهای بیشتری دارند و می توانند به خوبی امنیت ما را تامین کنند.  امروز می خواهیم با محصولی پرکاربرد آشنا شویم که می تواند بسیاری از نگرانی هایمان را برطرف کند. در ادامه مطلب همراه جی پی اس خودرو باشید تا با کوچکترین جی پی اس موجود در بازار ایران که همه افراد می توانند آن را در اختیار داشته باشند آشنا شویم.

ردیاب جیبی همراه یا جی پی اس کوچک چیست؟

جی پی اس جیبی که به عنوان کوچکترین ردیاب موجود در بازار ایران شناخته می شود، دستگاهی کوچک است که از فناوری جی پی اس استفاده می کند. در حقیقت این دستگاه به جز در اندازه، هیچ تفاوتی با سایر ردیاب های موجود در بازار ندارد. این ردیاب جیبی کوچک را می توان داخل هر جایی از جمله خودرو، منزل یا حتی کیف پنهان کرد. بیشترین کاربرد جی پی اس جیبی کوچک مراقبت از افراد است. 

احتمالا شما هم تجربه پیش آمدن کار های ضروری را داشته اید که مجبور به ترک خانه و تنها گذاشتن فرزدان یا والدین سالمند خود شده اید. شاید هم گاهی اوقات با دوگانگی های تربیتی فرزندان مواجه شده اید که از یک طرف دلمان می خواهد فرزند عزیز ما مستقل و با اعتماد به نفس بار بیاید و از طرف دیگر نگرانی هایی در خصوص مراقبت کردن او از خودش ما را مضطرب می کند. این موارد باعث می شوند که یا از تنها فرستادن فرزندمان به جامعه خودداری کنیم یا خودمان را به تحمل سیلی از اضطراب ها دعوت کنیم.

ردیاب جیبی

جی پی اس ریز دقیقا همان ابزار امنیتی است که می تواند حلال مشکلات دنیای پر مشغله امروزی باشد. خوشبختانه این تکنولوژی بسیار پیشرفته هم هست و تنها کاربرد آن برای افراد نیست، برای مثال ردیاب خودرو یکی دیگر از کاربرد های این فناوری است. 

کوچکترین جی پی اس دنیا چه ویژگی هایی دارد؟ 

مهم ترین ویژگی ردیاب جیبی، اندازه کوچک و مینیمال آن است. همان طور که اشاره کردیم ردیاب جیبی را می توان به راحتی در هر نقطه ای پنهان کرد. این دستگاه به اندازه ای کوچک است که کمتر کسی متوجه حضور آن می شود. همین مساله استفاده از ردیاب جیبی را به عنوان یک فناوری مناسب امنیتی در خودروها پررنگ کرده است. از طرف دیگر این دستگاه هیچ نور یا صدایی از خود ساطع نمی کند. به این ترتیب امکان پیدا کردن دستگاه توسط افراد دیگر بسیار کم است. از طرف دیگر برد بالا به کاربر اجازه می دهد تا از هر فاصله ای بر روی خودرو نظارت داشته باشد. همچنین این ویژگی باعث می شود در صورتی که کودکان یا سالمندان خانه را ترک کنند، بتوانیم به راحتی آن ها را پیدا کنیم و دیگر نگران گم شدن شان نباشیم. 

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه کاربردی، قابلیت شنود صدای محیط است. در حقیقت جی پی اس کوچک جیبی با اینکه ابعادی بسیار کوچک دارد، اما در دل خود قابلیت شنود را نیز به کاربر ارائه می کند. به این ترتیب می توان از کوچکترین صدا و اتفاقات محیطی نیز مطلع شد. این ویژگی هم به عنوان یک ردیاب شخصی و هم به عنوان ردیاب اتومبیل بسیاری کاربردی است. 

کوچکترین جی پی اس

برای مثال حتما برای شما هم پیش آمده که کودک خود را به اردو فرستاده باشید و دلتان بخواهد او را در طول مسیر همراهی کنید. شاید هم تجربه زندگی مستقل و دور شدن از پدر و مادر سالمندی که به تلفن خود جواب نمی دهند را داشته اید. پس به خوبی با دلهره چنین لحظاتی آشنایی دارید و این دقیقا همان لحظه ای است که لزوم استفاده از جی پی اس افراد به خوبی لمس می شود. GPS های شخصی با داشتن امکان شنود صدای محیط، امکان باخبر شدن از تمام اتفاقات در حال رخداد را در اختیار شما قرار می دهد.

چند مدل ردیاب جیبی داریم؟ آشنایی با 3 مدل جی پی اس کوچک بازار 

جی پی اس همراه، از نظر نوع شارژ و اهداف استفاده به مدل های مختلفی تقسیم می شود. از طرف دیگر کاربردهای ردیاب کوچک نیز متفاوت است. در یک دسته بندی کلی انواع جی پی اس های کوچک را می توان بر اساس کاربرد به سه دسته مختلف تقسیم بندی کرد:

  • دستگاه ردیاب کودکان و سالمندان
  • جی پی اس پرسنلی افراد
  • جی پی اس حیوانات

دستگاه ردیاب کودکان و سالمندان؛ کاربردی ترین جی پی اس کوچک جیبی

اصلی ترین کاربرد، ردیاب جیبی مراقبت از کودکان و سالمندان است. به کمک جی پی اس جیبی می توان از عزیزترین افراد خانواده محافظت کرد. برای مثال جی پی اس همراه کودک و سالمندان GR500، نمونه ای از ردیاب های شخصی است که می تواند احساس امنیت به کودک و سالمندان ما بدهد. از آنجایی که این افراد در معرض آسیب بیشتری قرار دارند با استفاده از موقعیت یاب شخصی می توانیم به خوبی از آن ها  مراقبت کنیم. 

جی پی اس کوچک

ردیاب پرسنلی افراد، جی پی اس جیبی محبوب کاربران 

یکی دیگر از انواع ردیاب های جیبی که در دسته ردیاب های شخصی نیز قرار می گیرد، ردیاب پرسنلی افراد است. ردیاب پرسنلی افراد مانند جی پی اس کودک و سالمند مزایای زیادی دارد. از این جی پی اس می توان برای حفاظت از افراد و اتومبیل استفاده کرد. ردیاب پرنسلی افراد، از جمله ردیاب هایی است که امکان شنود صدای محیط را دارد. همچنین این ردیاب در سازمان ها نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال می توان از جی پی اس پرسنلی افراد برای همراه شدن با بازریاب و ویزیتور ها به منظور مدیریت بهتر کار و بهبود بخشیدن به کیفیت کار آن ها، کنترل و مراقبت مأموران و مراقبت از بیماران استفاده کرد.

جی پی اس حیوانات، یک کاربرد عالی جی پی اس کوچک 

GPS مورد استفاده برای حیوانات نیز در حقیقت نوعی از مکان یاب های شخصی است، با این تفاوت که امکانات محدودتر و قیمت کمتری دارد. حیوانات خانگی علاوه بر گم شدن در معرض خطر سرقت نیز قرار دارند. به همین منظور خرید جی پی اس حیوانات نیز راه حل مناسبی برای جلوگیری از گم شدن و یا سرقت حیوانات خانگی شماست. البته باید توجه داشت که جی پی اس حیوانات خود به دسته هایی کوچک تری مثل ردیاب قلاده ای یا جی پی اس زیرپوستی تقسیم می شوند. اما در یک طبقه بندی کلی، در رده ردیاب جیبی قرار می گیرند.  

جی پی اس جیبی

چگونه بهترین و کوچکترین جی پی اس را انتخاب کنیم؟ 

زمانی که به سراغ انتخاب کوچک ترین جی پی اس می رویم، باید معیارهای مختلفی را در نظر داشته باشیم. برد ردیاب، ظرفیت باتری و قابلیت های جانبی دستگاه از جمله ویژگی هایی است که باید به آن توجه کنیم. برای مثال مسیریاب همراه در سه مدل مختلف ارائه می شود که به ترتیب 12 ساعت، 3 روز و 10 روز شارژ را در خود نگه می دارند. طبیعتا با توجه به نیاز و استفاده ای که از ردیاب دارید، باید به حجم باتری دستگاه نیز دقت کنید. این ویژگی در خصوص برد ردیاب و قابلیت های جانبی آن مصداق دارد. از طرف دیگر باید به این نکته توجه کنیم که هر ردیاب کاربردهای خاص خود را دارد و بهتر است متناسب با نیاز خود دست به انتخاب بزنیم. 

جی پی اس کوچک جیبی

جی پی اس خودرو، مرجع خرید ردیاب جیبی و انواع جی پی اس کوچک 

در این مقاله به بررسی ردیاب جیبی و کاربردهای آن پرداختیم. ردیاب جیبی که به عنوان کوچک ترین ردیاب دنیا نیز شناخته می شود ردیاب جیبی و ریز با ابعاد جمع و جور، برخورداری از قابلیت شنود، برد بالا و کیفیت مناسب می تواند نیازهای مختلف افراد را برطرف کند. اگر به دنبال خرید ردیاب جیبی هستید، می توانید با شماره 28426383-021 تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی راهنمای شما در انتخاب بهترین جی پی اس کوچک هستند. جی پی اس خودرو، تنها ارائه کننده ردیاب های جیبی و انواع جی پی اس کوچک در بازار ایران است. 

سوالات متداول مشتریان

01جی پی اس جیبی همراه چیست؟

جی پی اس جیبی یا شخصی، یک دستگاه کوچک ردیابی است. از جی پی اس جیبی برای تامین امنیت شخصی استفاده می شود. این دستگاه مانند سایر ردیاب هاست و صرفا ابعاد کوچکتری دارد. 

02جی پی اس جیبی مناسب چه کسانی است؟

معمولا کودکان و سالمندان به دلیل شرایط خاص سنی بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند. به همین دلیل کاربرد اصلی جی پی اس جیبی تامین امنیت کودکان و سالمندان است. البته از جی پی اس کوچک و ریز می توان در خودرو نیز به منظور تامین امنیت استفاده کرد. 

03آیا جی پی اس جیبی، کوچکترین جی پی اس موجود در بازار است؟

بله، ردیاب های جیبی کوچک ترین جی پی اس موجود در بازار ایران هستند. این ردیاب های کوچک کاربردهای متنوعی دارند که در مقاله به آن ها پرداخته ایم. برای تهیه این ردیاب ها نیز می توانید با جی پی اس خودرو تماس بگیرید. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.2 از 49 رای

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آرمین اندیشمند

    سلام وقت بخیر
    قیت خرید و شرایط دریافت جی پی اس همراه را می فرمایید. با سپاس

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی
      برای اطلاع از قیمت جی پی اس و خرید ردیاب مناسب با شماره های اعلام شده در سایت جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید.

  2. سلام وقت بخیر
    تفاوت جی پی اس شنودار با جی پی اس معمولی در چیست؟ لطفا قیمت و نحوه خرید را هم اطلاع رسانی کنید.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی
      جی پی اس های شنوددار امکان ضبط صدای محیط را فراهم می کنند. برای اطلاع از قیمت و خرید جی پی اس شنوددار می توانید با شماره های اعلامی در سایت جی پی اس خودرو تماس حاصل کنید.

  3. سلام و وقت بخیر
    استفاده از این ردیاب ها برای کسانی مثل سالمندان مناسب هست یا نه؟ کمی تردید برای خرید. لطف می کنید راهمایی کنید.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی
      ردیاب های شخصی برای تمامی افراد قابل استفاده است . برای سالمندان نیز می توان از ردیاب کودک و سالمند استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم اگر همچنان برای خرید مردد هستید با شماره های اعلامی در سایت تماس بگیرید. همکاران ما بر اساس شرایط شما بهترین راه حل را ارائه می کنند.

  4. امیر حسین لطیفی

    سلام وقت بخیر
    قیمت خرید جی پی اس جیبی همراه را می فرمایید؟ و اینکه چطور جی پی اس به دستم می رسد را هم توضیح بدید. ممنونم از شما

  5. محمد رضا جوادی

    سلام وقت بخیر
    من مادرم آلزایمر دارند و نگرانیم که یک وقت از خونه برند بیرون و گم بشند. این جی پی اس کوچک برای ایشون مناسب هست؟ میشه راهنمایی کنید که چطوری میشه از شما خرید کرد.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست گرامی وقت بخیر
      بله مشکلی نداره و شما می توانید از این ردیاب برای مراقبت از مادر بزرگوارتان استفاده کنید. برای خرید ردیاب کوچک می توانید به صفحه ردیاب شخصی مراجعه کنید. برای خرید ردیاب هم می توانید با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس حاصل کنید.

  6. سلام به دوستان گرامی
    من دنبال یک ردیاب خیلی ریز بیشتر یک ردیاب جیبی می گردم. متاسفانه پدرم دچار آلزایمر هستند و من و ایشون با هم زندگی می کنیم. معمولا سر کار استرس این رو دارم که نکنه یک وقت بره بیرون و گم بشه. خصوصا اینکه تنها زندگی می کنیم و خواهر برادرها هم کمتر بهمون سر می زنند و مسئولیت نگهداری از بابا به عهده منه. یک بار این اتفاق افتاد و بابا از خونه رفت بیرون. نمی دونید چی کشیدم تا پیداش کردم. راستش یک خورده معذب بودم که ردیاب بخرم یا نه ولی حس می کنم تو این جور مواقع می تونه بهم خیلی کمک کنه. یعنی برای امثال ما که هم باید سر کار بریم و هم از سالمندها مراقبت کنیم خیلی چیز خوب و به درد بخوریه. خلاصه سرتون رو درد نیارم، اگر میشه یک راهنمایی انجام بدید. من کوچکترین ردیاب شخصی رو می خوام که توی ایران هست که بتونم راحت وقتی خونه نیستم از بابار مراقت کنم. خدا پدر و مادر همه رو حفظ کنه براشون. پیاپیش هم ازتون ممنونم

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      سلام دوست عزیز روز شما بخیر
      برای پدر گرامی شما آرزوی سلامتی و بهروزی داریم. امیدواریم به زودی زود سلامتی کامل خود را به دست آورند. بسیاری از متقاضیان خرید ردیاب های شخصی محصولات ما، افرادی هستند که مسئولیت مراقبت از سالمندان را بر عهده دارند. پیشنهاد ما برای این افراد خرید ردیاب شخصی جی پی اس خودرو است. اطلاعات کامل این محصول را می توانید در صفحه ردیاب کوچک به دست آورید. برای خرید هم کافی است با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهند. ردیاب های شخصی می توانند بدون ایجاد آزار یا مزاحمت برای افراد بهترین وسیله کنترل و حفظ سلامتی باشند. امیدواریم شما را به زودی در جمع مشتریان عزیز جی پی اس خودرو داشته باشیم. موفق و سربلند باشید.

  7. اینطوری که من در این مطلب خواندم ردیاب مخفی جیبی نیازی به سیم کشی ندارد!!!!!!!!!!! پس این ردیابها چطوری کار میکنن؟ من میخوام برای وقتهایی که سرکار هستم و دختر کوچکم در خانه تنهاست بخرم. اما نمیدونم چطوری کار میکنن و نگرانم نحوه کار کرد سختی داشته باشن.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      باسلام
      دوست عزیز از اینکه مقاله ما که درباره جی پی اس همراه مورد توجه شما قرار گرفته خوشحالیم.
      در خصوص عملکرد جی پی اس کوچک جیبی باید به اطلاع شما برسانیم این نوع ردیاب‌ها با استفاده از آنت‌های داخلی که درون آن‌ها قرار دارد به ماهواره‌ها متصل می شوند و اطلاعات مهم را ارسال می‌کنند. این اطلاعات از طریق برنامه‌های موبایلی یا کامپیوتری که به اپلیکیشن‌های ردیاب شهرت دارند برای مالک اصلی ردیاب ارسال می‌شود. در حقیقت مهم‌ترین مزیت جی پی اس‌های همراه این است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارند. این ردیاب را می‌توانید داخل کیف مدرسه، جیب لباس یا یک گردنبند کیفی قرار دهید تا دیگر نگران رفت‌وآمد دخترتان نباشید. اگر سوالی در زمینه عملکرد،‌نحوه راه‌اندازی و خرید جی پی اس کوچک جیبی دارید با شماره تلفن 28426383 – 021 تماس بگیرید. همکاران ما در جی پی اس خودرو آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

  8. باسلام به شما و مجموعه خوب جی پی اس خودرو. من چند ماه پیش با وجود دو دلی و تردیدهای زیاد یک ردیاب سالمندان برای پدرم از مجموعه شما خریدم. متاسفانه پدرم مدت‌هاست که به آلزایم مبتلا شده و با اینکه هنوز این بیماری در مراحل اولیه است ما خیلی نگران رفت و آمد و ترددهای ایشون بودیم. هیچ وقت اجازه بیرون رفتن از خونه رو بهش نمیدادیم و شاید همین موضوع داشت باعث اذیت و آزار بیشتری برای پدرمون می شد. اما خوشبختانه واقعا ردیاب سالمندان بهمون کمک کرد و ما رو از اینهمه نگرانی و استرس خلاص کرد. از وقتی که مچ بند ردیاب رو برای پدرمون استفاده میکنیم میتونیم همه ترددهاش رو هم زیر نظر داشته باشیم. گرچه برای اینکه نگرانیهامون کمتر بشه برای ایشون پرستار هم گرفتیم اما همین که وقتی با پرستارشون برای پیاده روی میرن ما دیگه نگران گم شدنشون نیستیم.
    خیلی از تیم پشتیبانی جی پی اس خودرو ممنونم که صبورانه به همه سوالهای ما جواب میدادن و برای راه اندازی برنامه های موبایل راهنماییمون میکردن. خدا به شما خیر وبرکت بده که ما رو از نگرانی نجات دادید.

    1. پشتیبانی جی پی اس خودرو

      دوست عزیز و گرامی
      از تجربه خرید لذت‌بخش و آسودگی خاطر شما واقعا خوشحالیم. همچنین از اینکه محصولات جی پی اس خودرو توانسته بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی شما را برطرف کند واقعا خورسندیم. امیدواریم در آینده نه چندان دور پدر شما به بهبودی کامل برسند. از اینکه تجربه و رضایت خودتان را به ما اعلام کردید متشکریم.